Szukam dwóch książek z AT

Data: 2009-03-13 02:53:31
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT
Jakieś 10 lat temu grałem intensywnie na giełdzie i nie za bardzo mi szło. Mając dużo kasy robiłem duże obroty, jednak strata około 30% kapitału powstrzymała mnie od dalszej gry. Miałem wtedy 15-cie książek o giełdzie i wszystkie sprzedałem.
Teraz ponieważ jest ostra recesja, przymierzam się do kupna akcji.
Jeżeli możecie, dajcie mi namiary gdzie można kupić dwie nowe książki: Analizę Techniczną
J Murphiego i Zawód inwestor giełdowy A Eldera?
bogdanpk
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pokerowe Promocje
http://tylkopoker.net/

Data: 2009-03-13 07:19:05
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT

Użytkownik "bogdanpk" <bogdanpk@onet.eu> napisał w wiadomości news:gpceaq$m7i$1news.onet.pl...
[...]

Przez ostatnie 10 lat rozwinęło sie Google oraz Allegro:

http://www.ceneo.pl/80349

http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=murphy+analiza

Pozdrawiam

Data: 2009-03-13 07:44:52
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT
To Murphy trochę podrożał. Pamiętam dokładnie, że w XX wieku kosztował mnie 99 PLN
A o to gdzie kupić spytałem, bo sądziłem, że wiecie gdzie kupić najtaniej
Dzięki
bogdanpk
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pokerowe Promocje
http://tylkopoker.net/

Data: 2009-03-13 08:10:50
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT
no to po prostu najlepiej sprawdzać wszystko na ceneo i allegro

Data: 2009-03-13 08:02:42
Autor: Gonzo
Szukam dwóch książek z AT

"bogdanpk" <bogdanpk@onet.eu> wrote in message news:gpceaq$m7i$1news.onet.pl...
J Murphiego i Zawód inwestor giełdowy A Eldera?

A co elder moze wiedziec o inwestowaniu jak on jest psychologiem?
MSZ zacznij od innych ksiazek albo znow wtopisz.

Data: 2009-03-13 09:08:36
Autor: Jan Werbiński
Szukam dwóch książek z AT
Użytkownik "Gonzo" <gonzo@ned.net> napisał w wiadomości news:gpd3v7$mu$1news.onet.pl...

[...]

LOL Dobre!
:-D

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-13 09:32:56
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT
Najgorsze jest to, że mam od kilku lat żyłkę hazardzisty i boję się, że jak wejdę w akcje, to nie będę umiał ich przetrzymać przez kila lat tylko będę się wiercił i tracił, bo to, że teraz jesteśmy blisko doła to prawie pewne.
Mam teraz zresztą problemy z kasą i jeżeli kupie coś to nie za dużo.
bogdanpk
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pokerowe Promocje
http://tylkopoker.net/

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gpd4rf$sd4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2009-03-13 09:35:02
Autor: Jerzy Olszewski
Szukam dwóch książek z AT
Gonzo pisze:

[...]

Pewnie, tu potrzeba psychiatry ! :)

Data: 2009-03-13 23:27:46
Autor: msz
Szukam dwóch książek z AT

?

Data: 2009-03-14 01:16:22
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT
Użytkownik "msz" <CIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uqq4okkx3ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
Dnia 13-03-2009 o 09:02:42 Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):

MSZ zacznij od innych ksiazek albo znow wtopisz.

?

