Szukam dobrej klawiatury

Data: 2013-03-29 15:26:30
Autor: Raffaello
Szukam dobrej klawiatury
Jak w temacie.
Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturką numeryczną oczywiście). Niestety, w sklepach tego nie ma, na Allegro nie widzę. czy ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka lat stukania w klawisze?

Data: 2013-03-29 15:46:53
Autor: Chris
Szukam dobrej klawiatury
Raffaello nabazgrał(a):

[...]

KLAWIATURA STEELSERIES 6G V2

SteelSeries 6G V2 to klawiatura mechaniczna stworzona przy współpracy z najlepszymi graczami na świecie. Nie dziwi więc wytrzymałość przewidywana na 50 milionów kliknięć pojedyńczego przycisku.Każdy przycisk klawiatury posiada osbną linie. Co to znaczy w praktyce ? Możemy wcisnąć wszystkie przyciski na raz i zostaną one idealnie odwzorowane.SteelSeries to profesjonalny sprzęt do eSportu.

Wada taka że jest głośna :(

Data: 2013-03-29 15:56:08
Autor: Raffaello
Szukam dobrej klawiatury
Chris wrote:

[...]

I druga wada - DROGA jak jasna cholercia. Logitech to MAX 70-80PLN było i w takiej cenie najchętniej bym kupował - zatem może coś innego?

Data: 2013-03-29 17:16:41
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-03-29, Chris <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Co oznacza idealne odwzorowanie, gdy wcisnę "na raz" 2 klawisze?
(no bo po co od razu szaleć ze wszystkimi). Litery pojawią się
w jednym miejscu? :D

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-30 16:14:15
Autor: Q
Szukam dobrej klawiatury
Co oznacza idealne odwzorowanie, gdy wcisnę "na raz" 2 klawisze?
(no bo po co od razu szaleć ze wszystkimi). Litery pojawią się
w jednym miejscu? :D

Nie smiej sie - to jest prawdziwy problem
(+ jest to problem sprzetowy a nie "windowsowy")
w standardowych klawiaturach.

Na standardowych klawiaturach nie dzialaja
kombinacje wielu wciskanych klawiaszy, tzn.:
wcisniesz np. jakies 4 przyciski naraz
i trzymajac je wcisniete zaczniesz wciskac inne klawisze.
Klawiatura nie wysle ich kodu do systemu -
- bedzie tak jakbys ich w ogole nie wcisnal.

Nawet kiedys na jakiejs taniej klawie mialem tak,
ze jak wcisnalem 2-3 przyciski, to nie dzialaly mi
niektore (albo pozostale?) wciskane klawisze.
Bylo to bardzo wkurzajace.

Data: 2013-03-31 11:31:35
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-03-30, Q <no@spam.org> wrote:
Nie smiej sie - to jest prawdziwy problem
(+ jest to problem sprzetowy a nie "windowsowy")
w standardowych klawiaturach.

Przecież wiem. Dlatego pytam o to idealne odwzorowanie.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-29 17:15:14
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-03-29, Raffaello <raffaello@racostam.pl> wrote:
Jak w temacie.
[...]

I mam dla Ciebie dwie rady:
a) oszczędzaj ją (nie mówię o trzymaniu w folii na półce, tylko np.
o nie jedzeniu nad klawiszami itp),
b) cofnij się w czasie i kup kilka na zapas. Jakoż i ja powinienem był
zrobić...

Mówiąc prost: dzisiejsze klawiatury do 150 zł sprawiają wrażenie
strasznego badziewia. Fajnie wyglądają klawiatury mechaniczne
(próbowałem Cherry MX), ale cena odstrasza. No i przyzwyczaiłem się już
do niskiego skoku. Poza tym co to za frajda, że klawiatura wytrzyma 100
lat? :)
Moja Ultra X Flat ma już chyba z dekadę i działa jak nowa, ale klawisze
się wycierają i niestety brud zaczyna przeszkadzać :/

Mam wrażenie, że firmy masowe (Logitech, Microsoft) przykładają się
tylko przy tych mobilnych klawiaturach wireless. W ofercie wielkiego M
nie ma chyba żadnej klawiatury "desktopowej" zbliżającej się jakością
wykonania i wyglądem do Wedge :/.

