[OT] Szukam firmy

Data: 2009-09-22 22:59:57
Autor: Pa_blo
[OT] Szukam firmy

Użytkownik "Darek." <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9anrd$3gg$1inews.gazeta.pl...
Która na podstawie jednego elementu plastikowego zrobi odlew czy forme
i zrobi mi kopie w ilości 100sztuk. również z plastiku.
Jest to prosty element od nawiewu samochodowego.
Przepraszam za OT, ale na tej grupie jest tyle ludzi ze moze ktos cos doradzi.

Nie wiem jak prosty ten element ale moze skaner 3D i jakies CNC ... Teoretycznie, tradycyjnie zrobia nawet i 10 szt ale koszt przygotowania bedzie trzeba pokryc.

Czyzby wloty do The Loreana ;)

Picasso

[OT] Szukam firmy