Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktó w/linii WN/NN/etc

Data: 2010-11-16 00:11:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktó w/linii WN/NN/etc
Nie ma ponoć głupich pytań, jak wiemy są tylko głupie odpowiedzi.

Poszukiwana droga, którą można polecieć 70 => 100 km/h

Warunki:

- brak drzew w skrajni (im dalej drzewa, tym lepiej)
- brak wiaduktów, mostów, linii wysokiego/niskiego napięcia ponad tą jezdnią do wysokości 150 - 200 metrów

Cel:

Ciąganie obiektu latającego na linie (nie może zaczepić o w/w).

Wyobraźcie sobie, że chcecie pociągnąć za sobą wesołka na glajcie czy czymś takim - zadanie: przetargać go przez 20 km w powietrzu i nie zabić.

Jeśli chodzi o przepisy: OLEWAMY.

Za ew. wskazówki z góry i z dołu serdecznie dziękuję !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 15:48:00
Autor: WS
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
On 16 Lis, 00:11, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Wyobra¼cie sobie, ¿e chcecie poci±gn±æ za sob± weso³ka na
glajcie czy czym¶ takim - zadanie: przetargaæ go przez 20 km w
powietrzu i nie zabiæ.

Jesli faktycznie chcesz kogos na glajcie holowac, to przy 100km/h masz
jednak duze szanse go zabic ...
Do zabaw tego typu nalezy bezwzglednie zamontowac dynamometr mierzacy
sile z jaka holujesz i przygotowac sie na ewentualna jazde do tylu ;)

WS

Data: 2010-11-16 00:51:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-16 00:48, WS pisze:

[...]

OK, widzę, że jest to duży problem we wskazaniu miejsca ;)

Na holu nie będzie człowiek, a LATAWIEC ... faktem jest, że duży i najprawdopodobniej "bogato wyposażony". Nie chcę rozpier*olić o jakiś wiadukt sprzętu po prostu ... a potrzebuję pojechać dłużej niż 5 minut z tym "plecaczkiem".

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 15:56:36
Autor: WS
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
On 16 Lis, 00:51, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

OK, widzê, ¿e jest to du¿y problem we wskazaniu miejsca ;)

20km dlugosci? Raczej bez szans... Chyba, ze dopuszczalna jest jazda w
kolko ;) Jesli  jakas droga ekspresowa/autostrada, to sa wiadukty,
jesli lokalna drozka to co chwile przechodza nad takimi jakies druty
(prad, telefon...)

WS

Data: 2010-11-16 00:12:22
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 15.11.2010 WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał/a:
On 16 Lis, 00:51, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

[...]

A nie lepiej zrzucić kawałek motorówki i trochę setek KM na takie Jeziorsko
czy inny zalew? Jeziorsko ma chyba wiecej niż 20km, zalew szczeciński niemały,
kilka rzek, ale na 20km to siÄ™ mosty/druty znajdÄ….
70/100km/h trochę jest ale dobry sprzęt poleci.

Data: 2010-11-16 01:08:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-16 00:56, WS pisze:

[...]

No i w tym rzecz, że nie wierzę, że nie ma w PL takiego 20 km odcinka ... Pojadę w każdą część Polski, byle taki odcinek dorwać :)

No właśnie, pierwsze poszukiwania i mam już 35 km prostej ... niestety to A4 ;/

Jakoś nie widzi mi się zatrzymywanie na A4 w sytuacji gdy coś pójdzie nie tak ... ehhhh ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-16 01:43:44
Autor: Jimiasty
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
No i w tym rzecz, ¿e nie wierzê, ¿e nie ma w PL takiego 20 km
odcinka ... Pojadê w ka¿d± czê¶æ Polski, byle taki odcinek dorwaæ :)

Moze miedzy Gorlicami a Dukla? Tylko ze tam troche drzew przy drodze
bywa.

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2010-11-16 08:23:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.11.2010 00:51, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

[...]

Pomysł IMHO mało sensowny - trudny start (ktoś będzie musiał to wypuścić
z ręki - bo chyba nie chcesz startować ciągnąc to po ziemi? ;) - i
zostać na drodze) i praktycznie brak kontroli nad latawcem.

Zainteresuj się raczej albo dużym modelem zdalnie sterowanym albo
poszukaj kogoÅ› z balonem/lotniÄ…/motolotniÄ…/paralotniÄ….

Data: 2010-11-16 10:50:35
Autor: Paweł Andziak
[...]

Wykup sobie OC na takie zabawy. Będzie mniejszy ból jak komuś zrobisz
krzywdę albo rozwalisz samochód. Szukaj pod hasłem "OC w życiu
prywatnym". Modelarze RC z tego korzystajÄ….

ganda

Data: 2010-11-17 15:51:19
Autor: Sebastian Kaliszewski
Rafał "SP" Gil wrote:
[...]

I chesz jechać aż 100km/h???

Normalny (duży) latwaiec to raczej przy 30km/h będzie już ciągnął mocno. Przy 40km/h (6 w skali Beauforta) sporo latawców traci stabilność Przy 50-60km/h (7B) mało co chce jeszcze lecieć. 90-100km/h to 10B czyli sztorm, to wyrywa drzewa z korzeniami i o ile nie jest to australijski Nighthawk (taki latawiec typu delta, nie chodzi mi o latający sprzęt wojskowy) to widzę raczej sprzęt za 3,5kPLN walący prosto w ziemię po tym jak zdestabilizowany latawiec przejedzie do lotu nurkowego (typowe zachowanie -- zaczyna zataczać koła na holu i w końcu bam).

Pamiętaj też że siła jaka działa na latawiec rośnie z kwadratem prędkości. Przy 100km/h będzie ok 11x więcej niż przy 30 chyba że latawiec drastycznie zmienia geometrię (jak rzeczony Nighthawk).

pzdr
\SK

Data: 2010-11-16 00:33:49
Autor: J.F.
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
On Tue, 16 Nov 2010 00:11:53 +0100,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
Poszukiwana droga, któr± mo¿na polecieæ 70 => 100 km/h
Warunki:
- brak drzew w skrajni (im dalej drzewa, tym lepiej)
- brak wiaduktów, mostów, linii wysokiego/niskiego napiêcia ponad t± jezdni± do wysoko¶ci 150 - 200 metrów

Wyobra¼cie sobie, ¿e chcecie poci±gn±æ za sob± weso³ka na glajcie czy czym¶ takim - zadanie: przetargaæ go przez 20 km w powietrzu i nie zabiæ.

Ale dokladnie czlowieka na szmatolocie, czy cos calkiem innego ?
Jak chcesz czlowieka .. nie zabic, to pytaj fachowca jak to zrobic.

Fachowiec to na na przyklad ja :-)

Je¶li chodzi o przepisy: OLEWAMY.

A jeszcze dokladniejszy cel ? Bo drogi publicznej nie polecam. To sie zle skonczy.

Na A4 chyba by sie troche odcinkow znalazlo, ale to tym bardziej
odradzam. A inne trasy .. Bieszczady ? J.

Data: 2010-11-16 00:46:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-16 00:33, J.F. pisze:

Ale dokladnie czlowieka na szmatolocie,

Nie ... taki przykład mi strzelił do łba ...

czy cos calkiem innego ?

Załóżmy (prawdziwie), że latawiec z aparaturą za ca 3.5 kPLN, więc trochę szkoda ;)

Fachowiec to na na przyklad ja :-)

Ja pytam GDZIE :)

Jeśli chodzi o przepisy: OLEWAMY.
A jeszcze dokladniejszy cel ?

Pobranie próbek, zbadanie zachowań, i nakręcenie poje*anego filmu :)

Bo drogi publicznej nie polecam. To sie zle skonczy.

A zakładając,że białka nie targamy, zgodnie z tym co uszczegółowiłem ?

Na A4 chyba by sie troche odcinkow znalazlo, ale to tym bardziej
odradzam. A inne trasy .. Bieszczady ?

Bieszczady mi nie leżą, nie wiem jak się latawiec będzie zachowywał ( to nie "sportowa popierdółka", a pudło po dużej lodówce).

Teraz lepiej ? :)

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-16 02:00:30
Autor: J.F.
On Tue, 16 Nov 2010 00:46:47 +0100,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-11-16 00:33, J.F. pisze:
czy cos calkiem innego ?
Za³ó¿my (prawdziwie), ¿e latawiec z aparatur± za ca 3.5 kPLN, wiêc trochê szkoda ;)

Fachowiec to na na przyklad ja :-)
Ja pytam GDZIE :)

Zacznij od pytania jak, wtedy moze sie okazac ze gdzie to jest mniej
istotne :-)

Je¶li chodzi o przepisy: OLEWAMY.
A jeszcze dokladniejszy cel ?
Pobranie próbek, zbadanie zachowañ, i nakrêcenie poje*anego filmu :)

popros Uriuka, sfilmuje cie ze sprawdzonego sprzetu :-)

Bo drogi publicznej nie polecam. To sie zle skonczy.
A zak³adaj±c,¿e bia³ka nie targamy, zgodnie z tym co uszczegó³owi³em ?

Nadal, ale za malo uszczegolowiles cel - co ma byc na tym filmie ? Bo sugerowalbym raczej jakas nieuczeszczana drozke przez pola, ale jak sie okaze ze celem maja byc przerazone miny tirowcow, to rada na nic :-)
20km sie nie znajdzie, ale moze cos nad Odra na tych polderach
zalewowych, w okolicach Slezy sa malo oblegane drogi, miedzy 35 a 8
tez. Taka np Szewce-Paniowice-Kotowice-Rakow pare odcinkow sie
znajdie. Dalej od Urazu do Brzegu - tam tez kawalek przez pola.
Krzeptow-Skalka, o - dookola Mietkowa. Ktores byle lotniska - choc
chyba je juz zabudowali, ale moze w Brzegu-Skarbimierzu zostala jakas
droga.

J.

Data: 2010-11-16 09:45:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-16 02:00, J.F. pisze:

popros Uriuka, sfilmuje cie ze sprawdzonego sprzetu :-)

No rzecz w tym, że to ja chciałbym mieć z tego fan, a nie ktoś w powietrzu ;)

[...]

ciągle imho za ciasno (drzewa w skrajni). A drogi polne odpadają, bo to strach cywilnym autem się do stówki rozpędzić ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-16 00:48:46
Autor: WS
On 16 Lis, 09:45, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2010-11-16 02:00, J.F. pisze:
No rzecz w tym, ¿e to ja chcia³bym mieæ z tego fan, a nie kto¶ w
powietrzu ;)

To zalatw sobie lot w tandemie PPG i sam bedziesz filmowal ;)

WS

Data: 2010-11-16 10:55:38
Autor: J.F.
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
U¿ytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisa³ w
[...]

A po co tandem- tydzien szkolenia i bedziesz mial fun na dluzej.

J.

Data: 2010-11-16 10:54:52
Autor: J.F.
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał
[...]
ciÄ…gle imho za ciasno (drzewa w skrajni).

To co podalem to jak pamietam kawalkami drzewek jest malo.

A drogi polne  odpadajÄ…, bo to strach cywilnym autem siÄ™ do stówki rozpÄ™dzić ...

A co ma latac ? Ciagniesz czlowieka na glajcie to 40km/h nie przekraczasz, a jak troche zawieje, to szmata ciagnie samochod do tylu.

A jak droga w miare rowna i sprawdzona i to stowa nie jest straszna.

J.

