Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Data: 2009-09-19 20:07:45
Autor: Kefir
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Elou!
KLOSZ wrote:
Witka,
jak w temacie. Moze sie komus walaja niepotrzebne po garazu dwie sztuki i mialby ochote sprzedac za jakas rozsadna kwote?
To co rozszyfrowal w jednym z okolicznych watkow Kuczu burczy nieco za glosno chwilami i chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo troche ciszej.

Gratulacje. I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz rozkoszuj ;) Dogbones musza wystarczyc.

Data: 2009-09-19 22:07:51
Autor: KLOSZ
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
Kefir pisze:

Gratulacje.

A dziekuje, dziekuje.

I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz rozkoszuj ;)

Rozkosz trzeba sobie dozowac, zeby nie zwariowac z radosci/przyjemnosci.

Dogbones musza wystarczyc.

No przydaly sie, bo na tych Drutkowych skroconych to jakos za blisko mi do gleby bylo;)

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-09-21 18:15:07
Autor: ZBYSZEK
Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK

Użytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h93ea6$3ht$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kefir pisze:

Gratulacje.

A dziekuje, dziekuje.

[...]

u kurwa jakie śmieszne te dialogi

Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK