Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

Data: 2009-07-07 21:34:08
Autor: Pawel
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Może ktoś ma sąsiada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)
Pozdrawiam.

Data: 2009-07-07 20:58:44
Autor: Viking

"Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> wrote in message news:h3076q$j54$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

bmw za 4k do zagazowania, zmieszcisz sie w kosztach;)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-07 22:09:08
Autor: STranger
Viking pisze:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

bmw za 4k do zagazowania, zmieszcisz sie w kosztach;)

haha, pomysł popieram! ;)

STranger

Data: 2009-07-07 21:53:20
Autor: Scyzoryk
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?
- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Może ktoś ma sąsiada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)

spoznles sie troche :) Kilka dni temu Corolla poszła do ludzi. Spełniała wszystkie wymagania. Niby była kapkę droższa ale warto było dopłacić :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-07-07 21:57:34
Autor: Agent

Użytkownik "Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3076q$j54$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Małe wymagania. Rozumiem że ciężko wybrac jak sie człowiek zdecyduje na marke, rocznik i cenę i region ale w ogłoszeniach znajdziesz  tysiące ogłoszeń spełniających Twoje kryteria.

Data: 2009-07-07 23:08:44
Autor: fajnefele
[...]

Terefere. Szuka zdatnego do jazdy, a to co jest w ogłoszeniach najczesciej okazuje sie pazdzierzem jakich malo. Sluszna droga, szukac wsrod znajomych i znajomych znajomych. Powodzenia.

Data: 2009-07-08 07:45:10
Autor: Agent

Użytkownik "fajnefele" <fajnefele@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h30dhb$ka9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Słuszna ale czy tu są znajomi? Jak poznasz kogoś na grupie to od razu warto od niego kupic auto?

Data: 2009-07-08 10:28:40
Autor: Jakub Witkowski
fajnefele pisze:
[...]

Chyba jakich duuuużo? ;)

Data: 2009-07-08 01:50:18
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:57:34 +0200, Agent napisał(a):

Małe wymagania. Rozumiem że ciężko wybrac jak sie człowiek zdecyduje na marke, rocznik i cenę i region ale w ogłoszeniach znajdziesz  tysiące ogłoszeń spełniających Twoje kryteria.

A tam... tez szukam i w moich kryteriach nic sie nie chce zmiescic... ;/
Juz nawet w erze pytalem i nic. A jesli nawet, to na drugim koncu Polski.

Za to jakbym chcial lagune1/omege/vectreB/stare mondeo - wybor jest ze hej.
;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-07-07 22:03:45
Autor: STranger
Pawel pisze:
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Tylko takie wymagania? Nic o roczniku?

Może ktoś ma sąsiada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)

Może kup używane auto w dobrym stanie za 4 tysiące, za 2 załóż gaz a za pozostałe 3,5 tysiąca zł pojeździsz długo "za darmo"

STranger

Data: 2009-07-07 22:41:30
Autor: Pawel
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?
Tylko takie wymagania? Nic o roczniku?

Nie bo kupuje się stan a nie rocznik:) Wiadomo, że wolałbym, żeby było młodsze, ale nie odrzucę auta tylko ze względu na wiek.

Może ktoś ma sąsiada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)

Może kup używane auto w dobrym stanie za 4 tysiące, za 2 załóż gaz a za pozostałe 3,5 tysiąca zł pojeździsz długo "za darmo"

Taką sumą dysponuje na auto. Na naprawy (o ile nie będzie to Xantia Activa) pieniądze będą.

Data: 2009-07-07 22:52:02
Autor: STranger
Pawel pisze:

Taką sumą dysponuje na auto. Na naprawy (o ile nie będzie to Xantia Activa) pieniądze będą.