W sumie wszystkie moje inwestycje krótkoterminowe są skazane na porażkę, bo tak jak pisałem uzależniłem się od hazardu.
Obecnie głównie gram w pokera (moja strona w stopce) i mimo, że wiedzę w tej dziedzinie mam sporą, to z braku dyscypliny także moczę.
Jedyny sposób dla mnie na zarobek giełdowy to wykorzystanie obecnej recesji na systematyczne skupowanie akcji (przez najbliższy rok) i trzymanie ich do znacznej poprawy sytuacji gospodarczej na świecie. Wcześniej czy później to nastąpi. Cały problem w tym, czy nie będę chciał w tym czasie robić transakcji średnioterminowych, a w tym trzeba być już dobrym inwestorem.
Tak naprawdę jedyny bezpieczny sposób na zarobek giełdowy to inwestycje długoterminowe, od recesji do ekspansji.
Uważam, że za mojego życia (mam 45 lat), nigdy już indeksy nie będą tak nisko i to jest teraz naprawdę wielka okazja do zarobku. Jeżeli nawet giełdy jeszcze spadną, to nie więcej niż 30 %, a potencjał wzrostowy to kilkaset.
Te 15 książek giełdowych które kiedyś miałem przeczytałem (niektóre wiele razy), dlatego radzę młodszym kolegom z tej grupy. Nie ulegajcie panice. Nie patrzcie ile już straciliście trzymając spadające akcje (większość z Was przetrzymała je).
Liczą się tylko i wyłącznie obecne kursy, a te są super atrakcyjne.
bogdanpk
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pokerowe Promocje
http://tylkopoker.net/

Data: 2009-03-14 10:45:23
Autor: Gonzo
Szukam dwóch książek z AT

"msz" <CIACH@wp.pl> wrote in message news:op.uqq4okkx3ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
Dnia 13-03-2009 o 09:02:42 Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):

MSZ zacznij od innych ksiazek albo znow wtopisz.

?

Jak juz kolega chce czytac biblie o AT to niech przeczyta Kirkpatricka - bardzo podobna do Murphiego ale z testami co dziala. Druga ksiazka tego samego autora tez jest bardzo dobra (juz pisalem na grupie) no i Guppy jest ok.
Jedyny problem to dyscyplina do ktorej braku przyznal sie Bogdan. Moje rozwiazanie - trenuj do maratonu. Powaznie - jesli dasz rade przebiec maraton to dasz sobie rade na gieldzie.

Data: 2009-03-14 15:50:42
Autor: msz
Szukam dwóch książek z AT
Dnia 14-03-2009 o 11:45:23 Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):

Jak juz kolega...

wsszystko sie zgadza, nie wiem tylko czemu pijesz do mnie skoro w tej  dyskusji mnie nie bylo.
Pzdr

Data: 2009-03-14 15:20:58
Autor: Gonzo
Szukam dwóch książek z AT

"msz" <CIACH@wp.pl> wrote in message news:op.uqsd6sz63ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
Dnia 14-03-2009 o 11:45:23 Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):

Jak juz kolega...

wsszystko sie zgadza, nie wiem tylko czemu pijesz do mnie skoro w tej dyskusji mnie nie bylo.

LoL :) MSZ = Moim Skromnym Zdaniem :)

Data: 2009-03-14 17:10:40
Autor: msz
Szukam dwóch książek z AT
Dnia 14-03-2009 o 16:20:58 Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):

LoL  MSZ = Moim Skromnym Zdaniem

a to pardon, takie internetowe zwierze ze mnie :)
Pzdr

Data: 2009-03-13 08:50:23
Autor: iktorn
Szukam dwóch książek z AT
bogdanpk pisze:
[...]

Zerknij tutaj
http://peb.pl/dokumenty/456526-rapidshare-gielda-ksiazki.html
Może jeszcze coś Cię zainteresuje (trochę tam śmieci jest), oczywiście po zerknięciu w PDFa dużo wygodniej kupić sobie wersję papierową, wygodniej się czyta i zawsze wtedy człowiek wygląda na mądrzejszego jak się ma odpowiednie książki na półce :P

Data: 2009-03-13 10:19:33
Autor: kc
Szukam dwóch książek z AT
bogdanpk <bogdanpk@onet.eu> napisał(a):
Jakieś 10 lat temu grałem intensywnie na giełdzie i nie za bardzo mi szło.

winners never quit
quitters never win

Teraz ponieważ jest ostra recesja, przymierzam się do kupna akcji.

Ta argumentacja mnie nie przekonuje. Chyba, że przewidujesz koniec "ostrej recesji", bo ja kupowalbym akcje, wtedy, gdy recesji nie ma.

kc

Data: 2009-03-13 15:32:21
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT

[...]