Niezłe wrażenie robią też klawiatury Apple, ale ciężko jest dostać
taką taką "pełną". Widuję tylko te pseudomobilne miniaturki.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-29 17:19:57
Autor: m4rkiz
Szukam dobrej klawiatury
"Raffaello" <raffaello@racostam.pl> wrote in message news:kj489v$seo$1node1.news.atman.pl...
[...]

ja sie przesiadlem z tej samej na illuminated ktora niezbyt mi podpasowala,
wiec wymienilem na k800 ktorej uzywam drugi rok bez zadnych problemow,
tania nie jest ale jako zamiennik ultra x flata sprawdza sie znakomicie

Data: 2013-03-29 17:52:30
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
Użytkownik Raffaello napisał:
Jak w temacie.
Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat

JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

Data: 2013-03-29 17:18:28
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-03-29, Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

Normalnie. Kwestia przyzwyczajenia. Niektórym osobom bardzo dobrze
pisze się na klawiaturach flat / laptopowych. Niektórym pisze się
źle. Niektórzy całe życie używają takich z dużym skokiem i krytykują
płaskie dla zasady :).

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-29 18:20:31
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
Użytkownik Kosu napisał:
On 2013-03-29, Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
[...]

No to o mnie piszesz :)

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

Data: 2013-03-30 11:47:08
Autor: Nathan
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-03-29 18:20, Mr. Misio pisze:

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

Mówisz - masz
http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
:)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2013-03-30 13:59:20
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
Użytkownik Nathan napisał:
W dniu 2013-03-29 18:20, Mr. Misio pisze:

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

Mówisz - masz
http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
:)

Ech, kiedys to sie robilo komputery ;)

Data: 2013-04-08 18:12:50
Autor: Paweł
Szukam dobrej klawiatury
Ja tam jestem zadowolony z budżetowego MC-7001. Ma wszystko co potrzeba i wytrzymuje już 5 lat :)

Data: 2013-03-29 19:31:41
Autor: h.w.d.p.
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-03-29 15:26, Raffaello pisze:
coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka
lat stukania w klawisze?

chicony kb-9810 lub ku-9810. cisne na niej od 14 lat.

Data: 2013-03-30 16:20:39
Autor: Q
Szukam dobrej klawiatury
chicony kb-9810 lub ku-9810. cisne na niej od 14 lat.

Kiedys kupilem na zapas dwie kb-9810 -
- jedna czarna, jedna biala - nowki leza w kartonikach
juz pare ladnych lat - "czarnej godziny" jakos nie bylo :).

Czarnej nie pozbede sie za Chiny, ale ten duzy,
klasyczny skok coraz bardziej mi przeszkadza
i chyba pchne/rozdam ta biala -
- zreszta OIDP to sa PS/2 / mini-DIN.

Data: 2013-03-30 19:09:32
Autor: h.w.d.p.
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-03-30 16:20, Q pisze:
[...]

wczoraj zamowilem sobie w morele.net czarna na usb.
jezeli chcesz sie pozbyc nowej bialej to jestem zainteresowany, mocno zainteresowany.

Data: 2013-04-01 12:23:19
Autor: Q
Szukam dobrej klawiatury
Kiedys kupilem na zapas dwie kb-9810 -
- jedna czarna, jedna biala - nowki leza w kartonikach
[...]
i chyba pchne/rozdam ta biala -
- zreszta OIDP to sa PS/2 / mini-DIN.

wczoraj zamowilem sobie w morele.net czarna na usb.
jezeli chcesz sie pozbyc nowej bialej to jestem zainteresowany, mocno zainteresowany.

