Szukam filmu (ów)

Data: 2021-02-01 20:01:06
Autor: Roger(OS)
Szukam filmu (ów)
Hej;

Film z lat '80 max '95
Koleś został zabity przez (chyba gang)
Odrodził sie w furze jak z Michael'a Knight'a - miał pod maską jakies
swiecące coś i zabijał po polei kolesi z gangu, którzy (chyba mu zgwałcili
kobiete, a jego zabili) -- taki duch)

Drugi film to -- wg. ówczesnych wyporzyczalni kaset to Życie Ninja.
O tym powiem nieco mniej, bo średnio pamietam, nie przypadł mi do gustu, a
kolega teraz chce koniecznie zobaczyć.
O ile dobrze paiętam niektóre sceny to:
- by zostac nijnja nalezało po urodzeniu sie nie utopić (test) [wiem głupi,
wszystkie noworodki pływają] ;-)
- walczyli z kims na wyspie, kurczę ciężko cos przypomniec sobie to było ze
30 lat temu lub więcej -- wiec film 1970-1999

Dzięki za pomoc.

Data: 2021-02-01 19:24:57
Autor: PiteR
Szukam filmu (ów)

[...]