Widzisz, to już wiem na 100%.
Jeżeli 90% ogółu myśli tak jak Ty, to pozostałe 10% myśli inaczej.
I to jest właśnie cała giełda. Jeżeli zresztą wszyscy mieli by takie same
wizje przyszłości, to prawie nie byłoby obrotów na sesjach, gdyż ludzie
sprzedawaliby nie w panice (długoterminowo właśnie teraz), a tylko wtedy,
kiedy potrzebowaliby gotówki na inne wydatki.
Dwa lata temu w wakacje wszyscy w mojej pracy mieli tak jak Ty teraz
odwrotne zdanie niż ja (nikt nie wierzył w możliwość recesji). Jeden z
kolegów chciał nawet sprzedać mieszkanie na zakup akcji. I to właśnie on
mnie posłuchał i teraz ma przynajmniej gdzie mieszkać.

Pamiętaj. U większości optymizm rośnie wraz ze wzrostem kursów akcji.
Co śmieszne. Jeżeli Wig20 miałby teraz 3000 pkt to chciałbyś mieć sporo akcji.
Jeżeli wynosiłby 5000, to chciałbyś wszystko co masz sprzedać, po to tylko, żeby kupić akcje.
Prawidłowe myślenie jest odwrotne. Im wyżej index, tym bliżej szczytu i wtedy powinien rosnąć właśnie pesymizm.

Trochę długo, ale krócej się nie da.

bogdanpk

Data: 2009-03-13 14:38:55
Autor: kc
Szukam dwóch książek z AT
[...]

Po co szukasz książek? Powinieś napisać, to poczytam i się nauczę.

kc

Data: 2009-03-13 17:16:08
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpdbvl$28j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze kilka miesięcy temu mówiono, że nie ma recesji; szczególnie w PL.
A wsio leci na pysk od połowy 2007 roku.
I co, kupowałeś w tym czasie akcje?

Data: 2009-03-13 16:27:49
Autor: kc
Szukam dwóch książek z AT
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):
Jeszcze kilka miesięcy temu mówiono, że nie ma recesji; szczególnie w PL.
A wsio leci na pysk od połowy 2007 roku.
I co, kupowałeś w tym czasie akcje?
 Zauważ,że teraz też nie mówi się o recesji (co najwyżej spowolnienie), jesli nadsłuchujesz tych samych kanałów co kilka miesięcy temu.

kc

Data: 2009-03-13 20:36:32
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpe1i4$gn0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zauważam.
Natomiast Ty napisałes tak, ze nie czeję w końcu o co Ci chodzi.
To jest recesja, czy nie?
I czy kupować akcje, czy nie?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-13 19:48:30
Autor: kc59
Szukam dwóch książek z AT
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):
Zauważam.
Natomiast Ty napisałes tak, ze nie czeję w końcu o co Ci chodzi.
To jest recesja, czy nie?
I czy kupować akcje, czy nie?

Już tu chyba pisałem, że najgorsze przed nami. Ale to jest prywatna opinia autora, za którą nie bierze odpowiedzialności. Bardzo chcę się mylić i jest nadzieja, że tak będzie, bo nie jestem jasnowidzem.

kc

Data: 2009-03-13 21:39:33
Autor: kc
Szukam dwóch książek z AT
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):
I czy kupować akcje, czy nie?

Mimo, że nie czuję się jasnowidzem (raczej czarnowidzem) na twój użytek pokuszę się o prognozę na najbliższe 26 sesji. WIG nie powinien spaść poniżej 21261 pkt, może zaś wzrosnąć, ale miejsca do dużych wzrostów nie ma. Może jedna, dwie sesje. Innymi słowy, będziemy się kolebać wokół punktu, w którym się znajdujemy.

kc

Data: 2009-03-14 08:16:21
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpejqk$caf$1inews.gazeta.pl...
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):

I czy kupować akcje, czy nie?

...będziemy się kolebać wokół punktu, w
którym się znajdujemy.

Zidentyfikowany trend boczny to super sprawa.

Szukam dwóch książek z AT