Rozumiem. A masz jakieś uprzedzenia co do różnych marek? Np. stereotypy że auta na F to niby kiepskie są albo, że w BMW tylko młodzi przestępcy jeżdżą? Jeżeli masz to zanim znajdziesz auto lepiej się pozbyć takiego myślenia. :)
Sam mam Fiata Punto 2 i to auto mogę Ci polecić jako ekonomiczne i w miarę wygodne. Tylko musisz trafić na egzemplarz bezpośrednio od właściciela a nie handlarza. Mój Punto 2 z 2001 roku ma na liczniku obecnie dopiero 75K, a kupiłem go w salonie jako rocznego z przebiegiem już 25K. Żadnych problemów z fiatem, jeździ praktycznie bez inwestowania, zmieniam tylko elementy zużywające się naturalnie takie jak tłumiki, tarcze i klocki i płyny eksploatacyjne. Jak będę go sprzedawać to będzie wyglądać że ma podejrzanie niski przebieg, chyba mu podkręcę licznik do przodu, żeby wyglądał bardziej wiarygodnie ;P

Jeżeli jesteś z wielkopolski to odezwij sie na GG 2605926, mogę Ci pokazać fajne auto za niewielkie pieniądze. Przyjedziesz, obejrzysz sobie a jak sie nie spodoba to nie ma sprawy.

STranger

Data: 2009-07-08 06:38:13
Autor: Massai
STranger wrote:

Pawel pisze:

> Activa)  pieniądze będą.

Jeżeli jesteś z wielkopolski to odezwij sie na GG 2605926, mogę Ci
pokazać fajne auto za niewielkie pieniądze. Przyjedziesz, obejrzysz
sobie a jak sie nie spodoba to nie ma sprawy.

Uważaj, nie pisz do niego! To... uważaj... SOCJOTECHNIK! Jak ten znany
hakier, Mitnick!
Zobaczysz, napiszesz do niego raz, a potem on cię przekona żebyś mu
podał numer karty kredytowej, piny, numer buta i cholera wie co jeszcze!

To "fajne auto", o którym wspomina stranger, jest opisane dokładniej w
wątku poniżej, o ostatnim uczciwym mohikaninie w tytule.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-07-08 08:57:03
Autor: STranger
Massai pisze:

Uważaj, nie pisz do niego! To... uważaj... SOCJOTECHNIK! Jak ten znany
hakier, Mitnick!

Haha, no dzięki, schlebiło mi to porównanie ;>

Zobaczysz, napiszesz do niego raz, a potem on cię przekona żebyś mu
podał numer karty kredytowej, piny, numer buta i cholera wie co jeszcze!

ROTFL :D

To "fajne auto", o którym wspomina stranger, jest opisane dokładniej w
wątku poniżej, o ostatnim uczciwym mohikaninie w tytule.

Nie...! myślałem o Punto 2, za dobrą cenę mógłbym odsprzedać. A za kasę za to Punto odkupić od ojca to w/wym BMW i starczyłoby mi na kilka lat jeżdżenia niejako "za darmo" bo reszta kasy poszłaby w ewentualne drobne naprawy i na paliwo. Bo jednak komfort jazdy taką limuzyną nawet starą jest nieporównywalnie większy od jazdy Punto 2 :)
Jak się nie znajdzie chętny na BMW to olewam sprawę sprzedaży i sam ją sobie wezmę. Nie wiem czy się sprzeda, bo ludzie się boją wysokiego przebiegu, a cofać licznika nie zamierzam żeby łatwiej sprzedać. :P

STranger

Data: 2009-07-07 22:46:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pawel pisze:
[...]

Parę miesięcy temu sprzedałem. Było nawet więcej niż zdatne do jazdy. Tylko, jak dla Ciebie miało feler - brak klimy. Ale właśnie dlatego sprzedałem. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-08 01:15:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Parę miesięcy temu sprzedałem. Było nawet więcej niż zdatne do jazdy. Tylko, jak dla Ciebie miało feler - brak klimy. Ale właśnie dlatego sprzedałem. :P

Boś głupek, ja mając auta z klimą do dyspozycji - zazwyczaj klimy nie w włączam :)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-08 08:35:21
Autor: Agent 0700
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?
Boś głupek, ja mając auta z klimą do dyspozycji - zazwyczaj klimy nie w włączam :)

Czyli głupki używają klimy?