A ile bys dal (lacznie z przesylka)?
(wez pod uwage, to, ze nie lubie chodzic na poczte :)

Data: 2013-04-01 15:45:21
Autor: Borneq
Szukam dobrej klawiatury
Dobre klawiatury to Trust, przynajmniej kiedyś były, dawno temu kupiłem i jestem zadowowolny

Data: 2013-04-01 19:39:35
Autor: Jawi
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-01 15:45, Borneq pisze:
Dobre klawiatury to Trust, przynajmniej kiedyś były, dawno temu kupiłem
i jestem zadowowolny
Zgodzę się z Tobą, że możesz być zadowolony. Ale w żadnym razie ona dobra ;)
Bardzo by mnie zdziwiło gdyby Trust miał coś naprawdę dobrego, choć klika lat temu...

Data: 2013-04-01 20:21:10
Autor: Borneq
Szukam dobrej klawiatury
Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:5159b85a$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Zgodzę się z Tobą, że możesz być zadowolony. Ale w żadnym razie ona dobra ;)
Bardzo by mnie zdziwiło gdyby Trust miał coś naprawdę dobrego, choć klika lat temu...

Kupiłem 10 albo i więcej lat temu. A jakie obecnie są dobre klawiatury?

Data: 2013-04-01 19:05:49
Autor: h.w.d.p.
Szukam dobrej klawiatury
A ile bys dal (lacznie z przesylka)?
(wez pod uwage, to, ze nie lubie chodzic na poczte :)

ty sprzedajesz, wiec wycen.

Data: 2013-04-07 00:07:24
Autor: h.w.d.p.
Szukam dobrej klawiatury
A ile bys dal (lacznie z przesylka)?
(wez pod uwage, to, ze nie lubie chodzic na poczte :)

no wiec jak?

Data: 2013-03-29 21:27:56
Autor: oofbar
Szukam dobrej klawiatury
[...]

Sprawdź tą może:
http://pronetsklep.home.pl/pl_PL/p/Logitech-Klawiatura-Ultra-Flat-Keyboard-kod-prod-967653-0100/6439

--
Pozdrawiam,
Klezmer

Data: 2013-04-06 15:48:19
Autor: Raffaello
Szukam dobrej klawiatury
On Fri, 29 Mar 2013 21:27:56 +0100, oofbar wrote:

[...]

Nie da rady. Enter europejski, kursory w dziwnym miejscu i brak bloku z delete, pgup itede... :/

Data: 2013-04-06 20:43:44
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-04-06, Raffaello <raffaello@racostam.pl> wrote:
Nie da rady. Enter europejski, kursory w dziwnym miejscu i brak bloku z delete, pgup itede... :/

Entera bym przeżył (przygodę z komputerem zaczynałem na klawiaturze ISO
i jakoś się żyło). Oczywiście wolę ANSI, bo jest łatwy dostęp do obu
slash/backslash (mocno wykorzystywanych w Linuxie, ale nie tylko).

Za to tych układów "mini" nie znoszę (mam na myśli taki bez "wysepek").
Co za debil wpadł na produkowanie takich klawiatur do desktopów?
Standardem jest już ogromny monitor 24", więc po co oszczędzać 5cm
na szerokości klawiatury?
Jeszcze bardziej denerwują mnie takie małe strzałki. Prawie wszystkie
netbooki je mają (połowa wysokości - mieszczą się w jednym rzędzie
klawiszy) i m.in. dlatego netbooka nigdy nie nabyłem... :). Ostatnio
widuję coraz więcej desktopowych klawiatur z tym kretyńskim
rozwiązaniem.

BTW: Widziałem dziś jakąś zjadliwą klawiaturę MS. Nawet wydawała ten
przyjemny mechaniczny odgłos ze starego Ultra X Flat. Modelu nie
zapisałem, jutro przejrzę kolekcję.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-01 15:41:17
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
[...]

Płaska, tania i dobra? Co piłeś/brałeś?
Ja nie lubię ani małego ani dużego skoku.
Na szczęście Microsoft o mnie pomyślał.
Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.
W każdym razie odpowiedź brzmi: nie da się.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-01 17:12:14
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-04-01, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Płaska, tania i dobra? Co piłeś/brałeś?

