Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)

Data: 2011-07-22 07:05:14
Autor: Bfiver
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Witam,

Prośba o poradę. Od pewnego czasu robię około 80 tyś km rocznie. 95%
moich tras to autostrada. Mam w miarę oszczędne auto benzynowe (silnik
1.8 TSI), który przy 140km/h spala około 7.5-8.0 litra na 100km ( w
zależności od wiatru - chyba :> ) jednak jestem na etapie poszukiwań
zamiennika. Szukam auta możliwie najoszczędniejszego (benzyna lub
diesel - pewnie tylko diesel spełni te warunki) - auto będzie kupione
jako nowe (używane nie wchodzą w grę) i mój budżet wynosi około 80
tyś PLN. Fajnie jeśli autko będzie komfortowe i duże (ze sporym
bagażnikiem) ze względu na obecność 2-letniego synka. Jednak jestem w
stanie się jakoś skompresować na potrzeby niższego spalania :) Poniżej
moje typy, prośba o Wasze propozycje:

Skoda Octavia / VW Golf / VW Jetta / VW Passat
silnik 1.6 TDI, podobno fantastycznie niskie spalanie!

Mazda 3 hatchback
silnik 1.6 diesel, posiłkuję się jedynie tym co pisze producent - mało
testów w internecie obrazujących realne spalanie

Minusem Mazdy jest jak sądze koszt serwisów.

Z góry i dołu wielkie dzięki :)

B.

Data: 2011-07-22 10:30:41
Autor: Lisciasty
On 22 Lip, 16:05, Bfiver <bfi...@gmail.com> wrote:
Prośba o poradę. Od pewnego czasu robię około 80 tyś km rocznie. 95%
moich tras to autostrada. Mam w miarę oszczędne auto benzynowe (silnik

Ja często jeżdżę do okupanta, w jedną stronę 850 km. Tempomat zawsze
na 150 km/h licznikowo, średnia wychodzi około 120 km/h (realnie).
Octavia 1,9 tdi 2006, spalanie 5,8 l/100km.

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-22 19:57:44
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-07-22 19:30, Lisciasty pisze:

Ja często jeżdżę do okupanta, w jedną stronę 850 km. Tempomat zawsze
na 150 km/h licznikowo, średnia wychodzi około 120 km/h (realnie).
Octavia 1,9 tdi 2006, spalanie 5,8 l/100km.

A skąd wyjeżdżasz? Bo jak gdzieś ze środka Polski to ciężko mi uwierzyć w średnią 120. Jaka to wersja mocowa 1.9TDI?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-07-22 12:44:58
Autor: Lisciasty
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
On 22 Lip, 19:57, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:
A skąd wyjeżdżasz? Bo jak gdzieś ze środka Polski to ciężko mi uwierzyć
w średnią 120. Jaka to wersja mocowa 1.9TDI?

Wyjeżdżam zwykle przed 6 rano z Wrocka, dotarcie na A4 zajmuje wtedy
nie więcej jak 30 minut, potem praktycznie do samego końca jest
autostrada, ostatni odcinek to zjazd do wioski przez jakieś 40 km,
toteż sposób jazdy pasuje do profilu twórcy wątku :>
Jadę z kolegą który podobnie jak ja nie lubi zbędnych przestojów,
toteż sikanie i szybka kawa z termosu jest max. dwukrotnie :>
Silnik ma zdaje się 105 KM,

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-22 21:25:12
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 22-07-2011 o 19:30:41 Lisciasty <lisciasty@post.pl> napisał(a):

[...]

I nie masz u tego "okupanta" co chwila  na trasie ograniczeń do 80 km/h  (spowaodowanych remontami autostrad) ?
Startujesz na poczatku naszej A4 lub A2 ? - coś trudno mi uwierzyć w tą  średnią i te spalanie ...

