Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)

Data: 2011-07-22 20:01:50
Autor: Waldek Godel
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
Dnia Fri, 22 Jul 2011 11:48:43 -0700 (PDT), Bartlomiej Rymarski napisał(a):

Mój czytnik (Google Usenet) poprawnie wyświetla wiadomości w odpowiedniej kolejności. Tak czy inaczej na przyszłość będę cytował.

nie ma nagłówka references, brak zawijania linii na odpowiednią długość,
brak wrotki. Tak, google zapewne wyświetla dobrze, skoro samo sieka. Ale
nikomu innemu.

Dziękuję za Twój udział w tym wątku. Plonk.

WOW!!!!!
No to jest ewenement na skalę światową, plonk z czytnika google. Jesteś
moim idolem i superbohaterem. Dokonałeś czegoś jako pierwszy na świecie. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-22 21:20:05
Autor: Dominik
W dniu 2011-07-22 21:01, Waldek Godel pisze:

[...]

W morde(!) wyjąłeś mi to z ust :)

Do wątkotwórcy:
A poza tym - naprawdę robisz totalny syf na grupie - zainstaluj Thunderbirda i obejrzyj co zrobiłeś...

--
Dominik

Data: 2011-07-22 21:25:52
Autor: Przemysław Czaja
Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)

Użytkownik "Dominik"

[...]

Hehe, zmieniłem serwer news i myślałem, że to mi się coś pokaszaniło

ale nieeee, ale nieeeee... :)

Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)