Brał Ultra X Flat, jak były ich setki na allegro. Po prostu Logitech
miał kiedyś chwilę słabości i wypuścił wygodną, elegancką i solidną
klawiaturę za ~100 zł. Oczywiście jako OEM w chamskim kartonie. Dość
szybko zdobyła status mniej lub bardziej kultowej. Jest bohaterką
największej liczby wątków na forach typu "szukam alternatywy dla
klawiatury X". Nie tylko w biednej Polsce.

Tyle historii, teraz teraźniejszość.
Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane. Nawet nie chce mi się
bardziej rozpisywać na ten temat, bo kto próbował ostatnio kupić
klawiaturę, więc zna sytuację.

Ja nie lubię ani małego ani dużego skoku.
Na szczęście Microsoft o mnie pomyślał.
Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-01 20:22:48
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-01 19:12, Kosu pisze:
Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane.

Zgadza się. Dlatego warto teoretycznie przepłacić i się szarpnąć za taką za min. 300 PLN, jeśli ktoś ceni sobie wygodę, funkcjonalność, trwałość, precyzję i czas (bo na porządnej pisze się o wiele szybciej niż na jakimś szmelcu za 50 zł).

Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

Taaak, zwłaszcza że bezprzewodowa. ;) Zapłaciłem za technologię. Mysz pracuje nawet na szkle, co było fajne, gdy się rozsiadałem z netbookiem na kilka godzin w klimatycznej kawiarni, w której stoliki miały szklane blaty. :) Zresztą jak nie używałeś jakiejś droższej z Logitecha, to przy najbliższej okazji spróbuj, a się przekonasz, że warto zainwestować. Ja mam konkretnie "Anywhere MX". Już pewnie potaniały, ale ja kupowałem po wejściu na rynek przy okazji większych zakupów, więc i dobry rabat wytargowałem.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-01 19:00:43
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-04-01, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Za 300 zł też mało jest ciekawych (jest Logitech K800 z dziwnym
kształtem klawiszy i jest... no jakaś inna). Oczywiście jeśli ktoś się
napalił na mechaniczną, to coś już pewnie znajdzie. Nagle zrobiła się
jakaś niezrozumiała dla mnie moda na supernowoczesne mechaniczne
klawiatury, który wyglądają, działają i brzmią jak 50-letnie maszyny
do pisania...

A ja bym chciał klasyczną, prostą, płaską klawiaturę (najchętniej
z podświetlanymi klawiszami), a w sklepach same takie maszkarony.
I jak gdzieś pytam o taki elegancki, prosty produkt, to mi jacyś
ziomale polecają zielonego Razera z jakimś wężem czy innym k..wa
łosiem... Normalnie nic tylko parskąć śmiechem lub się załamać.

Taaak, zwłaszcza że bezprzewodowa. ;) Zapłaciłem za technologię. Mysz pracuje nawet na szkle, co było fajne, gdy się rozsiadałem z netbookiem

A na ciepłym krowim placku pracuje? :D

I nie zapłaciłeś za żadną technologię.
Myszkę za 100 i za 300 zł często różnią 3 dodatkowe przyciski
i inny kształt obudowy. Kształt to kwestia tak osobista, że nawet
trudno to oceniać. Przycisków nie każdy potrzebuje. Mam mychę za
100 zł (Logitech RX1000) i żaden droższy model w dzisiejszej ofercie
nie oferuje mi więcej.

Realia są takie, że firma X robi 3 myszki, które kosztują ją
3, 4 i 5 dolarów, a sprzedaje je po 20, 40 i 100 dolarów.
Czemu?
Bo może.

[...]

Wstawka "życiowa":

Nie lansuję się ze sprzętem w klimatycznych kawiarniach, więc żaden
to dla mnie plus. Potrzebuję myszki do stacji roboczej w domu :).