Data: 2010-11-16 01:46:27
Autor: BartekK
[...]

droga nr 414 (woj. opolskie, odcinek Prószków - Chrzelice, to jest trasa Opole - Prudnik). Na początku (od strony Opola) jest trochę zadrzewione (prawie nie widać nieba) a potem jest ładnie szeroko. Zobacz na google-maps-view jak to się ma, nie ma może 20km, ale jest cały czas idealnie na wprost, i nie ma tam ani jednej linii napowietrznej z tego co pamiętam.

Data: 2010-11-16 08:55:17
Autor: hants
""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:ibsenn$3pt$1node1.news.atman.pl...

Nie ma ponoć głupich pytań, jak wiemy są tylko głupie odpowiedzi.

Zobaczymy. :-)

Droga A836 w płn Szkocji. Pierwszy raz w zyciu jechałem autem prawie dwie godziny i nie zobaczyłem nikogo: ani auta, ani ludzia.
Teren zajebisty - więc widoczki lotnik będzie miał za free, no i małe szanse, ze Was ktokolwiek zauważy.

Data: 2010-11-16 17:07:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
hants pisze:
[...]

Droga całkiem zacna, jechałem, bardzo dawno temu. Ale ona miewa zakręty ZTCP. Wyłaniające się zza winkla zatoki zapierały dech w piersi. :-) Ale samochody widywałem.

Jest jeszcze w Norwegii E6 od Alty w stronę Nordkappu. Rowerowałem tamtędy. Miejscami bardzo długie odcinki gdzie po obydwu stronach drogi rozciągają się wspaniałe widoki na zupełnie nic ciekawego. Bez drzew, linii energetycznych, ludzi, budynków, samochodów, tylko deszcz i wiatr w ryja ;-)

Ale sądzę, że Rafał szukał czegoś bliżej :-)

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-11-16 16:48:45
Autor: hants
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:ibua8u$2nd$1inews.gazeta.pl...

Droga całkiem zacna, jechałem, bardzo dawno temu. Ale ona miewa zakręty ZTCP. Wyłaniające się zza winkla zatoki zapierały dech w piersi. :-) Ale samochody widywałem.

Odcinek Thurso-Tongue - to i owszem, często uzywany, ale Tongue - Altnaharra to malownicze pustkowie którego nie potrafię przyrównać do niczego w Polsce. Nawiasem mówiąc - do tych zatoczek bardzo często można sobie blisko podjechać, napompować łódeczkę i pływać do woli :-)

[...]

Pewnie bedziesz wiedział - jak z dzikim campingowaniem i ogniskami w Norwegii?
W Szkocji wolno prawie wszystko, w Anglii i Walii - praktycznie nic.

Mamy dużą chrapkę na tę E6 w Norwegii. :-)

> Ale sądzę, że Rafał szukał czegoś bliżej :-)
Teraz to wszędzie blisko :-)

Pzdr

Data: 2010-11-16 19:32:57
Autor: J.F.
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
On Tue, 16 Nov 2010 16:48:45 -0000,  hants wrote:
Pewnie bedziesz wiedzia³ - jak z dzikim campingowaniem i ogniskami w Norwegii?
W Szkocji wolno prawie wszystko, w Anglii i Walii - praktycznie nic.

Spytaj na pl.rec.sporty.zimowe - Gosia 'Blackone'

Ale o ile pamietam meritum - w Norwegii turystytka dozwolona bez
ograniczen. Nie wolno to posesji ogrodzic, jesli by mialo turystom
przeszkadzac :)

J.

Data: 2010-11-16 20:15:04
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
hants pisze:
[...]

Cała północna Szkocja jest cudna, mało uczęszczane asfalty. Odwiedziliśmy jeszcze Orkady, ciekaw jestem czy nadal jest tam korporacja taksówkowa z Polonezami z kierą po prawej stronie :-)

Połaziliśmy także po niezwykle cudownych i dzikich górach po południe od Fort William, w stronę Glasgow

[...]