Pzdr
TG

Data: 2011-07-22 12:47:50
Autor: Lisciasty
On 22 Lip, 21:25, "Tomasz Gorbaczuk" <go...@adres.pl> wrote:
I nie masz u tego "okupanta" co chwila  na trasie ograniczeń do 80 km/h
(spowaodowanych remontami autostrad) ?

Jeżdżę tam od jakiś 5 lat dość często, ostatnio mocno się poprawiło i
zwężeń jest mało a korki od święta.

Startujesz na poczatku naszej A4 lub A2 ? - coś trudno mi uwierzyć w tą
średnią i te spalanie ...

Dokładnie tak, można powiedzieć że startuję i kończę na autostradzie,
trasa po lokalnych czy po mieście to pewnie nie więcej jak 80 km w
sumie.

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-22 21:35:18
Autor: Przemysław Czaja
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

[...]

Etam, ja ruszam w niedzielę rano na Frankfutr/aM 780 km z czego 680 km autostrady - ostatnio mi wyszło średnio 104km/h i spalanie 5,4  ale mierzyłem od domu czyli 100km od Wrocławia. W niedzielę ustawię start od wjazdu na A4 :)

Data: 2011-07-22 21:42:38
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 22-07-2011 o 21:35:18 Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale  w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)

Pzdr
TG

Data: 2011-07-22 12:56:09
Autor: Lisciasty
On 22 Lip, 21:42, "Tomasz Gorbaczuk" <go...@adres.pl> wrote:
Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale
w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)

Niby dlaczego? Od kiedy mamy Schengen i autostradę do granicy, nie
udało mi się zejść poniżej średniej 110 km/h,
ze spalaniem było różnie bo to i korki z remontami, zajechane opony
czy coś innego. Teraz leci się praktycznie bez przeszkód, hamulca
używa się raz na pół godziny, opony energy saver psiknięte na 3 bary,
cały złom regularnie serwisowany. Myślę, że spokojnie można by zejść
niżej, ale czasami żeby nie przysypiać to przepalam maszynerię przez
parę minut :>

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-22 22:23:10
Autor: Przemysław Czaja
[...]

:) po co miałbym kłamać, żeby podnieść swoje ego?
 Autko to Vectra C 1.9 cdti (120KM)

zresztą zobacz co toto potrafi http://www.youtube.com/watch?v=b15Z1gPv-f8
słaba jakość filmu, ale najważniejsze widać :)

tempomat ustawiony na 98km/h prosta droga, bezwietrzna pogoda 5 bieg (a jest jeszcze 6, ale przy tej prędkości pali na 6 więcej)

Data: 2011-07-23 09:50:55
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 22-07-2011 o 22:23:10 Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> napisał(a):

[...]

W tym wątku mamy zupełnie inny przypadek - średnia z trasy 850 km - 120  km/h - czyli realna prędkość wynosi raczej ponad 140km/h
Mój super opływowy kredens (citroen C4GP) na pewnym odcinku autostrady  niemieckiej przy ustawionej 150 km/h na tempomacie pokazywał 5,1 l/100  przez ponad 10 min.
Średnią z przejazdu przez niemcy (noc, 900km, ustawiona 150 km/h) miałem  112km/h i spalanie na tym odcinku 7,4 l/100.

Pzdr
TG

Data: 2011-07-31 20:53:51
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Zgodnie z obietnicą wyniki z ostatniego wyjazdu - trasa od Wrocławia do Frankfurtu nad Menem - 690km tylko autostrada - średnia prędkość 124km/h średnie zużycie 6.0 l/100km

Druga trasa - Frankfurt - Obersdorf - Frankfurt - Wrocław - ok 1700km - średnia prędkość 98km/h, średnie zużycie paliwa 5.3l/100km

Pozdrówki

Data: 2011-07-22 22:47:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Hello Tomasz,

Friday, July 22, 2011, 9:42:38 PM, you wrote:

[...]

W nocy i przy dobrej pogodzie może by się udało.

