Szukam instrukcji do Nokia Suite

Data: 2012-04-03 19:44:57
Autor: Tom
Szukam instrukcji do Nokia Suite
Witam,

Kiedyś do programu Nokia PC Suite w wersji 7.1 miałem
"Instrukcję obsługi pakietu Nokia PC Suite 7.1" w postaci
pliku .pdf.
Teraz szukam takiej instrukcji do programu Nokia Suite
w wersji 3.3.89.

Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2012-04-04 05:44:41
Autor: Tom
Szukam instrukcji do Nokia Suite
Nikt nie korzysta z programu Nokia Suite, następcy
Nokia PC Suite i Nokia OVI Suite?
Chodzi o instrukcję (opis) do jego najnowszej, stabilnej
wersji, ewentualnie o opis w ogóle do Nokia Suite
bez względu na wersję.

Tomasz

Data: 2012-04-04 19:30:12
Autor: Krystek
[...]