Szukam dawcy części - czego szukać?

Data: 2009-11-05 18:36:09
Autor: P^L^B
Szukam dawcy części - czego szukać?
Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:hcuat7$neb$1inews.gazeta.pl...
Witam

Kupiłem sobie na aukcji karoserię opla olypii na kołach z zawieszeniem.

W środku pusto, fajery też nie ma.

Potrzebuję kupić teraz dawcę części, żeby włożyć w tą karoserię.

Założenia są takie, że ma to być automat (koniecznie), silnik wzdłuż samochodu, napęd na tył. Wolę diesla, ale bena też może być.

Acha, chciałbym, żeby gabarytowo silnik ze skrzynią był niedużych rozmiarów, bo miejsca pod maską niedużo - ale coś się zmota i będzie, poza tym mniejszy silnik i skrzynia łatwiej się zamontuje.

Rozumiem, że z takich popularnych dawców może być BMW, mercedes co jeszcze?

Mam beczkę 200D na zbyciu. Buda szrot, ale silnik, skrzynia i reszta mechaniki w stanie dobrym z plusem.

Piotr

Data: 2009-11-06 09:01:42
Autor: Agent 0700
Szukam dawcy części - czego szukać?

Data: 2009-11-06 18:50:24
Autor: CeSaR
Szukam dawcy części - czego szukać?
No beczka mogłaby być tylko, że silnik wielki i ciężki, no i nie automat bo rzadko się zdarzają. A może automat?

Trzeba by pomierzyć miejsce i zobaczyć czy wejdzie.

200D? Raczej spoko, to rzędowa czwórka więc nie powinno być kłopotu.
Pięć cylindrów było w 300D no i on był dłuższy. A ASB do mietka też się pewnie znajdzie. Tyle że 200D z ASB to chyba nie jeździ...

Data: 2009-11-06 23:54:17
Autor: jerzu
On Fri, 6 Nov 2009 18:50:24 +0100, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Tyle że 200D z ASB to chyba nie jeździ...

200D z manualem też nie jeździ ;-))

Data: 2009-11-07 09:19:39
Autor: CeSaR
Szukam dawcy części - czego szukać?
Tyle że 200D z ASB to chyba nie jeździ...

200D z manualem też nie jeździ ;-))

Ano właśnie dla tego napisałem "chyba" :-) Raz jechałem manualem i brakowało mi z przodu stolika, żeby sobie śniadanie rozłożyć... W trakcie rozpędzania spokojnie można byłoby je zjeść....

pzdr

Data: 2009-11-10 11:54:44
Autor: Agent 0700
[...]

Mi się nie śpieszy :-)