Szukam kluczyka do chatek DNT (Norwegia)

Data: 2014-03-12 03:46:19
Autor: Filip
Szukam kluczyka do chatek DNT (Norwegia)
cześć,

szukam kluczyka do norweskich chatek DNT. Wiem, że można u nich sobie zamówić, ale wyjazd mamy w przyszłą sobotę i na pewno nie zdąży dotrzeć do nas. A nam plany ostatnio się zmieniły i planujemy spędzić kilka nocy w norweskich chatkach właśnie.

Jeśli ktoś miałby taki kluczyk do "skserowania"/pożyczenia/odsprzedania, to chętnie skorzystam. Jestem z Warszawy, ale jeśli kluczyk jest gdzieś poza, to pokryję koszty przesyłki i "ksero" :)

pozdrowienia,
Filip

Szukam kluczyka do chatek DNT (Norwegia)