--
Best regards,

Data: 2011-07-22 23:07:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie )

Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale
w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)

Dlaczego ?
U mnie ekonomiczna prędkość to 100-115 km/h , i schodzę wtedy poniżej 5,5 litra (wg komputra). Jeśli średnią taką utrzyma się równą jazdą - spalanie jak najbardziej OK. W beemce trzymałem spalanie 7 liter jadąc "ekonomicznie" 140 km/h. A to 2,5 litra było zazwyczaj z zapiętą klimą (dopóki była) i automatem. Prędkości "około 100" w większości aut są zajebiście ekonomiczne.

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-22 23:33:07
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 21:07:22 +0000, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale
w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)

Dlaczego ?

Bo w kraju jest mało dwu- i trzypasmówek, więc się ludziom w głowach nie mieści, że można jeździć normalnie.
:-)

U mnie ekonomiczna prędkość to 100-115 km/h

I nie ma w tym nic dziwnego - w zależności od obciążenia i biegu, mój wehikuł spala najmniej tocząc się między 70 a 140 km/h.

Prędkości "około 100" w większości aut są zajebiście ekonomiczne.

O ile kierowca wrzuci odpowiedni bieg. Pokutuje bowiem przekonanie o prostej zależności: wysoki bieg, niskie zużycie.
No, i nie każdy ma przed oczami wskaźnik chwilowego zużycia  - pokazujący, że w większości wypadków da się jechać tak samo szybko, ale przy mniejszej dawce paliwa.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 23:33:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Hello Rafał,

Friday, July 22, 2011, 11:07:22 PM, you wrote:

Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale
w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)
Dlaczego ?

Ja tego nie napisałem - dlaczego mi odpowiadasz zamiast autorowi tego
cytatu?

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-22 23:36:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Szukam zaczepki. Dawaj na gołe klaty ;)

Data: 2011-07-22 23:43:01
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, July 22, 2011, 11:36:40 PM, you wrote:

[...]

Zboczek...

Znów się ululałeś?

--
Best regards,

Data: 2011-07-23 00:13:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Jeszcze nie, ale w świetle art 115 par 16 - dąży, więc w sumie racja :)

Data: 2011-07-23 00:19:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

A ! Gdyby ktoś chciał próbować - gin z colą totalnie nie wchodzą. Buehhhh ...

Data: 2011-07-22 23:24:31
Autor: Rafał Grzelak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> KK rzecz jasna.

A ! Gdyby ktoś chciał próbować - gin z colą totalnie nie wchodzą.
Buehhhh ...

Bo to mial byc rum...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-07-23 10:33:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Hello Rafał,

Saturday, July 23, 2011, 12:19:23 AM, you wrote:

[...]

A ! Gdyby ktoś chciał próbować - gin z colą totalnie nie wchodzą. Buehhhh ...

FUUUJ!

--
Best regards,

Data: 2011-07-23 09:42:56
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 22-07-2011 o 23:07:22 Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):

[...]

Ale autor nie mówi o ekonomicznej prędkości 110 -120 km/h i spalaniu 5,8 -  mówi, że przy ŚREDNIEJ z całej trasy (850km) wynoszącej 120 km/h - ma  spalnie 5,8l/100. Trudno mi uwierzyć, żę na zatłoczonych autostradach  niemieckich, ze sporą liczbą remontów i ograniczeń do 80 km/h i 120 km/h  jest w stanie utrzymać taką wysoką średnią mając ustawione na tempomacie  tylko 140 km/h.

Pzdr
TG

Data: 2011-07-23 05:07:29
Autor: Lisciasty
On 23 Lip, 09:42, "Tomasz Gorbaczuk" <go...@adres.pl> wrote:
[...]

