Szukam dwóch książek z AT

Data: 2009-03-13 08:50:23
Autor: iktorn
Szukam dwóch książek z AT
bogdanpk pisze:
Jakieś 10 lat temu grałem intensywnie na giełdzie i nie za bardzo mi szło. Mając dużo kasy robiłem duże obroty, jednak strata około 30% kapitału powstrzymała mnie od dalszej gry. Miałem wtedy 15-cie książek o giełdzie i wszystkie sprzedałem.
Teraz ponieważ jest ostra recesja, przymierzam się do kupna akcji.
Jeżeli możecie, dajcie mi namiary gdzie można kupić dwie nowe książki: Analizę Techniczną
J Murphiego i Zawód inwestor giełdowy A Eldera?

Zerknij tutaj
http://peb.pl/dokumenty/456526-rapidshare-gielda-ksiazki.html
Może jeszcze coś Cię zainteresuje (trochę tam śmieci jest), oczywiście po zerknięciu w PDFa dużo wygodniej kupić sobie wersję papierową, wygodniej się czyta i zawsze wtedy człowiek wygląda na mądrzejszego jak się ma odpowiednie książki na półce :P

Szukam dwóch książek z AT