Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

Data: 2009-07-07 20:58:44
Autor: Viking
Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?

"Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> wrote in message news:h3076q$j54$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Szukam już drugi miesiąc samochodu i nic nie mogę znaleźć. Wymagania już zmiejszyłem i zostało:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

bmw za 4k do zagazowania, zmieszcisz sie w kosztach;)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-07 22:09:08
Autor: STranger
Viking pisze:

- klima, gaz i cena do 9-9,5k.

bmw za 4k do zagazowania, zmieszcisz sie w kosztach;)

haha, pomysł popieram! ;)

STranger

Szukam i nie mogę znaleźć:) Może ktoś zna godne polecenia auto?