Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk

Data: 2009-04-08 02:07:13
Autor: freegirl
Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
Witajcie,

Szukam osoby, która zrobi na ślubie mojego dobrego kumpla zdjęcia -
bezinteresownie/po kosztach (trudna sytuacja zmusiła do cięcia kosztów
uroczystości)... Zwrot kosztów dojazdu, poczęstunek gwarantowany. Z
Warszawy ja mogę przetransportować, bo 2 miejsca w aucie będą...
Ślub odbędzie się 2.05, g.14.00 w Pułtusku

Gwarantowana wdzięczność państwa młodych i moja...
(W ramach podziękowania mogę do jakichś portretów zapozować)

Bardzo proszę o kontakt na maila: freegirl2@o2.pl

Pozdrawiam
alex

Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk