Szukam informacji - przyczepka

Data: 2012-07-12 05:00:41
Autor: bartek.kacprzak
Szukam informacji - przyczepka
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 11:47:36 UTC+2 użytkownik WIADRO napisał:
Witam

Szukam informacji, rysunków, schematów budowy przyczepek motocyklowych "jedno-kółkowych" z jednym przegóbowym (z dwoma stopniami swobody) mocowaniem(wał kardana) do zadupka. interesuje mnie w szczególności rozwiązania amortyzacji tyłu i "patentom" na zminimalizowanie wężykowania przy dobrych podróżnych prędkościach. Jak wychodzi w praktyce z koniecznością zastosowania układu hamulcowego?

Witam

A moze cos uda sie podpasowac z akcesorii rowerowych? Niekoniecznie dokladnie ale ktores z rozwiazan?
Jest tam sporo przyczep jednokolowych z roznymi systemami mocowan.
A jesli chodzi o hamowanie to zintegrowac tylny hamulec z przyczepa? Uda sie zainstalowac cos takiego jak w przednim heblu?

http://tinyurl.com/bwnexwh tu rozne warianty przyczep.

--
Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-12 14:21:37
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-12 14:00, bartek.kacprzak@gmail.com pisze:
A moze cos uda sie podpasowac z akcesorii rowerowych?

Miotałoby tym jak szatan.

--
☟ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-12 14:52:18
Autor: Jacot
bartek.kacprzak@gmail.com wrote:

A jesli chodzi o hamowanie to zintegrowac tylny hamulec z przyczepa? Uda sie zainstalowac cos takiego jak w przednim heblu?

Nie wiem czemu ale jakos nie zdaje mi sie, zeby zainstalowanie hamulca
w takiej jednokolce bylo dobrym pomyslem.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-07-12 06:05:27
Autor: bartek.kacprzak
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 14:52:18 UTC+2 użytkownik Jacot napisał:
Nie wiem czemu ale jakos nie zdaje mi sie, zeby zainstalowanie hamulca
w takiej jednokolce bylo dobrym pomyslem.
Nie wiem, nie znam sie, tylko tak gdybam. Ale jesli na tej przyczepie bedzie jakis wiekszy ciezar to chyba lepiej jak caly zestaw bedzie hamowal niz hamuje motocykl a przyczepa go pcha.

IMVHO to chyba lepiej poszukac klasycznego rozwiazania czyli wozka bocznego..

pozdr

--
Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-12 15:27:20
Autor: Kuczu
W dniu 2012-07-12 15:05, bartek.kacprzak@gmail.com pisze:
[...]

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/xlarge/Rats-Hole-Busa-Sidecar.jpg

Ale poniewaz Rogal nie ma juz Busy to :

http://www.triumphrat.net/attachments/tiger-chat/19814d1257789027-newbie-looking-at-tiger-to-haul-sidecar-tiger-enduro-hack.jpg

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-12 07:53:52
Autor: WIADRO
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 15:27:20 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

http://www.triumphrat.net/attachments/tiger-chat/19814d1257789027-newbie-looking-at-tiger-to-haul-sidecar-tiger-enduro-hack.jpg

karabinu maszynowego tu brakuje.

Takie coś chodzi po głowie: to na zdjęciu przy VFR czy BMW RT http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=11899&highlight=przyczepka&page=4

Data: 2012-07-13 03:11:00
Autor: mgawronski
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 16:53:52 UTC+2 użytkownik WIADRO napisał:
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 15:27:20 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

> [...]

Doczytalem. Sorki.

Gawron
AT

Data: 2012-07-12 15:47:00
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-12 15:27, Kuczu pisze:
[...]

Tylko wtedy to juĹź jest bardziej puszka cabrio niĹź motocykl...

--
☟ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-14 13:20:24
Autor: Jacot
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

No przeciez ten tam, gdzies w centralnej Polsce, wskrzesiciel Muncha,
Junaka i czegos tam, w przerwach we wskrzeszaniu dorabia wytwarzaniem
wozkow: http://www.mmt.com.pl/st/uslugi_harley_wozek.php

Data: 2012-07-13 03:07:53
Autor: mgawronski
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 15:05:27 UTC+2 użytkownik bartek....@gmail..com napisał:
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 14:52:18 UTC+2 użytkownik Jacot napisał:
&gt; Nie wiem czemu ale jakos nie zdaje mi sie, zeby zainstalowanie hamulca
&gt; w takiej jednokolce bylo dobrym pomyslem.
Nie wiem, nie znam sie, tylko tak gdybam. Ale jesli na tej przyczepie bedzie jakis wiekszy ciezar to chyba lepiej jak caly zestaw bedzie hamowal niz hamuje motocykl a przyczepa go pcha.

ZTCP przyczepka motocyklowa nie moze byc ciezsza niz 100kg.

IMVHO to chyba lepiej poszukac klasycznego rozwiazania czyli wozka bocznego.

IMO wcale nie.

Pozdr
Gawron
AT