Szukam chętnych na podlodowe

Data: 2010-03-08 07:30:37
Autor: Pszemol
Szukam chętnych na podlodowe
"Arek" <budiver@op.pl> wrote in message news:3461.000002ba.4b8f6b20newsgate.onet.pl...
Szukam chętnych na niekomercyjne nurkowanie podlodowe 6-7.03 jez.Glębokie
koło Międzyrzecza. Wizura jest niesamowita.   Kontakt: 607-543-790 Arek

A będą takie kupy z szamba pływać jak tu: http://www.vimeo.com/9876758 minuta@1:38 ?

Data: 2010-03-10 08:55:27
Autor: arek
> [...]
> Szukam chętnych na niekomercyjne nurkowanie podlodowe 6-7.03 jez.Glębokie
> koło Międzyrzecza. Wizura jest niesamowita.   Kontakt: 607-543-790 Arek

ja zaczelem ta przepychanke i chce skonczyc tym ze wlasnie znam tych nurkow egipskich z prawdziwej strony bo pracowalem z nimi w egipcie, wiec dalej uwazam ze nie nadaja sie do powaznych nurkowan. a pszemol nie przesadzaj z tymi kupami bo zostaniesz na tym forum wlasnie z nimi kojarzony.    pzdr. arek

Data: 2010-03-10 13:17:20
Autor: Pszemol
"arek" <budiver@op.pl> wrote in message news:3461.000005d3.4b97506fnewsgate.onet.pl...
> [...]

sie do powaznych nurkowan. a pszemol nie przesadzaj z tymi kupami bo zostaniesz na
tym forum wlasnie z nimi kojarzony.    pzdr. arek

Ja nie mogę być z kupami kojarzony bo nie nurkuję w szambie pod lodem :-)

I jak się udała weekendowa wycieczka na jez. Głębokie?

Szukam chętnych na podlodowe