Szukam dobrej klawiatury

Data: 2013-03-29 17:52:30
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
U偶ytkownik Raffaello napisa艂:
Jak w temacie.
Mam i podoba mi si臋 Logitech Ultra X Flat

JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

Data: 2013-03-29 17:18:28
Autor: Kosu
Szukam dobrej klawiatury
On 2013-03-29, Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

Normalnie. Kwestia przyzwyczajenia. Niekt贸rym osobom bardzo dobrze
pisze si臋 na klawiaturach flat / laptopowych. Niekt贸rym pisze si臋
藕le. Niekt贸rzy ca艂e 偶ycie u偶ywaj膮 takich z du偶ym skokiem i krytykuj膮
p艂askie dla zasady :).

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-29 18:20:31
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
U偶ytkownik Kosu napisa艂:
On 2013-03-29, Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
[...]

No to o mnie piszesz :)

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

Data: 2013-03-30 11:47:08
Autor: Nathan
Szukam dobrej klawiatury
W dniu 2013-03-29 18:20, Mr. Misio pisze:

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

M贸wisz - masz
http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
:)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, kt贸rzy schodz膮 z drzew,  na kt贸re nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2013-03-30 13:59:20
Autor: Mr. Misio
Szukam dobrej klawiatury
U偶ytkownik Nathan napisa艂:
W dniu 2013-03-29 18:20, Mr. Misio pisze:

JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

M贸wisz - masz
http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
:)

Ech, kiedys to sie robilo komputery ;)

Data: 2013-04-08 18:12:50
Autor: Pawe艂
Szukam dobrej klawiatury
Ja tam jestem zadowolony z bud偶etowego MC-7001. Ma wszystko co potrzeba i wytrzymuje ju偶 5 lat :)

Szukam dobrej klawiatury