Szukam informacji - przyczepka

Data: 2012-07-12 13:44:12
Autor: Grzegorz Rogala
Szukam informacji - przyczepka
W dniu 12-07-2012 11:47, WIADRO pisze:
Witam

Szukam informacji, rysunków, schematów budowy przyczepek motocyklowych "jedno-kółkowych"
[cut]
Do Buzy?! Jak rany, zmien kobite bo Cie zameczy iloscia bagazu ;)

http://www.freepatentsonline.com/D0523779-0-large.jpg

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-07-12 07:37:30
Autor: WIADRO
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 13:44:12 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
Jak rany, zmien kobite bo Cie zameczy iloscia bagazu ;)
http://www.freepatentsonline.com/D0523779-0-large.jpg

co zrobić Kajak jeszcze wejdzie, ale wioseł nie mam jak upchnąć.
Taka przyczepka ma same plusy poza tym że jest przyczepką, niski środek ciężkości, jedzie sobie spokojnie w cieniu areodynamicznym
Fajna strona - http://www.freepatentsonline.com/6042138.pdf takie coś.

Bartek- rowerowe odpadają.

Jacot - stosując przednie koło od skutera z tarczą i zaciskiem który można podłaczyć do pompy nożnego hamulca. Kwestia tylko czy taka pompa dająca jednakowe ciśnienie na zacisk tylnego koła i taki mały jednotłoczkowy przyczepki powodowała by pierw blokadę koła przyczepki a słabą wydajność tylnego koła czy jak to wygląda w praktyce/teori takie zintegrowanie 2 zacisków?

Data: 2012-07-13 05:04:45
Autor: bartek.kacprzak
Szukam informacji - przyczepka
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 16:37:30 UTC+2 użytkownik WIADRO napisał:
138.pdf takie coś.

Bartek- rowerowe odpadają.
Ja wiem, ze sie nie nadaja, bardziej chodzilo mi o sama idee, system mocowan. Wydawalo mi sie, ze na bazie tych zdjec bedziesz w stanie cos zrobic.
ZTCP to byla tam przyczepka z mocowaniem na walek.
W sumie glupio zrobilem bo prosciej bylo wpisac cos takiego "one wheel motorcycle trailer" i podac linke taka:
http://tinyurl.com/bpqtyu7
:)
Ale sam pewnie tak zrobiles.

Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-13 05:35:25
Autor: WIADRO
W dniu piątek, 13 lipca 2012 14:04:45 UTC+2 użytkownik bartek....@gmail..com napisał:
> [...]
W sumie glupio zrobilem bo prosciej bylo wpisac cos takiego "one wheel motorcycle trailer" i podac linke taka:

wszystko fajnie ale wciąż nie wiem
- jakie są optymalne wymiary wysokość, długość, szerokość całości, - koło 12-13
- jakie użyli profile do budowy
- jakiego typu (wychylenia) ma wał kardana (standardowe z napędowych wałów pewnie mają za małe wychylenie)
- no i środek ciężkości samej przyczepki, bo niewątpliwie lepiej będzie zachowywała się przyczepka ze środkiem ciężkości poniżej lini łączącej opona asfalt z mocowaniem przyczepki , z tego wynika że samo wpięcie przyczepki powinno być gdzieś na wysokości co najmniej tablicy rejestracyjnej motocykla

Data: 2012-07-13 07:02:42
Autor: WIADRO
> [...]
W sumie glupio zrobilem bo prosciej bylo wpisac cos takiego "one wheel motorcycle trailer" i podac linke taka:

kto mi wyjaśni? Q. Why does the UJ feel stiff?
A. The UJ needle bearings have been replaced with Nylon bushings. This is to reduce the bearing clearance so that slop is eliminated. Bearing slop would generate trailer instability at speed. The UJ will feel stiff if compared to UJ's fitted with Needle bearings. The trailer will have little trouble moving the UJ while being towed.

cytat od producenta uni-go, że niby wał kardana jest lepszy na nylonowych łożyskach niż na standardowym krzyżaku z łożyskami igiełkowymi?

Data: 2012-07-13 08:02:03
Autor: zarafiq
[...]

W dużym skrócie: Nylonowy jest lepszy bo nie ma takich
luzów jak ten z łożyskiem igiełkowym (luzy mogły
prowadzić do niestabilności przyczepki przy większej
prędkości). Nylonowy może się wydawać sztywny, ale
przyczepka nie będzie miała problemu z poruszaniem nim.

Pozdrawiam
zarafiq

Data: 2012-07-13 09:01:12
Autor: AZ
On 2012-07-12, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:
[...]

Mi sie wydaje ze raczej tak, druga sprawa to taka jak to bedziesz
podlaczal/rozlaczal?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-13 03:06:02
Autor: WIADRO
W dniu piątek, 13 lipca 2012 11:01:12 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
ie wydaje ze raczej tak, druga sprawa to taka jak to bedziesz
podlaczal/rozlaczal?

banalnie proste i skuteczne
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=9GDypdAg_2g&NR=1
patrz w 2:10s

tylko nigdzie nie mogę znaleźć z czego taki elementu jest do łączenia?
kieszeń z 1 bolcem na stałe i to co wchodzi w kieszeń. to musi być bardzo starannie i ciasno spasowane.

Data: 2012-07-13 10:35:22
Autor: kakmar
Dnia 13.07.2012 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
On 2012-07-12, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:

[...]

Jeśli w ogóle montować hamulec w takiej przyczepce, to raczej tylko najazdowy. --
kakmaratgmaildotcom

Szukam informacji - przyczepka