Szukam fragmentu filmu.

Data: 2009-06-10 09:41:07
Autor: żeby nam się
Szukam fragmentu filmu.
Czy moze ktoś gdzieś widział na jutubie albo innym wideoserwsie fragment Piratów z Karaibów na Końcu świata, w którym Czarna Perła rozhuśtana przez załogę wywraca się do gory dnem i powraca tym samym z zaświatów? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć - potrzebny mi tylko ten krótki fragmencik.

tia

Ż.

Data: 2009-06-11 12:15:21
Autor: kajus44
Szukam fragmentu filmu.

Następnym razem sobie ZRUP SAM http://www.youtube.com/watch?v=VfhWptXD5PE

Data: 2009-06-11 14:13:35
Autor: żeby nam się
Szukam fragmentu filmu.

Użytkownik "kajus44" <kajususunto44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0qked$9l2$1news.interia.pl...
Użytkownik "żeby nam się" <ontogeneza@o2.pl> napisał w wiadomości
Następnym razem sobie ZRUP SAM http://www.youtube.com/watch?v=VfhWptXD5PE

Zrup, zrup... moja nie dysponować kopia filmu. :)
Dzięki sedeczne!

Ż.

Szukam fragmentu filmu.