Ty chyba młody jesteś, napatrzyłeś się na reklamy w TV i myślisz, że
to takie fajne - z croissantem i kawą sobie klepać w restauracji maile.
;]

Ja już swoje odpracowałem na laptopach, już sobie rok ponosiłem
2-kilogramowego służbowego kloca do pracy. Czy to jest fajne? Nie jest.
Fajne jest wygodne stanowisko w pracy, ew. wygodne stanowisko w domu
(jeśli ktoś potrzebuje). Żadnych laptopów, restauracji, parków,
bibliotek itp. Po prostu żal organizmu. Za 50 lat może 0.1% populacji
emerytów w Europie będzie coś widziało bez okularów i będzie w stanie
jeździć na rowerze. Wolę być w tym 0.1% niż mieć wspaniałe wspomnienia
z myszkami na szklanym stole w kawiarni :].

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-01 21:10:19
Autor: Borneq
Szukam dobrej klawiatury
Użytkownik "Kosu" <Kosu@nospam.com> napisał w wiadomości news:slrnkljmg1.1uv.Kosunotb-dante.notb-home...
jakaś niezrozumiała dla mnie moda na supernowoczesne mechaniczne
klawiatury, który wyglądają, działają i brzmią jak 50-letnie maszyny
do pisania...
A jakie mogą być nie mechaniczne?

Data: 2013-04-02 00:41:04
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-01 21:00, Kosu pisze:
[...]

Znaczy Ty masz dotykową?

A ja bym chciał klasyczną, prostą, płaską klawiaturę (najchętniej
z podświetlanymi klawiszami), a w sklepach same takie maszkarony.

Klasyczne klawiatury nie są płaskie. Klasyczne mają duży skok. Ja lubię średni jak w swojej z M$.

I jak gdzieś pytam o taki elegancki, prosty produkt, to mi jacyś
ziomale polecają zielonego Razera z jakimś wężem czy innym k..wa
łosiem... Normalnie nic tylko parskąć śmiechem lub się załamać.

Miałem elegancką w całości wykonaną z aluminium, klawisze z normalnego, a obudowa z 'czesanego'. Do tego diody miała w świetnym, fioletowym kolorze. Ale, o ile dobrze pamiętam, ją zalałem browarem, hehe. Firmy niestety nie pamiętam, ale z pewnością nic z popularnych.

I nie zapłaciłeś za żadną technologię.

Oczywiście, że tak. Rolka pracuje idealnie. I ma dwa tryby (ze skokiem i bez). Poza tym odbiornik jest nano. Zużycie baterii (akumulatorków) bardzo niskie. Mysz może pracować nawet na jednym, choć standardowo pakuje się dwa. Żadnych lagów. Duży zasięg. Świetne wykonanie. Zasuwka na laser wyłącza mysz. Pod klapką jest miejsce na odbiornik. Na całość
'skórzany' futeralik na zamek.
Kup coś takiego za 100 zł.

Myszkę za 100 i za 300 zł często różnią 3 dodatkowe przyciski
i inny kształt obudowy.

Bzdura.

Realia są takie, że firma X robi 3 myszki, które kosztują ją
3, 4 i 5 dolarów, a sprzedaje je po 20, 40 i 100 dolarów.
Czemu?
Bo może.

Nie. Bo musi zarobić.

[...]

Nie. Gdybym chciał się polansować, to bym laptopa brał, bo dużo ładniejszy od netbooka. Ale i cięższy i bardziej prądożerny.
Poza tym bywałem w tej kawiarni w godzinach, gdy na górnym poziomie było co najwyżej kilka osób.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 01:37:52
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 00:41, $heikh el $hah pisze:
[...]

Ze 2 lata temu kupiłam podobną (ale bez futerału i bez miejsca na odbiornik) w Realu na Puławskiej za ok. 30 zł. Mogę nią operować jak pilotem z drugiego końca pokoju, więc nie musisz się chwalić drogimi rzeczami.

--
animka

Data: 2013-04-02 01:52:16
Autor: h.w.d.p.
Szukam dobrej klawiatury
[...]

ja w tym tygodniu kupilem podobna :) i ma miejsce na odbiornik w klapce baterii. pracuje idealnie i wyglada bardzo podobnie.
aha dalem 24 zl brutto :)
nazywa sie MC-WM4.