Jak to dobrze, że ja nie używam (chociaż mam)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-07-08 09:08:50
Autor: Michał
[...]

to polecam takie coś:
http://img.motonews.pl/services/ren/g/ren_safrane_2.jpg

nie daje sie zajechać wiec na co nie trafisz pojedżdzi,
a skałdanie z 2 się przestało opłcać dawno dawno temu :)

Data: 2009-07-08 22:55:24
Autor: venioo
  Michał pisze:
[...]

wersje Baccara mozna z gazem trafic :) i 2-strefowy klimatronik :)
ciekawe jak z awaryjnoscia

nie daje sie zajechać wiec na co nie trafisz pojedżdzi,
a skałdanie z 2 się przestało opłcać dawno dawno temu :)

w tym kraju wszystko sie przestalo oplacac po '90 wg niektorych...

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-07-08 23:08:46
Autor: Michał
> [...]
> http://img.motonews.pl/services/ren/g/ren_safrane_2.jpg
> wersje Baccara mozna z gazem trafic :) i 2-strefowy klimatronik :)

klimatronik 2 strefowy był w prawie kazdym od 1992 do 2000/2001 roku.

initale 1996 bo w pierwszych (model 1992) nie ma gps'a (3 lub 4 lcd tylko), ale to chyba jakas tania (nie initale/baccara) wersja bo deska nie skórzana.

awaryjność:

będzie się sypać wszystko tylko nie to co służy do jazdy - czyli na drodze nie stanie, zawieszenia trwałe (nie nie z laguny one są, zwłaszcza aktywne) - tak jest jakiś element który po 30 kkm się wymienia
z przodu (to może to z laguny jest :) )

komputer nie zatrzyma auta jak coś nawali, acha nie ma pamięci nic się
nie kasuje przy każym starcie robi test i mówi jak coś nie tak.

> nie daje sie zajechać wiec na co nie trafisz pojedżdzi,
> a skałdanie z 2 się przestało opłcać dawno dawno temu :)
> w tym kraju wszystko sie przestalo oplacac po '90 wg niektorych...

na moje oko wszystkie po wiekszym uderzeniu poszły na częsci, bo w częscich to 4x wiecej warte jest.
nigdy nie widziałem zgniecionej kabiny, mało poważych dzwonów było
bo w zasadzie auto nie wpada w poślizgi, skutecznie skręca, i jak trzeba
to pojedzie "po wszystkim".

pozdrawiam.

Data: 2009-07-08 23:10:12
Autor: Marcin J. Kowalczyk

http://img41.imageshack.us/img41/184/img2854u.jpg dzisiaj powozilem sie jako pojazdem zastepczym z ASO ;) koszt tylko 700euro - gazu nie ma, klimy tez nie ale wentylacja daje rade ;)

Data: 2009-07-08 23:23:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Pawel pisze:
[...]

Dżizus, k....a, ja pi...lę. Świat się kończy. Kowal na rowerze, Rafał też. Sodomia i Gomoria normalnie. ;)

Data: 2009-07-09 06:50:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Szukam i nie mogę znaleźć:) Moż e ktoś zna godne polecenia auto?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Dżizus, k....a, ja pi...lę. Świat się kończy. Kowal na rowerze, Rafał też. Sodomia i Gomoria normalnie. ;)

To jeszcze Ci powiem, że 3 dzień z rzędu przed 9 wstałem i powinieneś się własnymi cyckami pozabijać ;)

Idę popedałować, ino się wykąpię ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-09 10:33:15
Autor: Michał B.
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Może ktoś ma sąsiada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)
Pozdrawiam.

Pisalem do Ciebie na PW, ale odrzuca. Na jaki mail moge napisac?

Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?