Szukam chętnych na podlodowe

Data: 2010-03-04 09:11:12
Autor: Arek
Szukam chętnych na podlodowe
Szukam chętnych na niekomercyjne nurkowanie podlodowe 6-7.03 jez.Glębokie koło Międzyrzecza. Wizura jest niesamowita.   Kontakt: 607-543-790 Arek

Data: 2010-03-04 13:47:56
Autor: nuras
[...]

Witaj !!!

Ale chyba lepiej na nura do Łagowa - oczywiście po zejsciu lodu.Nurkowanie na sznurku to porazka.

Pozdro.

Data: 2010-03-04 14:01:45
Autor: budiver
Szukam chętnych na podlodowe
Po pierwsze szukam prawdziwych nurkow, nie tych z Egiptu. Po drugie robię zdjęcia pod wodą. Więc uważam że takie zdjęcia z pod lodu będą milą pamiątką.     Pzdr.Arek --

Data: 2010-03-08 07:37:23
Autor: Pszemol
<budiver@op.pl> wrote in message news:3461.000002e7.4b8faf39newsgate.onet.pl...
Po pierwsze szukam prawdziwych nurkow, nie tych z Egiptu.

:-)))) Ale jaja...

Po drugie robię zdjęcia pod wodą.
Więc uważam że takie zdjęcia z pod lodu będą milą pamiątką.

I powiesisz sobie zdjęcie takich pływających brązowych kup na ścianie?

To ja jednak wolałbym powiesić takie zdjęcia z nurkowania na ścianie:
http://www.realgap.co.uk/gallery_images/programme/330/large_thailand_scuba_diving_courses__13_.jpg
http://www.usdivetravel.com/VatuleleFiji-ScubaDiving1.jpg

Tylko ten problem, że to nie "prawdziwi" nurkowie co nurkują w szambie :-)
Oni cholera nie mają kompleksów i jadą nurkować tam gdzie fajnie
i widać ciekawe zwierzaki - ale zawsze znajdzie się ktoś, kto woli kupy...

Data: 2010-03-08 13:59:40
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

Oni cholera nie mają kompleksów i jadą nurkować tam gdzie fajnie
i widać ciekawe zwierzaki - ale zawsze znajdzie się ktoś, kto woli kupy...
Widzisz Pszemol, kolega w bardzo mocno niezręczny sposób wyraził się, że szuka partnera nurkujacego w każdych warunkach, nie zależnie od pogody i temperatury. O ile mi wiadomo jez. Białe ma wysoką klasę czystości a z tego co piszesz widzę, że nie masz pojęcia o nurkowaniu zimą, kiedy dość łatwo jest podbić osady zawierajace obumarłe części roślin. Poza tym, przeciętne wizury na Białym też nie należą do najgorszych, porównując choćby z Pogoria IV, mającą I klasę czystości. Przeważnie jest tam tak: http://
vimeo.com/5926309 i jakoś nie mam poczucia nurkowania w szambie.

Data: 2010-03-08 11:58:09
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hn2vsc$e8a$1inews.gazeta.pl...
Widzisz Pszemol, kolega w bardzo mocno niezręczny sposób wyraził się, że
szuka partnera nurkujacego w każdych warunkach, nie zależnie od pogody
i temperatury.

Czy ja wiem czy to był niezręczny sposób wyrażenia się czy raczej chęć
wyrażenia pogardy dla ludzi którzy chcą czerpać z rekreacyjnego nurkowania
przyjemność która nie polega na pływaniu w szambie i z 30 kilogramami
sprzętu na placach aby to szambo zobaczyć?

[...]

Jackuplacku - nie nurkowałem w j. Białym ale widziałem film jaki zamieścił
tu 4-go marca judas tam nakręcony - zacząłem oglądać ale od mniej więcej
1:38 widać brudną wodę i pływające kupy... Wrażenia jak z szamba i mi się
odniechciało oglądać ten film.

Powody takiego a nie innego stanu rzeczy, to czy łatwo czy trudno kopnąć
osady są nieistotne - efekt się liczy widoczny na filmie: rozcieńczone szambo...

Co z tego że ma wysoką klasę czystości skoro jest na filmie szambo?
Najwyraźniej ta wysoka klasa czystości nie jest wystarczająco wysoka...

Patrzę na te filmy, nawet ten Twój, a jednak myśl "o kurcze, ale fajnie byłoby
tam nurkować" nie wpadła mi do głowy ani na moment, a często się to
zdarza gdy oglądam np. filmy z Fiji... :-) Najwyraźniej nie jestem "prawdziwym"
nurkiem bo prawdziwy ma przyjemność nurkować wszędzie, nawet w szambie :-)

Data: 2010-03-08 12:25:41
Autor: judas
On 8 Mar, 18:58, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
[...]

Czyli jakby np. film z cenotow zaczynał się od pokazania jak można
zmącić (bo taki był zamysł autora) to przestałbyś oglądać?

Scena ze zmuleniem została umieszczona celowo w tym miejscu przy
takiej muzyce.

Ale jakoś nie martwi mnie ze Ty tego nie oglądałeś.