Data: 2013-04-02 04:26:22
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 01:52, h.w.d.p. pisze:
[...]

A moja Watson. Ma jeszcze w zestawie kabelek USB-ładowarkę. Ile dokładnie zapłaciłam to już nie pamiętam, ale mniej więcej tyle ile przedtem napisałam.
http://zapisz.net/view.php?filename=744_mysz.jpg

--
animka

Data: 2013-04-02 10:39:57
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 04:26, animka pisze:
[...]

A działa na szkle (i właściwie każdej innej powierzchni/materiale, choć nie próbowałem na papierze ściernym)? :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 15:27:30
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 10:39, $heikh el $hah pisze:

A działa na szkle (i właściwie każdej innej powierzchni/materiale, choć
nie próbowałem na papierze ściernym)? :]

Szkła nie używam.

--
animka

Data: 2013-04-02 16:15:32
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 15:27, animka pisze:
Szkła nie używam.

Zawsze z gwinta?
Ja tylko w plenerze.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 21:53:19
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 16:15, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2013-04-02 15:27, animka pisze:
Szkła nie używam.

Zawsze z gwinta?
Ja tylko w plenerze.

LOL
To przeciez moda elyty, szczególnie w Hameryce. Niby tacy bogaci, a piją z gwinta nawet na wielkich bankietach. Jakie to jest żulerskie :-(
A tak btw: było o blacie szklanym pod mysz, a nie flaszkach. Po co zmieniasz temat?

--
animka

Data: 2013-04-02 22:02:28
Autor: JoteR
Szukam dobrej klawiatury
"animka" napisała:

[...]

"Zasada pierwsza: nie pijemy z gwinta.
A profesor Miodek i ja nie pijemy z gwintu." ;->

JoteR

Data: 2013-04-02 23:51:52
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 22:02, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Dziękuję. Wyobraź sobie, że chyba pierwszy raz użyłam tego wyrazu i dlatego tak wyszło.
Ja bardziej cenię sobie profesora Bralczyka, ale przecież obydwaj to profesorzy i polski język znają.

--
animka

Data: 2013-04-02 23:54:26
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
"animka" napisała:

[...]

Weż mi jeszcze objaśnij co oznacza ten smiley ;->, bo często go używasz, a ja nie mam czasu się głowić o co Ci chodzi.

--
animka

Data: 2013-04-03 00:04:02
Autor: JoteR
Szukam dobrej klawiatury
"animka" napisała:

[...]

Że to żart, a konkretnie fragment skeczu kabaretu Hrabi ;->

JoteR

Data: 2013-04-03 00:43:30
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-03 00:04, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Aham czyli ten smiley to oznacza żart.

--
animka

Data: 2013-04-03 13:17:44
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
"animka" napisała:

[...]

Żart, to są: ;) ;D ;P ;]
A to coś: ;-> wygląda na cyniczny/sarkastyczny uśmiech po podstępie.
No ale co kto lubi... ^_~

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-03 18:04:35
Autor: animka
Szukam dobrej klawiatury
"animka" napisała:

[...]

Dzięki :-)
A to? ^_~

--
animka

Data: 2013-04-03 22:23:23
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-03 18:04, animka pisze:
A to? ^_~

Coś jak *me gusta* po kilkunastu buchach ziółka.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-03 12:16:11
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 21:53, animka pisze:
To przeciez moda elyty, szczególnie w Hameryce. Niby tacy bogaci, a piją
z gwinta nawet na wielkich bankietach. Jakie to jest żulerskie

Nie no, bez przesady. Dobre piwko z lodówki, w ładnej butelce, jak najbardziej z gwinta, bo dłużej utrzymuje temperaturę i gaz (wolę CO2 od piany). Ale wino, drinka czy wódkę/inny mocny alkohol? Okej, tanią whisky się zdarzało pić z gwinta, jak wypijałem np. 0,7 jednego wieczoru. ^_~

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 10:43:14
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 01:37, animka pisze:
Mogę nią operować jak pilotem z drugiego końca pokoju, więc nie musisz
się chwalić drogimi rzeczami.

