Szukam film SF 'Kritersy' 'Kriczersy'

Data: 2010-02-20 08:45:37
Autor: pio
Szukam film SF 'Kritersy' 'Kriczersy'
Film SF, z lat chyba 80'tych.
Z kosmosu przylatują małe, okrągłe kuleczki z kolcami i wielkimi
zębami wielkości piłki nożnej "kriczersy". Zjadają wszystko co znajdą.
Były chyba 4 części
1. w małym miasteczku
2. w mieście
3. nie pamiętam
4. na stacji kosmicznej
Szukałem w googlu wpisując "creatures" ale nie znalazłem

Data: 2010-02-20 08:47:45
Autor: Airen
On 20 Lut, 17:45, pio <pio...@wp.pl> wrote:
[...]

http://www.imdb.com/name/nm0908914/

Airen

Data: 2010-02-20 17:47:34
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/20/2010 5:45 PM, pio wrote:
[...]

Szukaj "critters".

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-02-20 08:57:46
Autor: pio
Szukam film SF 'Kritersy' 'Kriczersy'

Szukaj "critters".

Pozdrawiam,
Arkadesh

Wielkie dzięki, o to chodziło

Data: 2010-02-20 17:47:41
Autor: JanKo
Szukam film SF 'Kritersy' 'Kriczersy'
Szukałem w googlu wpisując "creatures" ale nie znalazłem

Critters,1986

Szukam film SF 'Kritersy' 'Kriczersy'