Szukam filmu

Data: 2009-07-03 14:16:40
Autor: Lemina
Szukam filmu
W telegraficznym skrócie: facet przeżył katastrofę lotniczą, myślał, że jest niezniszczalny. Na koniec przekonał się, że tak nie jest, bo nadal jest uczulony na truskawki. Czy może ktoś mi pomóc i przypomni jaki był tytuł tego filmu?

Pozdrawiam

Lemina

Data: 2009-07-03 06:31:06
Autor: Sir_Trooskawka
Szukam filmu
On 3 Lip, 14:16, Lemina <mln...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Co do tych truskawek to nie jestem pewny.
Ale pasuje "Bez lęku" (Fearless)
Petera Weira

Data: 2009-07-03 16:18:32
Autor: Malkontent
Szukam filmu
Dnia Fri, 3 Jul 2009 06:31:06 -0700 (PDT), Sir_Trooskawka
<zerg12k@poczta.fm> napisał:

Co do tych truskawek to nie jestem pewny.
Ale pasuje "Bez lęku" (Fearless)
Petera Weira

Pewnie to to, bo w słowach kluczowych do tego filmu są truskawki.
http://www.imdb.com/title/tt0106881/keywords

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-07-03 15:21:35
Autor: Marek (UK)
Szukam filmu
Cześć  Malkontent
Fri, 03 Jul 2009 16:18:32 +0200 w
<news:ln4s45d8a64a3q7qkhk9pblklcfabjsq714ax.com>  napisałeś:

Ale pasuje "Bez lęku" (Fearless)
Petera Weira

Pewnie to to

z całą pewnością ten film.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-07-03 19:28:10
Autor: Habeck Colibretto
Szukam filmu
Dnia 03.07.2009, o godzinie 15.31.06, na pl.rec.film, Sir_Trooskawka
napisał(a):

Co do tych truskawek to nie jestem pewny.

A ja jestem. :)

Ale pasuje "Bez lęku" (Fearless)
Petera Weira

Ewidentnie.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-07-03 21:21:01
Autor: Lemina
Szukam filmu
Sir_Trooskawka pisze:
  > Co do tych truskawek to nie jestem pewny.
Ale pasuje "Bez lęku" (Fearless)
Petera Weira

Dziękuję, to rzeczywiście musi być ten film. A byłam święcie przekonana, że tam gra Nicolas Cage, jednakże jego filmografia nic na to nie wskazywała. Wyleciało mi z głowy zupełnie, ale rzeczywiście to jest ten film.

Dziękuję bardzo.

Lemina

Szukam filmu