Co prawda kempingowaliśmy się na polach (w namiotach i domkach w zależności od deszczu) ale wiem, że dzikie kempingowanie jest dozwolone. Trzeba oczywiście się zachować i nie zostawić po sobie śladu. Niestety nie wiem jak sie ma sprawa palenia ognisk.

W Szkocji wolno prawie wszystko, w Anglii i Walii - praktycznie nic.

Zawsze pozostaje kempingowanie na cudzym polu za zgoda właściciela.

Mamy dużą chrapkę na tę E6 w Norwegii. :-)

Jak już tam jedziecie samochodem, to warto zaliczyć całą Norwegię z największymi fiordami, potem koniecznie Lofoty, cud nad cudy!

Szczególnie piÄ™knie za koÅ‚em polarnym  w porze letniej, 24h na dobÄ™ jest jasno. Jak mi byÅ‚o maÅ‚o rowerowania za dnia, wyskakiwaÅ‚em jeszcze po kolacji na rundkÄ™. Widok pomaraÅ„czowożółtego sÅ‚oÅ„ca o północy jest niezwykÅ‚y.

My największe fiordy odpuściliśmy, mieliśmy tylko kilka dni więc zrobiliśmy na rowerach 1200 km z Lofotów na Nordkapp.

Ale z pewnością wrócę na rowerowanie do Norwegii. Największe fiordy i górzysta - centralna Norwegia czekają.

 > Ale sÄ…dzÄ™, że RafaÅ‚ szukaÅ‚ czegoÅ› bliżej :-)
Teraz to wszędzie blisko :-)

Jak ruszaliśmy busem z Nordkappu mając w perspektywie 1800 km z prędkością nie więcej niż 90 km/h to nie wydawało sie tak blisko.
Dobrze, ze od Sztokholmu już frunęliśmy do Warszawy aeroplanem.

Seco

Data: 2010-11-17 09:13:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
Dnia 16.11.2010 hants <marcin@hants.pl> napisa³/a:
Jest jeszcze w Norwegii E6 od Alty w stronê Nordkappu. Rowerowa³em tamtêdy. Miejscami bardzo d³ugie odcinki gdzie po obydwu stronach drogi rozci±gaj± siê wspania³e widoki na zupe³nie nic ciekawego. Bez drzew, linii energetycznych, ludzi, budynków, samochodów, tylko deszcz i wiatr w ryja ;-)

Tylko.... zabawê mog± popsuæ renifery :D
Droga wygl±da tak:

http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/59.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/207.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/258.html

Ale tam siê da :) Jeszcze w tych okolicach 93 do Alta ju¿ od terenów fiñskich,
przed i za przej¶ciem granicznym. Przy samym Alta ju¿ fiord. Mniej wiêcej:

http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/191.html

Pewnie bedziesz wiedzia³ - jak z dzikim campingowaniem i ogniskami w Norwegii?

Mo¿na wszêdzie, z reszt± co 20km jest kamperowisko z wc, czêsto ciep³± wod±,
komercyjne kampingi te¿ przystêpne.

Mamy du¿± chrapkê na tê E6 w Norwegii. :-)

No i E69 te¿ warto :)

> Ale s±dzê, ¿e Rafa³ szuka³ czego¶ bli¿ej :-)
Teraz to wszêdzie blisko :-)

6500km to nie tak blisko, a tam 80km/h i nie chcesz przyj±æ mandatu :D
Tu ca³a trasa: http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".
               Strugaccy - Poniedzia³ek zaczyna siê w sobotê.

Data: 2010-11-18 00:54:40
Autor: hants

Hmmm - wolê renifery ni¿ te mamu¶ki: http://www.hants.toucansurf.com/P7020003.jpg

Droga wygl±da tak:

http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/59.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/207.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/258.html

Inaczej ni¿ w Szkocji - duu¿o wyzsze klify

Tu ca³a trasa: http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/

Dziêki za linka

Data: 2010-11-19 09:54:17
Autor: Sergiusz Rozanski
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
Dnia 18.11.2010 hants <marcin@hants.pl> napisa³/a:
[...]

