Szukam dobrego prawnika w Krakowie do spraw samochodowych.

Data: 2012-04-06 11:44:06
Autor: at
Szukam dobrego prawnika w Krakowie do spraw samochodowych.
Potrzebuje porady prawnej ewentualnie tez prowadzenia sprawy w zakresie
mechaniki samochodowej.
Kogos kto zna sie nie tylko na prawie ale i ma pojecie o budowie silnika.

Data: 2012-04-26 07:14:15
Autor: orario
Szukam dobrego prawnika w Krakowie do spraw samochodowych.

Polecam kancelarię radcy prawnego Mariusza Borucha, ja korzystałem z porad pani Anny Jasielskiej, bardzo profesjonalna i konkretna kobitka, a jej wiedza  w temacie prawa jest ogromna.

Szukam dobrego prawnika w Krakowie do spraw samochodowych.