Szukam b這tnika

Data: 2012-08-24 17:05:13
Autor: marcin
Szukam b這tnika
Cze嗆,

Po roku doszed貫m do 豉du z koncepcj ty逝 mojej CB750 '82. Szukam b這tnika zbli穎nego do tego:
http://allegro.pl/blotnik-tylny-9-harley-bober-drag-i2519090784.html
Istotny jest sp豉szczony przekr鎩 i szeroko嗆 mi璠zy 17,5 a 23 cm (im bli瞠j 23 tym lepiej). Ten jest idealny ale za drogi, poza tym potrzebuj mniej wi璚ej 1/3 jego d逝go軼i. Mo瞠 by z貫chany - podrdzewia造, pogi皻y, z dziurami, oczywi軼ie w granicach pozwalaj帷ych na odratowanie.
Mo瞠 kto ma w graciarni albo chocia naprowadzi mnie od jakiego modelu szuka, bo og鏊ne zapytanie do allegro wywala 133 strony wynik闚, g堯wnie plastik闚, a pr鏏y usci郵ania jako s豉bo mi wychodz.
--
Dzi瘯i z g鏎y i pozdrowienia,
marcin

Data: 2012-08-24 21:42:47
Autor: marcin
Szukam b這tnika
Ha, chyba znalaz貫m trop:
http://allegro.pl/blotniki-blotnik-tloczony-kolo-13-14-c-tandem-i2584376845.html
:)
B這tniki do przyczepek - szeroka gama kszta速闚 i rozmiar闚, ceny w porz康ku, nic tylko 豉pa si za wycinark i migomat :)
--
pzdr,
marcin

Szukam b這tnika