Hehe mocne, widzê ¿e pó³nocn± czê¶æ wyspy trzeba odwiedziæ, jak tam z kempingowaniem?

Droga wygl±da tak:

http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/59.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/207.html
http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/pi/258.html

Inaczej ni¿ w Szkocji - duu¿o wyzsze klify

Tzn w szkocji wy¿sze czy na E6?

Tu ca³a trasa: http://nordkapp.4x4.kalisz.pl/

Dziêki za linka

Nie ma problemu. Jak siê tam chcesz wybraæ to mam sporo do¶wiadczeñ :)

Data: 2010-11-19 11:00:33
Autor: hants
"Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> wrote in message news:slrniecia8.7mr.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Hmmm - wolê renifery ni¿ te mamu¶ki:
http://www.hants.toucansurf.com/P7020003.jpg

Hehe mocne, widzê ¿e pó³nocn± czê¶æ wyspy trzeba odwiedziæ, jak tam z kempingowaniem?

Bez problemu. Zasadniczo campingowac mozna wszêdzie (w Szkocji), ale namiot nie moze byc widoczny z zabudowañ.
Ogniska wolno paliæ tylko do 11 wieczorem.
Zorganizowanych campingów jest sporo (jakie¶ 4 funty pp)  ciep³a woda, prysznic, czêsto suszarka do ciuchów. Ewentualnie jakies BB - okolo 20 funtów za noc na ³ózku i ze sniadaniem, które wystarcza na caly dzien.

Inaczej ni¿ w Szkocji - duu¿o wyzsze klify
> Tzn w szkocji wy¿sze czy na E6?

Szkockie s± ni¿sze.

Nie ma problemu. Jak siê tam chcesz wybraæ to mam sporo do¶wiadczeñ :)

Zapamietam emaila, chêtnie dowiem siê wiêcej.

Data: 2010-11-16 20:07:07
Autor: Adam P³aszczyca
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktó w/linii WN/NN/etc
Dnia Tue, 16 Nov 2010 00:11:53 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

[...]

Radzi³bym sprawdziæ S³owacjê... --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-11-16 23:57:50
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduk tów/linii WN/NN/etc
W dniu 2010-11-16 20:07, Adam PÅ‚aszczyca pisze:

Radziłbym sprawdzić Słowację...

Nie chce mi się mandatów w EUR płacić ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-17 06:31:07
Autor: Jacek_P
"Rafał \"SP\" Gil" napisal:
Nie chce mi się mandatów w EUR płacić ;)

No to Egipt ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-18 10:43:58
Autor: MM
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
Dnia 16-11-2010 o 00:11:53 Rafa³ "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisa³(a):

Nie ma ponoæ g³upich pytañ, jak wiemy s± tylko g³upie odpowiedzi.

[...]

Hm.. autostrada A1? Mo¿e siê znajdzie odcinek bez wiaduktów, w sumie to ma  92km, ruch te¿ nie jest zbyt du¿y.

Data: 2010-11-19 11:27:45
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:
[...]

Tu masz ekspertow i nawet nie potrzebuja drogi - ostatnio moj mlody to ogladal wiec jakos tak mi sie skojarzylo :-)
http://www.youtube.com/watch?v=PoQYNXx9JEM
http://www.youtube.com/watch?v=l-n1jeD9l6E

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-20 13:48:53
Autor: radekp@konto.pl
Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
Tue, 16 Nov 2010 00:11:53 +0100, w <ibsenn$3pt$1@node1.news.atman.pl>, "Rafa³
[...]

A oddali ju¿ S3 w ca³o¶ci?

Bo z wakacji pamiêtam, ¿e poka¼ne odcinki nie by³y oddane, a wjazd banalny
(wysi±¶æ, przestawiæ pacho³ek, pojechaæ dalej).

Plus - niewielki ruch ;).

Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktó w/linii WN/NN/etc