Szukam i nie mogę znaleźć:) Moż e ktoś zna godne polecenia auto?

Data: 2009-07-08 23:10:12
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Szukam i nie mogę znaleźć:) Moż e ktoś zna godne polecenia auto?
Pawel pisze:
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

http://img41.imageshack.us/img41/184/img2854u.jpg dzisiaj powozilem sie jako pojazdem zastepczym z ASO ;) koszt tylko 700euro - gazu nie ma, klimy tez nie ale wentylacja daje rade ;)

Data: 2009-07-08 23:23:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Pawel pisze:
[...]

Dżizus, k....a, ja pi...lę. Świat się kończy. Kowal na rowerze, Rafał też. Sodomia i Gomoria normalnie. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-09 06:50:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Dżizus, k....a, ja pi...lę. Świat się kończy. Kowal na rowerze, Rafał też. Sodomia i Gomoria normalnie. ;)

To jeszcze Ci powiem, że 3 dzień z rzędu przed 9 wstałem i powinieneś się własnymi cyckami pozabijać ;)

Idę popedałować, ino się wykąpię ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Szukam i nie mogę znaleźć:) Moż e ktoś zna godne polecenia auto?