Data: 2010-03-08 16:57:12
Autor: Pszemol
"judas" <potyra.lukasz@gmail.com> wrote in message news:6a9fa737-385e-42fd-8c08-e1890bafc085t20g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Pewnie tak. Zwłaszcza że nie siedzę u autora w głowie i nie wiem
co było celowym a co niecelowym zamysłem autora...

Scena ze zmuleniem została umieszczona celowo w tym miejscu przy
takiej muzyce.

No to przykro mi, że nie odczytałem poprawnie intencji artysty :-)
Przyznaję też że zwykle muzykę ściszam bo mnie irytuje na
filmach podwodnych. Co innego gdyby był podkład lektora
komentującego sceny typu: "a tu kolega xyz pokazuje jakie
szambo jest na dnie jeziora"... Generalnie ryzykowna scena
i jeśli już musiała być umieszczona to dałbym ją gdzieś przy
końcu, aby nie zrazić tych tropikalnych nurków którzy patrzyli
pewnie na te kupy z podobnym obrzydzeniem co ja... :)

Ale jakoś nie martwi mnie ze Ty tego nie oglądałeś.

A czemu? Gniewasz się, że ośmieliłem się skrytykować film?
Wiesz, że złe znoszenie krytyki to przejaw niedorosłości? :-)

Data: 2010-03-09 01:30:06
Autor: judas
On 8 Mar, 23:57, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

A czemu? Gniewasz się, że ośmieliłem się skrytykować film?
Wiesz, że złe znoszenie krytyki to przejaw niedorosłości? :-)

Nie nie gniewam się. I nie boje się krytyki.

Po prostu swoimi wypowiedziami dorobiłeś się u mnie opinii osoby,
którą należy zlewać, ponieważ (cytując) "Nie ma sensu dyskutować z
idiotą, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona
bo jest w tym lepszy".

Data: 2010-03-09 07:27:57
Autor: Pszemol
"judas" <potyra.lukasz@gmail.com> wrote in message news:52716224-c136-488d-8c1a-a7510d35baefg28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czy ja Cię w jakiś sposób obraziłem? Zwyzywałem?
Dlaczego mnie próbujesz obrazić wyzwiskami od idiotów?

Piszesz, że nie gniewasz się, a jednak Twoja reakcja przeczy Twoim słowom...

Data: 2010-03-09 08:34:30
Autor: jacekplacek
> [...]

przyjemność która nie polega na pływaniu w szambie i z 30 kilogramami
sprzętu na placach aby to szambo zobaczyć?

Do chodzenia po linie trzeba trochę więcej umiejętności, niż po szerokim chodniku: to chyba oczywiste. Tak samo jak na Nordkap zajść pieszo, wjechać rowerem lub klimatyzowaną taksówką z drinkami. I o ile pieszy czy rowerzysta zawsze może skorzystać z innego środka transportu, o tyle w drugą stronę już nie koniecznie. Jednym sprawa frajdę bycia niańczonym, inni wolą trudniejsze rozrywki. Ani w jedną ani w drugą stronę nie powinno się obrażać. Kolega wyraził się niezręcznie, ty chamsko obrażasz użytkowników jezior... Tyle, że twoja wypowiedz jest kilkukrotna i przemyślana. O gustach się nie dyskutuje. O ile dorośniesz, zrozumiesz.

Data: 2010-03-09 07:30:32
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hn516m$ans$1inews.gazeta.pl...
> [...]

twoja wypowiedz jest kilkukrotna i przemyślana. O gustach się nie dyskutuje.

Ja chamsko obrażam użytkowników jezior???? No chyba żartujesz...

On sprowokował reakcję określeniem nurka tropikalnego jako nieprawdziwego,
ja wyraziłem swoją niechęć do nurkowania w jeziornym błocie nazywając swe
skojarzenia z szambem po imieniu - gdzie tu widzisz obrażanie judasa czy Ciebie?
Czy Was obraża moja prywatna opinia na temat jeziora??? Dlaczego???

Data: 2010-03-08 07:30:37
Autor: Pszemol

A będą takie kupy z szamba pływać jak tu: http://www.vimeo.com/9876758 minuta@1:38 ?

Data: 2010-03-10 08:55:27
Autor: arek
> [...]
> Szukam chętnych na niekomercyjne nurkowanie podlodowe 6-7.03 jez.Glębokie
> koło Międzyrzecza. Wizura jest niesamowita.   Kontakt: 607-543-790 Arek

ja zaczelem ta przepychanke i chce skonczyc tym ze wlasnie znam tych nurkow egipskich z prawdziwej strony bo pracowalem z nimi w egipcie, wiec dalej uwazam ze nie nadaja sie do powaznych nurkowan. a pszemol nie przesadzaj z tymi kupami bo zostaniesz na tym forum wlasnie z nimi kojarzony.    pzdr. arek

Data: 2010-03-10 13:17:20
Autor: Pszemol
"arek" <budiver@op.pl> wrote in message news:3461.000005d3.4b97506fnewsgate.onet.pl...
> [...]

sie do powaznych nurkowan. a pszemol nie przesadzaj z tymi kupami bo zostaniesz na
tym forum wlasnie z nimi kojarzony.    pzdr. arek

Ja nie mogę być z kupami kojarzony bo nie nurkuję w szambie pod lodem :-)

I jak się udała weekendowa wycieczka na jez. Głębokie?

Szukam chętnych na podlodowe