Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowyc h oraz działu majątku

Data: 2009-03-02 10:41:46
Autor: AJP
Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowyc h oraz działu majątku
Szukam prawnika z doświadczeniem w sprawach wymagających umiejętności
przewidywania bardzo cwanych pogrywek drugiej strony wykorzystującej
np. wtórny analfabetyzm wśród sędziów (wydanie nakazu w postępowaniu
nakazowym na bazie uznania długu na bazie listu z ugodową propozycją
działu spadku). Dotychczasowi prawnicy doprowadzili do sytuacji, gdy
mimo złożenia w sądzie kwoty spornej do depozytu druga strona działa w
ramach innego postępowania i dokonuje zabezpieczenia komorniczego.

Sprawa w Warszawie.

proszę o kontakt na AJPnotebook @ gmail.com (spacje należy wykasować)

Data: 2009-03-02 10:47:27
Autor: AJP
On Mar 2, 7:41 pm, AJP <AJPnoteb...@gmail.com> wrote:
[...]

P.S. Osobom, które mogą polecić takiego sprawnego prawnika, bo okazał
się znakomity działając w ich imieniu będę też bardzo wdzięczny.

Data: 2009-03-02 20:59:02
Autor: Johnson
AJP pisze:

Szukam prawnika z doświadczeniem w sprawach wymagających umiejętności
przewidywania bardzo cwanych pogrywek drugiej strony

Ty wróżki szukasz.

wydanie nakazu w postępowaniu nakazowym na bazie uznania długu na bazie listu z ugodową propozycją
działu spadku).

A po polsku ?

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-02 12:56:13
Autor: AJP
On Mar 2, 8:59 pm, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
AJP pisze:

> Szukam prawnika z doświadczeniem w sprawach wymagających umiejętności
> przewidywania bardzo cwanych pogrywek drugiej strony

Ty wróżki szukasz.

Nie, wróżka uważa, że ma za zadanie powiedzieć mi to co chcę usłyszeć,
a nie znaleźć rozwiązanie :-)
Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

> wydanie nakazu w postępowaniu nakazowym na bazie uznania długu na bazie listu z ugodową propozycją
> działu spadku).

A po polsku ?

Co mam wyjaśnić?
Definicję postępowania nakazowego - jest w kodeksie postępowania
cywilnego,
Uznanie długu - tamże
Dział spadku - kc

Za stylistykę przepraszam, faktycznie wyszło niezbyt zgrabnie.
Postępowanie nakazowe jest oczywiście postępowaniem o wydanie nakazu
zapłaty długu. Uznanie długu powinno nastąpić na bazie czegoś
(reguluje to kpc) i nie jest to pismo zatytułowane "Propozycja działu
spadku". A jednak Sąd to "kupił", bo ...zapewne nawet nie czytał.
Istota cwanej zagrywki polegała tu na przewidzeniu, że w polskim
sądzie tak się stanie. Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
kwoty "zabezpieczenia".

Teraz chodzi mi o kogoś kto na rozprawie nie polegnie na jakiejś
kolejnej głupocie i nie powie mi jak dwóch dotychczasowych prawników,
że tego się nie spodziewali ale to w sumie zgodne z prawem.
Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
spadku po mamie.

Opisywanie szczególowe istoty tej sprawy wymaga dużo miejsca i pewnie
na liście jest bez większego sensu. Tu nie ma prostej rady tylko jest
potrzeba działania równie przebiegłego jak w przypadku strony
przeciwnej - motywowanej szansą zdobycia cudzych pieniędzy.

A.

Data: 2009-03-02 22:04:55
Autor: Johnson
AJP pisze:

Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

Prawnik to ma rozwiązać zaistniałe sytuacje, a nie przewidywać co zrobi druga strona.

[...]

Przecież można mieć dług związany z działem spadku.
A jak się zgłasza propozycje drugiej stronie (ofertę) to trzeba sie liczyć z tym, że druga strona ją przyjmie i bęc mamy zobowiązanie.

Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
kwoty "zabezpieczenia".

To się decyduj, czy nakaz czy wyrok.
A poza tym postępowanie o dział spadku to postępowanie nieprocesowe, a więc ani wyroku ani nakazu być nie może.

Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
spadku po mamie.

Jak zgodnie z prawem, to w którym miesjcu jest kradzież ?

[...]

Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w ogóle tego nie znajdziesz.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-02 14:00:34
Autor: AJP
Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakaz owych oraz działu majątku
On Mar 2, 10:04 pm, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
[cut]
Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w
ogóle tego nie znajdziesz.

Ale to nie był wpis adresowany do Ciebie - przeczytaj temat.

Data: 2009-03-03 15:53:48
Autor: AJP
> [...]
[cut]

> Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w

Czyżby faktycznie Trol miał rację co do tej listy? Nie ma tu
profesjonalistów lub osób dysponujących kontaktem do takich? ;-(

Data: 2009-03-04 15:19:40
Autor: Piotr Jarzebski
AJP pisze:

Czyżby faktycznie Trol miał rację co do tej listy? Nie ma tu
profesjonalistów lub osób dysponujących kontaktem do takich? ;-(

Najlepsze co możesz zrobić to się obrazić ;)

Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowyc h oraz działu majątku