Szukam edytora tekstu na LG KU990i

Data: 2010-04-21 17:53:40
Autor: bilbo
Szukam edytora tekstu na LG KU990i
Witam,

jak w temacie: szukam dla swego KU990i programu, którym będę mógł pisać dłuższe niż notki teksty, a następnie zapisywać je z polskimi literami i kopiować do komputera w sensownym formacie, np. rtf.
Często pisuję coś będąc z dala od kompa. Zazwyczaj używam wtedy ołówka i kartki :) Ale potem trzeba to przepisać. Taki edytor bardzo by mi się przydał, a nie znalazłem go na razie.... Może ktoś pomoże?

Pozdrawiam
Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek