Szukam i nie mogę znaleĽć:) Może kto¶ zna godne polecenia auto?

Data: 2009-07-07 21:53:20
Autor: Scyzoryk
Szukam i nie mogę znaleĽć:) Może kto¶ zna godne polecenia auto?
- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Może kto¶ ma s±siada, ciocię czy ojca, który sprzedaje autko zdatne do jazdy?:)

spoznles sie troche :) Kilka dni temu Corolla poszła do ludzi. Spełniała wszystkie wymagania. Niby była kapkę droższa ale warto było dopłacić :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Szukam i nie mogę znaleĽć:) Może kto¶ zna godne polecenia auto?