Szukam głośników komputerowych z BT

Data: 2010-01-27 13:05:23
Autor: PC
Szukam głośników komputerowych z BT
Chcę do telewizora dokupić głosniki pracujące w standardzie A2DP. Pasują mi takie jak Creative S2 ale muszą być wieksze nawet 3x większe. Może ktoś się natknął przypadkiem bo ja znajduję tylko jakieś zabawki do laptopów a chciałbym coś klasy Logitech z-5500.

Chyba, że jakość dźwieku poprzez BT jest mało zadowalająca i producenci traktują ten temat po macoszemu.

PC

Data: 2010-01-27 22:11:37
Autor: olo
PC pisze:
Chyba, że jakość dźwieku poprzez BT jest mało zadowalająca i producenci traktują ten temat po macoszemu.

ja mam zle wspomnienia z dzwiekiem via bluetooth niestety. Mianowicie jak smigalem sobie do pracy na rowerku to lubilem zapuscic jakas muzyke z telefonu. Kupilem calkiem znosne sluchaweczki, ktore po podlaczeniu do telefonu dawaly bardzo dobry dzwiek. Rozwiązanie to miało jednak wadę taką, że musiałem być podłączony kabelkami do telefonu, który miałem w plecaku. Ubranie i ściągnięcie takiego plecaka było mało wygodne. Postanowiłem zatem wspomóc się BT.

Zakupiłem urządzonko (nie pamiętam już jakie), które miało spełniać jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk na słuchawki podłączone do niego. Urządzonko było niewielkie więc mogłem przyczepić je sobie gdzies pod kurtką, podłączyć do niego słuchaweczki a telefon sobie leżał spokojnie w plecaku.

I teraz: te same słuchawki, ten sam telefon, ta sama muzyka. Jedyna różnica to to, że pomiędzy słuchawki a telefon wpięty został BT. Jakość dźwięku fatalna - kilka dni pojeździłem w ten sposób z przeczuciem, że coś jest nie tak. Po podłączeniu z powrotem na kabel od razu wiedziałem co to było

--
pozdrawiam!

http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
ZAPRASZAMY!!

Data: 2010-01-27 22:46:00
Autor: KILu
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
olo wrote:
Zakupiłem urządzonko (nie pamiętam już jakie), które miało spełniać
jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
na słuchawki podłączone do niego.

Zejde z tematu.
Nie prosciej bylo kupic jakis maly odtwarzacz, chocby Sanse? :) Wyszloby zapewne taniej, a jakosc dzwieku bylaby znacznie wyzsza, niz z telefonu, nawet podlaczonego bezposrednio do sluchawek (i byloby to slychac nawet na pchelkach).

Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

--
KILu

Data: 2010-01-28 09:02:19
Autor: Heraklit
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
Był 27 styczeń (środa), gdy o godzinie 22:46 *KILu* w pocie czoła
naskrobał(a):

Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

na ścieżce rowerowej??

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-01-28 09:00:55

Data: 2010-01-28 11:22:52
Autor: PK
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
na ścieżce rowerowej??
Na tych ktore w ABSOLUTNIE w ZADNYM miejscu nie krzyzuja sie z drogami publicznymi - moze byc dozwolone.
Poza tym kto zaplaci odszkodowanie i za leczenie głuchmanowi ktory wpakowal sie na zielonym swietle pod cos co jedzie na sygnale lub tylko ostrzega sygnalem dzwiekowym o niebezpieczenstwie?

Data: 2010-01-28 11:25:05
Autor: Jacek Politowski
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
In article <hjrp6u$8ul$1@nemesis.news.neostrada.pl>
PK <pinus-ciach_to@epf.pl> wrote:

Poza tym kto zaplaci odszkodowanie i za leczenie głuchmanowi ktory wpakowal sie na zielonym swietle pod cos co jedzie na sygnale lub tylko ostrzega sygnalem dzwiekowym o niebezpieczenstwie?

Czyli obowiazkowe badania i certyfikaty dla rowerzystow, aby wykluczyc
gluchych?

Nie wystarczy sie _rozgladac_?

--
Jacek Politowski

Data: 2010-01-28 12:26:27
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-01-28 12:25, Użytkownik Jacek Politowski napisał:

Czyli obowiazkowe badania i certyfikaty dla rowerzystow, aby wykluczyc
gluchych?

Wygląda na to że owszem.

Nie wystarczy sie _rozgladac_?

