Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

Data: 2009-07-07 21:57:34
Autor: Agent
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

Użytkownik "Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3076q$j54$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

Małe wymagania. Rozumiem że ciężko wybrac jak sie człowiek zdecyduje na marke, rocznik i cenę i region ale w ogłoszeniach znajdziesz  tysiące ogłoszeń spełniających Twoje kryteria.

Data: 2009-07-07 23:08:44
Autor: fajnefele
[...]

Terefere. Szuka zdatnego do jazdy, a to co jest w ogłoszeniach najczesciej okazuje sie pazdzierzem jakich malo. Sluszna droga, szukac wsrod znajomych i znajomych znajomych. Powodzenia.

Data: 2009-07-08 07:45:10
Autor: Agent

Użytkownik "fajnefele" <fajnefele@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h30dhb$ka9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Słuszna ale czy tu są znajomi? Jak poznasz kogoś na grupie to od razu warto od niego kupic auto?

Data: 2009-07-08 10:28:40
Autor: Jakub Witkowski
fajnefele pisze:
[...]

Chyba jakich duuuużo? ;)

Data: 2009-07-08 01:50:18
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:57:34 +0200, Agent napisał(a):

Małe wymagania. Rozumiem że ciężko wybrac jak sie człowiek zdecyduje na marke, rocznik i cenę i region ale w ogłoszeniach znajdziesz  tysiące ogłoszeń spełniających Twoje kryteria.

A tam... tez szukam i w moich kryteriach nic sie nie chce zmiescic... ;/
Juz nawet w erze pytalem i nic. A jesli nawet, to na drugim koncu Polski.

Za to jakbym chcial lagune1/omege/vectreB/stare mondeo - wybor jest ze hej.
;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?