A kiedy ostatnio jechałeś tymi zatłoczonymi i remontowanymi
niemieckimi autostradami? :>
Ja trasę Wrocław - okolice Mannheim (czyli ciągle czwórką, naszą i
germańską) w ciągu ostatnich 5 lat
przejechałem pi razy oko  ponad 140  razy, samochodem, motórem i
autobusem, więc czuję się
w prawie aby mieć taki a nie inny pogląd o tym akurat kawałku
germanii :>

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-23 15:20:34
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 23-07-2011 o 14:07:29 Lisciasty <lisciasty@post.pl> napisał(a):

A kiedy ostatnio jechałeś tymi zatłoczonymi i remontowanymi
niemieckimi autostradami? :>
Ja trasę Wrocław - okolice Mannheim (czyli ciągle czwórką, naszą i

2 tygodnie temu, 5 tygodni temu, 6 tygodni temu. Ale faktycznie, A4 nie  jechałem.

Pzdr
TG

Data: 2011-07-23 09:55:41
Autor: Tomasz Gorbaczuk
[...]

Jaką byś uzyskał średnią prędkość z długiej trasy - np.. 900 km - jadąc z  tą prędkością (na autostradzie niemieckiej)?
- było by to jakieś 108km/h
- czy raczej 80-90 km/h

Pzdr
TG

Data: 2011-07-22 16:27:11
Autor: CeSaR
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Skoda Octavia / VW Golf / VW Jetta / VW Passat
silnik 1.6 TDI, podobno fantastycznie niskie spalanie!

1.6 w Fabii w zasadzie paliwa nie spala :-) Dynamika i finezja młotka no ale cóż :-)
Coś za coś.

Data: 2011-07-22 16:45:04
Autor: kamil
On 22/07/2011 15:05, Bfiver wrote:
[...]

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2010&powerunit=2

Kolega z pracy ma taką z 2006 roku i na spalanie nie narzeka (ale przesiadł się z MPS, a nie czegoś oszczędnego). Jechałem kilka razy jako pasażer nie jest to może demon szybkości, ale przy 100-120km/h zbiera się wystarczająco, na autostradzie nie musi być demonem przyspieszenia.

Minusem Mazdy jest jak sądze koszt serwisów.

Przejrzyj forum.mazdaspeed.pl i nie słuchaj historii obiegowych o cenach od ludzi, którzy nigdy danego auta nie mieli. U mnie jednym z najtańszych w serwisowaniu samochodów było uturbione subaru, nic tylko lać olej w silnik i skrzynię i jeździć, a komplet rozrządu zrobiłem taniej, niż kolega w accordzie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-22 17:34:20
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 14:05:14 +0000, Bfiver <bfiver@gmail.com> said:

Szukam auta możliwie najoszczędniejszego

To chyba to:

<http://www.skoda-auto.pl/pl/aktualnosci/189-l100-km-czy-to-mozliwe.html>

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 17:36:35
Autor: DoQ
On 2011-07-22 14:05:14 +0000, Bfiver <bfiver@gmail.com> said:

Szukam auta możliwie najoszczędniejszego
To chyba to:
<http://www.skoda-auto.pl/pl/aktualnosci/189-l100-km-czy-to-mozliwe.html>

Po co jeździć Skodą, jak można kupić 3litrowego t.diesla od BMW który spali tylko 1.5litra więcej??? ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 16:41:14
Autor: kamil
On 2011-07-22 14:05:14 +0000, Bfiver <bfiver@gmail.com> said:

[...]

Za 80k PLN?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-22 17:45:05
Autor: DoQ
W dniu 22-07-2011 17:41, kamil pisze:

<http://www.skoda-auto.pl/pl/aktualnosci/189-l100-km-czy-to-mozliwe.html>
Po co jeździć Skodą, jak można kupić 3litrowego t.diesla od BMW który
spali tylko 1.5litra więcej??? ;)
Za 80k PLN?

Nie no, takie 10letnie to ze 30k wyjdzie.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 16:45:37
Autor: kamil
On 22/07/2011 16:45, DoQ wrote:
[...]