A potrafisz rozglądać się co kilkanaście sekund dookoła ?
Czy może jedziesz tak szybko że nikt nie ma prawa jechać
szybciej i zadzwonić z tyłu abyś mu ustąpił miejsca ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-30 18:47:38
Autor: Jacek Politowski
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
In article <hjrs5e$ar3$1@node1.news.atman.pl>
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> wrote:

Czy może jedziesz tak szybko że nikt nie ma prawa jechać
szybciej i zadzwonić z tyłu abyś mu ustąpił miejsca ?

A, czyli jednak wygoda, a nie bezpieczeństwo. ;->

--
Jacek Politowski

Data: 2010-01-28 12:48:56
Autor: Radosław Sokół
Heraklit pisze:
Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

na ścieżce rowerowej??

Wszędzie i zawsze. Zresztą podobnie jak jazda samochodem
z bardzo wysokim poziomem głośności instalacji audio.

Data: 2010-01-28 13:11:51
Autor: Mariusz Kruk
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
[...]

Dawaj. Definiuj "bardzo wysoki poziom głośności".
A potem argumentuj za tym, wziąwszy pod uwagę, że nawet osoby
głuchonieme mogą mieć prawo jazdy.
A następnie wystąp o zakaz prowadzenia samochodu ze zwichniętym stawem
skokowym, albo stłuczonym łokciem.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-01-29 10:47:29
Autor: Radosław Sokół
Mariusz Kruk pisze:
A następnie wystąp o zakaz prowadzenia samochodu ze zwichniętym stawem
skokowym, albo stłuczonym łokciem.

Raczej o zezwolenie na rozjechanie rowerzysty lub pieszego,
który nagle wjeżdża/wchodzi pod koła bo nic nie słyszał ani
się nie rozglądnął. Wina ewidentna po stronie rozjechanego,
a karę ponosi realnie zazwyczaj kierowca samochodu.

Ale NTG całkiem, więc proponuję EOT.

Data: 2010-01-29 11:58:39
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Słowa kluczowe - "zachowanie szczególnej ostrożności" oraz Art.4 ustawy
Prawo o Ruchu drogowym ze wskazaniem na część od "chyba że".

Ale NTG całkiem, więc proponuję EOT.

Nie od razu NTG, tylko OT się zrobił. NTG by było jakbyśmy od początku
zaczęli o tym. :-)

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-01-29 13:39:40
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-01-29 10:47, Radosław Sokół pisze:
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Sugerujesz, że głusi nie mogą jeździć na rowerach? Ja jak prowadzę
pojazd, to operuję wzrokiem, a nie słuchem. Na słuch i tak przecie nie
ocenię sytuacji na mieście. Słuch to najwyżej jak ktoś trąbi się
przydaje. A to słychać i w słuchawkach.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-29 23:37:47
Autor: Radosław Sokół
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Sugerujesz, że głusi nie mogą jeździć na rowerach? Ja jak prowadzę

Jak napisałem w odpowiedzi obok -- EOT.

Data: 2010-01-28 13:53:53
Autor: Heraklit
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
Był 28 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 12:48 *Radosław Sokół* w pocie
czoła naskrobał(a):

Heraklit pisze:
[...]

i hamburgerem w buzi, colą w ręce, papierosem w ustach, rozmawianiem
przez zestaw głośnomówiący, z pasażerem, oglądaniem się za kobietami
itd.
Zdrowego rozsądku nie zastąpią żadne zakazy, nakazy czy inne represje.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-01-28 13:50:35

Data: 2010-01-28 14:04:29
Autor: PC
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
Niebywałe jakie emocje może wywołać A2DP! Może to nowa grypa ;-)

PC

Data: 2010-01-28 14:06:52
Autor: Heraklit
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
Był 28 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 14:04 *PC* w pocie czoła
naskrobał(a):

Niebywałe jakie emocje może wywołać A2DP! Może to nowa grypa ;-)

he, he:))

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-01-28 14:06:31

Data: 2010-01-28 20:06:45
Autor: LeP
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]

Użytkownik "Radosław Sokół"
Heraklit pisze:
[...]

A mógłby pan nie palić? Bo ptaki pan płoszy...

--
LeP

Data: 2010-01-28 12:48:12
Autor: Mariusz Kruk
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "KILu"
Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

A co ci przeszkadza, że jeżdżę w otwartych słuchawkach?

Data: 2010-01-29 07:18:38
Autor: KILu
Mariusz Kruk wrote:
A co ci przeszkadza, że jeżdżę w otwartych słuchawkach?