Dla mnie to nie jest droga rzecz (w stosunku do przeznaczenia, nie portfela). Mniej bym chyba po prostu nie chciał wydać na coś, co mam w dłoni częściej niż swojego ptaka. :P
Pochwalić to bym się mógł na przykład drukarką 3w1, która ma własny adres e-mail. :D

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-01 20:10:47
Autor: LPPL
Szukam dobrej klawiatury

Użytkownik "$heikh el $hah"
W dniu 2013-03-29 15:26, Raffaello pisze:
Jak w temacie.
Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat

Wiele lat temu, jak przesiadałem się z laptopa na stacjonarny, kupiłem labteca ultra flat w mm. Leżały wystawione obok siebie te dwa flaty, a ponieważ nie pisałem wtedy bezwzrokowo, a labtec miał większe napisy na klawiszach, wybór był oczywisty. Tym bardziej, że mechanicznie to były te same klawiatury ( przyznam się, że sprawdziłem ukradkiem i po wydłubaniu jednego klawisza z logitecha przymierzyłem go do labteca - pasował idalnie). Różniły się tylko kolorem, bo lo był cały czarny ale błyszczący, a la czarno szary ale matowy (czyli na plus) Służy mi ta klawiatura wiele lat, a lubię sobie pograć w fpp więc swoje przeszła (wyłamały się tylko nóżki, bo w trakcie jakiejś rozgrywki poniosły mnie nerwy i dostała kilka pięści w sam środek ;). Aż starach pomyśłeć co będzie jak wysiądzie, bo co prawda dostałem z jakiejś okazji bezprzewodowego logitecha, ale leży nieużywany, bo nie mogę się przestawic na inny rozkład klawiszy. I to jest największa bolączka przy zmianie fortepianu;)
Dobrze, żeś poruszył temat, to może człek sobie jeszcze coś na wyprzedażach wyszuka;)

Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej) 300.

--
LPPL

Data: 2013-04-01 20:27:49
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-01 20:10, LPPL pisze:
I to jest największa bolączka przy
zmianie fortepianu ;)

Kup sobie taką jak ja (Microsoft 7000), to pogadamy. :]

Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej)
300.

Zadziwiają mnie ceny gryzoni – i klawiszy zresztą też – "do gier". W porównaniu do nich, zapłaciłem niewiele, a mysz jest rewelacyjna. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-01 19:07:40
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-04-01, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Kup sobie taką jak ja (Microsoft 7000), to pogadamy. :]

Ale krzywy potwór.
Piszesz bezwzrokowo? Jeśli tak, to czy na jakiejś klawiaturze poza
tą MS 7000?
Zdarza Ci się pisać jedną ręką, bo druga jesz albo drapiesz się po
jajkach?

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-02 00:25:53
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-01 21:07, Kosu pisze:
Ale krzywy potwór.
Piszesz bezwzrokowo? Jeśli tak, to czy na jakiejś klawiaturze poza
tą MS 7000?

Jasne, że piszę na radar, choć nie uczyłem się przy pomocy jakichś programów, więc na obcej muszę od czasu do czasu zerknąć na klawisze.

Zdarza Ci się pisać jedną ręką, bo druga jesz albo drapiesz się po
jajkach?

Tak. I wtedy muszę już patrzeć na klawiaturę. Ale rzadko się to zdarza.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 13:19:10
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-04-01, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Jasne, że piszę na radar, choć nie uczyłem się przy pomocy jakichś programów, więc na obcej muszę od czasu do czasu zerknąć na klawisze.

Nie wiem co to znaczy "na radar" i o jakie programy Ci chodzi.
Pisania bezwzrokowego najlepiej nauczyć się po prostu pisząc, a nie
specjalnie trenując (podobnie jak ortografii najlepiej uczy się czytając
książki, a nie zapamiętując słownik).

Ludzie piszą różnie: inaczej układają ręce, wciskają klawisze innymi
palcami. Tradycyjna klawiatura jest uniwersalna, więc dość łatwo
jest się przesiąść (jeśli używasz kilku kompów) lub przestawić na nową.

