Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Data: 2009-09-18 22:45:26
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Witka,
jak w temacie. Moze sie komus walaja niepotrzebne po garazu dwie sztuki i mialby ochote sprzedac za jakas rozsadna kwote?
To co rozszyfrowal w jednym z okolicznych watkow Kuczu burczy nieco za glosno chwilami i chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo troche ciszej.

Zdrowko
--
Hunda CB 750 SF '00 to byl dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-09-18 23:11:26
Autor: (pj)
KLOSZ pisze:
chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo troche ciszej.

a co? diagnosta nie puscil?

--

pozdr
pj

Data: 2009-09-19 06:32:59
Autor: KLOSZ
(pj) pisze:
KLOSZ pisze:
chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo troche ciszej.

a co? diagnosta nie puscil?

Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos przy dluzszej jezdzie mi i plecakowi w kasku rezonuje i moze byc lekko meczace.
Zadnych sensacji tu nie ma, ot chce miec wybor kiedy jest glosno a kiedy jest cicho ;)

Zdrowko

Data: 2009-09-21 08:06:50
Autor: ania
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ"

Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos

tekst swietny - swojego budzic to nie, ale obce? eee tam, kto sie tym bedzie przejmowal

--
ania

Data: 2009-09-21 08:57:01
Autor: Jasio
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Użytkownik "ania" napisał w wiadomości news:h9755v$22je$1alfa.ceti.pl...

Użytkownik "KLOSZ"

[...]

Ale nie napisał, że swojego.
Za to napisał, że mu to przeszkadza, bo we łbie huczy. Nie czepiajcie się, towarzyszko.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-21 10:47:41
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
ania pisze:
Użytkownik "KLOSZ"

[...]

Tej, Ania, a z czego wyczytalas, ze chce obce dzieciaki budzic? Chyba jakis czepiacz i szukacz miedzywierszowy Ci sie zalaczyl.
Zabieraj patyczek i nie dlub w tym mrowisku, bo tu mrowek juz dawno nie ma ;-)

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-09-21 11:01:25
Autor: ania
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ"

Tej, Ania, a z czego wyczytalas, ze chce obce dzieciaki budzic? Chyba jakis czepiacz i szukacz miedzywierszowy Ci sie zalaczyl.

a tak, bo argument, zeby wlasnego dzieciaka nie budzic, nie jest madry, biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te 10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

Zabieraj patyczek i nie dlub w tym mrowisku, bo tu mrowek juz dawno nie ma ;-)

a ty podlub glebiej w nosie, to moze te inne dzieciaki tez stamtad wyciagniesz

ps
infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta? jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

--
ania

Data: 2009-09-21 02:29:10
Autor: gildor
On 21 Wrz, 11:01, "ania" <ani...@tlen.kropka.pl> wrote:
> [...]

biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te
10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

polami? FJR? czarną? w sumie kocyk mówił, że się da, ale nie mówił, że
to miłe.

> [...]

infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta?
jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

nie? Drutek oddał bo za duży dla małego. to oddał. może on bardziej
pasuje?

- gildor

Data: 2009-09-21 12:35:30
Autor: KLOSZ
ania pisze:
[...]

Wiec prosze Cie raz jeszcze, bo widze, ze nie czytasz ze zrozumieniem.... napisz mi gdzie napisalem, ze te inne dzieciaki mam w dupie i chce halasowac dalej od domu? Przeciez chyba nie zakladasz, ze wyjade z pod domu z db killerami 100 metrow i bede je wyciagal? Dla ulatwienia zacytuje Ci raz jeszcze co napisalem. Uspokoj sie, przeczytaj calosc mojej wypowiedzi i mi odpowiedz prosze na to proste pytanie, bo chcialbym zrozumiec Twoj tok rozumowania.

Cytat mojej wypowiedzi, jako odpowiedz na pytanie Pidżeja czy byl problem z diagnostą:
[...]

No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom? Bo jesli w tym ostatnim zdaniu to znalazlas to pudlo, bo raczej mialem na mysli na przyklad jakies jazdy na torze itepe itede gdzie mozna sobie pohalasowac.
A, ze przede wszystkim zwracam uwage na swoje dziecko... skoro twierdzisz, ze to infantylne to ok, mozesz miec takie zdanie. Dla mnie przede wszystkim liczy sie moja rodzina, o innych mysle w dalszej kolejnosci.

Aha, i jeszcze jedno. Jak dorosniesz, to sie dowiesz, ze dzieci sie z nosa nie wyciaga ;-) <- ( ten znaczek oznacza zart, to tak dla pewnosci, ze zlapiesz )

Zdrowka zycze i mysle, ze z mojej strony EOT, bo nie o kolejnego flejma tu chodzilo, a z netowych, bezzasadnych pyskowek wyroslem juz dobrych kilka lat temu i juz mi sie nie chce.

KLOSZ

P.S. cokolwiek sobie o tym niektorzy ludzie mysla, nadal szukam dbKillerow...