Moglbym na ten temat esej napisac, gdyby nie fakt, ze byloby to ntg. ;) Mnie ogolnie przeraza glupota niektorych rowerzystow (bez obrazy, nie sugeruje ze sie do nich zaliczasz!), po prostu tacy w sluchawkach sa szczegolnie niebezpieczni, bo zazwyczaj nie wiedza, co sie dzieje poza ich polem widzenia. A dzieje sie na tyle duzo, ze czesciej dochodzi do ryzykownych sytuacji.

Zreszta to samo dotyczy pieszych. Czasem trzeba przejechac przez chodnik, jak tu przeprosic takiego melomana chcac go wyminac? Choc najlepsze sa idace z naprzeciwka dziewczyny wgapione w komorke - robia swietna mine, gdy wpadaja na przednie kolo STOJACEGO przed nimi roweru, czekajacego na znikniecie zagrozenia.

--
KILu

Data: 2010-01-29 10:23:21
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Trochę niepotrzebnie generalizujesz. Wśród rowerzystów zdarzają się
idioci, podobnie jak wśród kierowców samochodów, czy pieszych.
Niezależnie od słuchawek.

Zreszta to samo dotyczy pieszych. Czasem trzeba przejechac przez chodnik, jak tu przeprosic takiego melomana chcac go wyminac?

Nijak. Co to znaczy "przejechać przez chodnik"? Wzdłuż? To jest
zabronione.

Choc najlepsze sa idace z naprzeciwka dziewczyny wgapione w komorke - robia swietna mine, gdy wpadaja na przednie kolo STOJACEGO przed nimi roweru, czekajacego na znikniecie zagrozenia.

A skąd się wziął rower na chodniku? :-P

Data: 2010-01-29 13:29:53
Autor: de Fresz
On 2010-01-29 10:23:21 +0100, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> said:

Trochę niepotrzebnie generalizujesz. Wśród rowerzystów zdarzają się
idioci, podobnie jak wśród kierowców samochodów, czy pieszych.
Niezależnie od słuchawek.

Z moich obserwacji - noszenie słuchawek, zwłaszcza przy wyższych poziomach głośności, nader często nasila idiotyczne zachowania u całkiem normalnych ludzi. Zresztą sam też się na tym złapałem.

[...]

Aby w każdej sytuacji?

[...]

Kosmici go tam podrzucili i tak se stoi. Nie wolno mu?

de Fresz

Data: 2010-01-29 13:48:48
Autor: Mariusz Kruk
Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "de Fresz"

Art.26 ust.3 p.3

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-01-29 14:04:01
Autor: de Fresz
On 2010-01-29 13:48:48 +0100, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> said:

[...]

Pierdu, pierdu. Art. 33.5.

de Fresz

Data: 2010-01-29 14:13:10
Autor: Mariusz Kruk
[...]

A, o rowerach to ja oczywiście wiem. Myślałem, że mówimy o samochodach.
(inna sprawa, że raczej ciężko sobie wyobrazić sytuację wymagającą
wyprzedzania (nie wymijania!) pieszych w słuchawkach w okolicznościach
opisanych w Art.33 ust.5, w której nie byłoby możliwości zrobienia tego
bez pomocy rzeczonych pieszych)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-01-29 14:31:55
Autor: MAR
W dniu 2010.01.27 22:11, olo pisze:
jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
na słuchawki podłączone do niego.

Musiało więc mieć przetwornik i wzmacniacz.

[...]

I co to było ? Kiepski przetwornik i wzmacniacz w tym urządzeniu, czy też strata nastąpiła wskutek transmisji po BT (jakaś kompresja czy podobnie) ?

--
Mar

Data: 2010-01-29 21:09:10
Autor: olo
MAR pisze:
W dniu 2010.01.27 22:11, olo pisze:
jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
na słuchawki podłączone do niego.

Musiało więc mieć przetwornik i wzmacniacz.

elektronikiem nie jestem. Ale zapewne mieć musiało

[...]

moge domniemywać, że jedno lub drugie. Opisałem moje jedyne doświadczenia z dźwiękiem via bluetooth, zaznaczyłem, że nie jestem wyrocznią i tyle

a flejm dotyczący jazdy w słuchawkach wyszedł widzę całkiem przy okazji ;). A przecież wszystko zależy od sytuacji. Jeździsz po lesie - słuchaj sobie do woli. Jeździsz po jezdni - słuchaj tak żeby było cokolwiek słychać dookoła. Albo z resztą daruję sobie moje zdanie w tym temacie, bo będzie dalszy flejm. Jak ktoś już napisał: zdrowego rozsądku nie zastąpią żadne zakazy