Skoro pytający jeździ po 80kkm rocznie, to raczej nie na grzyby tylko służbowo i szuka nowego auta.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-22 17:46:28
Autor: DoQ
W dniu 22-07-2011 17:45, kamil pisze:

[...]

Żadne nie może równać się z BMW.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 17:22:06
Autor: kamil
On 22/07/2011 16:46, DoQ wrote:
[...]

Ale tylko z naklejką M i wydechem REMUS!

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-22 20:23:26
Autor: .Peeter
"kamil" wrote:
Żadne nie może równać się z BMW.
Ale tylko z naklejką M i wydechem REMUS!

O takim?
http://images46.fotosik.pl/107/2f6b55e40b7d49e6.jpg

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-07-23 14:29:56
Autor: DoQ
W dniu 22-07-2011 18:22, kamil pisze:

Skoro pytający jeździ po 80kkm rocznie, to raczej nie na grzyby tylko
służbowo i szuka nowego auta.
Żadne nie może równać się z BMW.
Ale tylko z naklejką M i wydechem REMUS!

ROMULUS :) Ale takie to już zatrzymuje się na śniegu z 40km/h na odcinku 3 metrów ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 19:06:51
Autor: Dykus

W dniu 2011-07-22 16:05, Bfiver pisze:

Prośba o poradę. Od pewnego czasu robię około 80 tyś km rocznie. 95%
moich tras to autostrada. Mam w miarę oszczędne auto benzynowe (silnik
1.8 TSI), który przy 140km/h spala około 7.5-8.0 litra na 100km

Przy takim przebiegu rocznym, każdy litr spalonego paliwa kosztuje Cię 4000zł rocznie. Dla 8l/100km jest to 32tys. PLN rocznie. Przy czym jak rozumiem, średnie miesięczne spalanie masz mniejsze (chyba nie jeździsz 95% czasu z prędkością 140km/h?:), a więc i koszty mniejsze.

Zwracam tylko uwagę, abyś miał to na uwadze przy wyborze samochodu, który jest o 5000zł droższy (lub droższy w przeglądach) a pali o 1 litr mniej... :)

Chyba, że chodzi o auto służbowe, w którym za paliwo na prywatne podróże sam płacisz. ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-07-22 22:25:14
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 17:06:51 +0000, Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> said:

Przy takim przebiegu rocznym, każdy litr spalonego paliwa kosztuje Cię 4000zł rocznie.

Przemyśl to zdanie.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-24 14:17:20
Autor: Dykus

W dniu 2011-07-22 22:25, Bydlę pisze:

Przy takim przebiegu rocznym, każdy litr spalonego paliwa kosztuje Cię
4000zł rocznie.

Przemyśl to zdanie.
;-)

Czepiasz się tego, że gdzieś zabrakło "na 100km"? :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-07-24 18:28:39
Autor: Bydlę
On 2011-07-24 14:17:20 +0200, Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> said:

Czepiasz się tego, że
gdzieś zabrakło "na 100km"? :)

A skąd mi wiedzieć, co chciał napisac autor? Dopytuję się.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-23 15:49:37
Autor: Michal Jankowski
Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> writes:

4000zł rocznie. Dla 8l/100km jest to 32tys. PLN rocznie. Przy czym jak

To chyba taniej będzie się przeprowadzić blizej miejsca pracy.
Dojeżdżanie 400 km dziennie nawet autostradami to szaleństwo jest...

  MJ

Data: 2011-07-23 18:29:42
Autor: Bydlę
On 2011-07-23 13:49:37 +0000, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> said:

Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> writes:

4000zł rocznie. Dla 8l/100km jest to 32tys. PLN rocznie. Przy czym jak

To chyba taniej będzie się przeprowadzić blizej miejsca pracy.

Przy podawanej cenie litra paliwa na poziomie 4000 zł, to prawda.
;>

Dojeżdżanie 400 km dziennie nawet autostradami to szaleństwo jest...

