Szukam filmu (tytułu)

Data: 2010-06-28 08:56:39
Autor: leoha
Szukam filmu (tytułu)
Witam,

Film rozgrywał sie w czasach krola Artura. Jedyne co pamietam to, że
jakas dziewczyna przeniosła sie w czasie do tamtych czasów (bodajze
czarnoskóra) i wiem, ze przewidujac zacmienie slonca uratowala sie
przed straceniem.
Gdybys ktos kojarzyl co to za film to prosze o odpowiedz.

Z gory dzieki.
Pozdrawiam

-- m.

Data: 2010-06-28 18:06:29
Autor: Rais
Szukam filmu (tytułu)

http://www.imdb.com/title/tt0176892/
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Knight_in_Camelot
http://www.filmweb.pl/film/Rycerz+Artura-1998-3580

--
pzdr

Data: 2010-06-28 18:28:20
Autor: Rocky
Szukam filmu (tytułu)
A ja pamietam cos takiego z dziewczynka nieletnia chyba 11 lat. zrobila kumus zdjecie polaroidem i powiedziala ze jak podrze foto to odpadnie mu glowa. a jak chcieli ja stracic to przypomniala sobie ze tego dnia o 12 bedzie zacmienie.. jakos tak mam go na VCD na strychu tytulu nie pamietam. o ile to to ??

Data: 2010-06-28 18:57:00
Autor: Tiber
Szukam filmu (tytułu)
Silly, silly Rocky nabazgrału:

[...]

Mówisz o "A Connecticut Yankee in King Arthur's Court"
(http://www.imdb.com/title/tt0097104/), standardzie telewizyjnym, jednej
z wielu innych ekranizacji tekstu Twaina pod tym samym tytułem.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-06-28 22:26:41

[...]