Szukam czerwonej myszki do netbooka HP Vivienne Tam

Data: 2009-07-24 20:54:14
Autor: Animka
Szukam czerwonej myszki do netbooka HP Vivienne Tam
Ken82 pisze:
Szukam dla mojej dziewczyny, ładnej myszki,
chyba czerwonej, aby pasowała do jej netbooka
HP mini Vivienne Tam:
http://laptopy.info.pl/aktualnosci/Premiera_HP_Mini_Vivienne_Tam_Edition_w_Polsce_/547
Czy możecie mi jakąś polecić, DOBRĄ i ŁADNĄ i czerwoną!

Nie doczytałeś na tej stronie, że ten notebook zawiera już w swoim komplecie mysz:
Stylowe akcesoria
Bezprzewodowa mysz optyczna HP Wireless Optical Mouse Vivienne

--
animka

Szukam czerwonej myszki do netbooka HP Vivienne Tam