Szukam dwóch książek z AT

Data: 2009-03-13 07:19:05
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT

Użytkownik "bogdanpk" <bogdanpk@onet.eu> napisał w wiadomości news:gpceaq$m7i$1news.onet.pl...
Jakieś 10 lat temu grałem intensywnie na giełdzie i nie za bardzo mi szło. Mając dużo kasy robiłem duże obroty, jednak strata około 30% kapitału powstrzymała mnie od dalszej gry. Miałem wtedy 15-cie książek o giełdzie i wszystkie sprzedałem.
Teraz ponieważ jest ostra recesja, przymierzam się do kupna akcji.
Jeżeli możecie, dajcie mi namiary gdzie można kupić dwie nowe książki: Analizę Techniczną
J Murphiego i Zawód inwestor giełdowy A Eldera?

Przez ostatnie 10 lat rozwinęło sie Google oraz Allegro:

http://www.ceneo.pl/80349

http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=murphy+analiza

Pozdrawiam

Data: 2009-03-13 07:44:52
Autor: bogdanpk
Szukam dwóch książek z AT
To Murphy trochę podrożał. Pamiętam dokładnie, że w XX wieku kosztował mnie 99 PLN
A o to gdzie kupić spytałem, bo sądziłem, że wiecie gdzie kupić najtaniej
Dzięki
bogdanpk
Pokerowe Promocje
http://tylkopoker.net/

Data: 2009-03-13 08:10:50
Autor: skippy
Szukam dwóch książek z AT
no to po prostu najlepiej sprawdzać wszystko na ceneo i allegro

Szukam dwóch książek z AT