Szukam auta klasy C, a trafiła się 206

Data: 2010-11-22 08:59:46
Autor: omega_fan
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
Hi,

On 11/20/2010 04:15 PM, mariusz-net.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
Witam,

Szukam typowego dupowozu dla żony. Najchętniej coś wielkości Astry, Golfa albo
Focusa (z 4/5 drzwiami). Kasa do 12000. Trafiła się jednak 206 w bardzo dobrym
stanie (2002r, silnik 1.1, 90tys km – autentyk, nie bity, z elektryka ale bez
ABS i Klimy, wszystko robione na czas) od znajomych.  Wady 206 w miarę znam bo

Łomatko. Nie wiem jak jeździ Twoja żona, ale ja dla swojej jak szukałem
auta to miałem trzy wyznaczniki:
1. MUSI być klimatyzacja - aut bez klimatyzacji się nie kupuje,
2. MUSI być ABS,
3. Musi (najmniej ale jednak) być wspomaganie kierownicy.

Za 12k spokojnie kupisz Astre G, która ma to wszystko co powyżej.
206 też kupisz, ale tego golasa bym w nie brał.

Data: 2010-11-22 11:42:51
Autor:
omega_fan <omf@nospam.org> napisał(a):
[...]

Takie też szukam (ta 206 to tylko przypadek).

Za 12k spokojnie kupisz Astre G, która ma to wszystko co powyżej.
206 też kupisz, ale tego golasa bym w nie brał.

No właśnie jeszcze żadnej ładnej Astry w tych pieniądzach nie widziałem :-(

Pozdr,
Mariusz

--

Szukam auta klasy C, a trafiła się 206