Tyle że podświadomość jest silna i czasem nawet krótszy shift potrafi
doprowadzić do szału (nie mówiąc o przesunięciu między liniami itp.).

Moje pytanie brzmi: czy używając bezwzrokowo swojej klawy, jesteś
w stanie pisać na innych. I czy nie będzie tak, że jak kiedyś ją
wymienisz, to będziesz się uczył pisać od zera :).

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-02 15:59:13
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 15:19, Kosu pisze:
Moje pytanie brzmi: czy używając bezwzrokowo swojej klawy, jesteś
w stanie pisać na innych. I czy nie będzie tak, że jak kiedyś ją
wymienisz, to będziesz się uczył pisać od zera:).

Nie sądzę, by ten model miał szybko zniknąć. Był (miałem) i chyba wciąż jest w wersji 4000 (na kablu), a jakiś czas temu wprowadzili dokładnie to samo (małe poprawki i diodek nie ma, żeby baterii nie żarły) w wersji radiowej (7000).
Ale gdyby zniknął, to pewnie kupiłbym coś pokroju Logitech Wave. Ale na pewno nie prostą. Zaś o nauce od zera nie ma mowy. Kwestia przyzwyczajenia do nowego układu. Może zajęłoby mi to ze 3 miesiące (przy prostej), lecz z pewnością nie lata.
Programy do nauki bezwzrokowego pisania istnieją, ale stwierdziłem, że nie ma to sensu, bo najlepiej nauczyć się pisania na radar (bez widoczności). Mnie to długo nie zajęło, bo dużo pisywałem i pisuję.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-02 17:46:56
Autor: Szymon von Ulezalka
Szukam dobrej klawiatury
Ale krzywy potwr.
Piszesz bezwzrokowo? Jeli tak, to czy na jakiej klawiaturze poza
t MS 7000?
Zdarza Ci si pisa jedn rk, bo druga jesz albo drapiesz si po
jajkach?

eetam "krzywy".
mam co prawda msek 4k, przewodowa- ale zasadniczo taka sama.
Niesamowicie wygodna- genialne "podwyzszenie" przedniej czesci,
wygodna podporka pod nadgarstki, dwa "kciukowe" klawisze ktore zawsze
sobie mapuje by mozna nimi przelaczac sie na nastepny/poprzedni utwor
w playerze....
Naprawde- w jej cenie niczego lepszego bym nie dostal. A gdyby kasy
bylo, to Kinesis Advantage Pro na niebieskich switchach...

Data: 2013-04-02 04:30:23
Autor: astro
Szukam dobrej klawiatury
Raffaello wrote in <news:kj489v$seo$1node1.news.atman.pl>
Mam i podoba mi si Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturk numeryczn oczywicie)

Wyglada na to, ze A4Tech ma podobny model: A4Tech LCD-720
www.benchmark.pl/mini-recenzje/A4Tech_LCD-720_-_tania_i_dobra_klawiatura-1579.html
Jest kilka sztuk na Allegro. O trwalosci/jakosci wykonania sie nie
wypowiem...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-04-02 12:09:39
Autor: Raffaello
Szukam dobrej klawiatury
astro wrote:

[...]

Miałem i próbowałem. To nie to :/

Data: 2013-04-02 13:06:21
Autor: $heikh el $hah
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-04-02 04:30, astro pisze:
Wyglada na to, ze A4Tech ma podobny model: A4Tech LCD-720
www.benchmark.pl/mini-recenzje/A4Tech_LCD-720_-_tania_i_dobra_klawiatura-1579.html

"Biorąc pod uwagę również fakt iż kosztuje około 20 pln, to za tę cenę dostaniemy produkt, *może nie najwyższej półki*, ale doskonale spisujący się w codziennym zastosowaniu."

LOL. Przecież to nawet średnia półka nie jest, tylko najniższa. Takie coś nadaje się tylko jako zapasowe na czas zakupu/dostawy nowej.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-04 09:29:31
Autor: Chris
[...]