Data: 2009-09-21 03:43:02
Autor: gildor
On 21 Wrz, 12:35, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:
No to gdzie tu jest o tym halasowaniu innym dzieciom? Bo jesli w tym
ostatnim zdaniu to znalazlas to pudlo, bo raczej mialem na mysli na
przyklad jakies jazdy na torze itepe itede gdzie mozna sobie pohalasowac.

to tylko na itepe itede, bo na torze też Ci się przydadza te killery.

- gildor

Data: 2009-09-21 12:47:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gildor napisał(a):
bo na torze też Ci się przydadza te killery.

na takim z koniami? moga sie sploszyc, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-21 03:51:39
Autor: gildor
On 21 Wrz, 12:47, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
gildor napisał(a):
> bo na torze też Ci się przydadza te killery.

na takim z koniami? moga sie sploszyc, nie?

no, i ponieść

- gildor

Data: 2009-09-21 12:57:25
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
No to bym nie mogl na Sluzewiec do mamy jezdzic.... zonk.
Musze miec te killery.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-09-21 13:34:15
Autor: marider
KLOSZ pisze:
No to bym nie mogl na Sluzewiec do mamy jezdzic.... zonk.
Musze miec te killery.

Pomierz srednice i dorob je z kawalka rurki czy dwoch, nawiercisz otwor w gwizdku i na spokojnie je zamontujesz na srube. Chyba ze nie masz tam jakiegos speca zlotej-raczki ktory by takie cus dorobil.

Ja mam ze 4 rozne wydechy do R1 (z dB-killerami i bez, carbonowe i lustrzane itd) ktore wymieniam jak mi sie juz jakis znudzi ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-09-21 13:36:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
gildor napisał(a):
no, i ponieść

"Kocham. Nie bije"
Tak jakos mi sie apropos koni przypomnialo.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-22 00:46:56
Autor: ania
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "gildor"

to tylko na itepe itede, bo na torze też Ci się przydadza te killery.

ale na torze ma mniejsze szanse na budzenie cudzych dzieci (chociaz wladze toru staraja sie dbac o pobliskie dzieciaki), czy tam ploszenie, tylko od kiedy to wyploch moze cos ploszyc?

--
ania

Data: 2009-09-21 05:36:50
Autor: WS
[...]

powyzej ;)
tzn mozna zrozumiec to tak: "gdyby mi sie chcialo co rano przepchac
drynde pod oknami, to dalej bym juz pojechal" (...majac pozostalych
w .... glebokom powazaniu)   ;)

WS

Data: 2009-09-21 15:11:41
Autor: KLOSZ
WS pisze:
[...]

Aha.... zrozumialem w czym rzecz. OK. Nadinterpretacja, ale ok, mozna bylo to tak zrozumiec.
Nawet jesli chcialoby mi sie pchac to i tak wolalbym jezdzic w wiekszej ciszy. Po Hundzie mam wyczulony sluch, bo sevenkowe wydechy cichutkie sa jak komarek.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-09-22 00:40:08
Autor: ania
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ"

Aha.... zrozumialem w czym rzecz. OK. Nadinterpretacja, ale ok, mozna bylo to tak zrozumiec.

aha - tzn, ze pchales te 10 km? no to w sumie nie lzej bylo isc na nogach, bez kasku i gimnastyki porannej?
a tak sobie pytam, zeby nie bylo ze "nadinterpretuje"

--
ania

Data: 2009-09-22 08:18:59
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
ania pisze:
Użytkownik "KLOSZ"

[...]

Aha, czyli wyobraznia kobiety nieprzenikniona jest. ;) Tak, znow nadinterpretujesz.
Mnie sie juz nie chce..., a Tobie Aniu?

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-09-22 09:03:14
Autor: ania
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ"

Mnie sie juz nie chce..., a Tobie Aniu?

a mi sie chce, ale to pewnie kwestia wieku i dzisiaj tez bede jezdzic i nie bede nikogo budzic, moze rozwiazaniem byloby jezdzenie wtedy kiedy ci dziecko nie spi

--
ania

Data: 2009-09-21 12:41:44
Autor: de Fresz
On 2009-09-21 12:35:30 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> said:

Uspokoj sie, przeczytaj calosc mojej wypowiedzi i mi odpowiedz prosze na to proste pytanie, bo chcialbym zrozumiec Twoj tok rozumowania.

Obawiam się, że to ostatnie jest z góry skazane na porażkę...
;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-19 20:07:45
Autor: Kefir
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Elou!
KLOSZ wrote:
[...]

Gratulacje. I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz rozkoszuj ;) Dogbones musza wystarczyc.

Data: 2009-09-19 22:07:51
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Kefir pisze:

Gratulacje.

A dziekuje, dziekuje.

I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz rozkoszuj ;)

Rozkosz trzeba sobie dozowac, zeby nie zwariowac z radosci/przyjemnosci.

Dogbones musza wystarczyc.

No przydaly sie, bo na tych Drutkowych skroconych to jakos za blisko mi do gleby bylo;)

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....

Data: 2009-09-21 18:15:07
Autor: ZBYSZEK
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h93ea6$3ht$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kefir pisze:

Gratulacje.

A dziekuje, dziekuje.

[...]

u kurwa jakie śmieszne te dialogi

Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK