Szukam banku - wymagania

Data: 2009-06-17 10:40:40
Autor: Karol S
Szukam banku - wymagania
Solos pisze:
Witam,

ze wzgledu na kredyt hipoteczny jestem zmuszony przeniesc konto z Multibanku do mBanku. Niestety mBank pobiera oplate miesieczna za kazde polecenie zaplaty. Poszukuje wiec banku, w ktorym moglbym zalozyc dodatkowe konto. Moje wymagania:

1. Darmowe prowadzenie konta (moze byc przy pewnych wplywach miesiecznych - przelewy z mBanku)
2. Karta debetowa bez oplaty za wydanie/wznowienie i oplaty miesiecznej
3. Darmowe polecenie zaplaty
4. Darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatow w Polsce

Może VW. Uruchomienie każdego PZ to jednorazowa opłata, bankomaty darmowe gdy >= 400 zł.

Karol

Szukam banku - wymagania