~300.
Czyli ~150 w jedną.
Godzinę tam, godzinę z powrotem…  …to coś jak w DC metrem dojeĹźdĹźać. Ĺťadna mecyja.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 19:14:46
Autor: Ramok
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
W dniu 22.07.2011 16:05, Bfiver napisał(a)/has written:
Witam,

Prośba o poradę.
Jeśli będziesz w stanie zmieścić się do "kompaktu" (niestety, nie
występuje w wersji kombi), to możesz rozważyć Fiata Bravo: albo
oszczędną wersję 1.6MJ 105KM lub 120KM (choć wówczas może lepiej szukać
kombika jakieś innej marki), albo ciut tylko mniej oszczędnego, za to
dającego już sporo radości z jazdy 2.0MJ (i tego polecam, zwłaszcza
jeśli lubisz/musisz podróżować z prędkościami, o jakich pisałeś; weź też
pod uwagę, że w zakresie prędkości "autostradowych" większy silnik wcale
nie musi spalać więcej -po szczegóły odnośnie wydajności/sprawności
"układu napędu" odsyłam do sieci- a zapas mocy zawsze się przyda :D ).

Ceny bardzo konkurencyjne (we Fiacie to targować się trzeba, wówczas
rabaty mogą być całkiem "przyjemne" ;) ), wygląd też. Bagażnik jak na
kompakt "nie-kombi" całkiem przyzwoity (400l). Jak się znajdzie
kompetentne i rozsądne cenowo ASO, to i z obsługą auta (w tym nawet po
gwarancji) nie będzie źle.

Tak tylko podsuwam "niestandardową" propozycję, bo w koncernie
"samochodów dla ludu" jak widać jesteś rozeznany. Japończyki też zapewne
znasz i/lub ktoś już wspomniał. Auta francuskie to trzeba lubić ;>
Zawsze też możesz poszukać czegoś wśród "koreańców".

Pozdrawiam!
/Ramok

Data: 2011-07-22 21:20:22
Autor: MadMan
Dnia Fri, 22 Jul 2011 07:05:14 -0700 (PDT), Bfiver napisał(a):

Skoda Octavia / VW Golf / VW Jetta / VW Passat
silnik 1.6 TDI, podobno fantastycznie niskie spalanie!

Octavia z instalacją gazową (firmowe LandiRenzo) i silnikiem 1.4 TSi. Za
80 tysięcy kupisz wersję MINT z DSG i tempomatem, no i jeszcze zostanie
na waciki :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-07-22 21:39:00
Autor: ToMasz
Bfiver pisze:
[...]

jak to jest, ze pani woli wydać roczny dochód na kosmetyki, specyfiki
odchudzające zamiast zero zł ale jednocześnie mniej żreć?
Mam starą xsarę z silnikem hdi, jadąc 10km/h wiecej niż dozwolona
prędkość, na autostradach 110 -nie wiecej jestem w stanie przejechać
1000km na zbiorniku - czyli spalanie lekko ponad 5/100 Weź zacznij
oszczędzać swoim pedałem gazu, albo kup cokolwiek co spala LPG. Silnik
za Ciebie tego nie zrobi.

ToMasz

Data: 2011-07-22 13:18:00
Autor: Lisciasty
On 22 Lip, 21:39, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
prędkość, na autostradach 110 -nie wiecej jestem w stanie przejechać

Jechanie z taką prędkością na autostradzie jest niebezpieczne.

Pzdr.
L.

Data: 2011-07-22 22:11:51
Autor: Mario
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
na autostradach 110 -nie wiecej

autor watku chce 140...

Weź zacznij
oszczędzać swoim pedałem gazu, albo kup cokolwiek co spala LPG. Silnik
za Ciebie tego nie zrobi.

autor chce jezdzic tak samo szybko...
w tym wypadku to wlasnie silnik moze jako jedyny zmniejszyc spalanie...

pzdr

Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)