Szukam kobiety...

Data: 2009-11-26 12:23:02
Autor: Tzva Adonai
Szukam kobiety...
.... która traktowałaby mnie jak szmatę, która byłaby silniejsza ode
mnie, lepiej zarabiała i miała mnie za nic.. Chciałbym lizać jej
pantofle i z ubóstwieniem zanurzać język w jej cipce....

Data: 2009-11-26 13:02:14
Autor: Tzva Adonai
Szukam kobiety...
webster napisał(a):

Jest taka jedna szmata w twoim typie, musisz koniecznie do niej
zadzwonic i zaproponowac lizanie.
http://bi.gazeta.pl/im/8/5270/z5270548X.jpg

Eeee... Wyrosłem już z seksualnych ekstrawagancji... Szukam prawdziwej
kobiety....

Data: 2009-11-26 21:18:37
Autor: White Power
Szukam kobiety...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
webster napisa=B3(a):

> Jest taka jedna szmata w twoim typie, musisz koniecznie do niej
> zadzwonic i zaproponowac lizanie.
> http://bi.gazeta.pl/im/8/5270/z5270548X.jpg

Eeee... Wyros=B3em ju=BF z seksualnych ekstrawagancji... Szukam prawdziwej
kobiety....

Idealna kandydatka dla ciebie:
http://www.matador.pl/sklep/mechadoll-fembot-leeloo-p-4483.html

Data: 2009-11-27 02:37:52
Autor: awe
Szukam kobiety...
Tak taka lalke powinien kupic sobie cvel
awe

Data: 2009-11-26 21:42:09
Autor: raff
Szukam kobiety...
webster pisze:

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:f98ffb93-a6ae-4d4e-9e46-37e2a2d3982ac3g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

http://www.obrazky.pl/obrazky/kulturystka-258-OBRAZKY.PL.jpg

R.

Data: 2009-11-26 12:56:04
Autor: Antenka
Szukam kobiety...
On 26 Lis, 21:42, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
webster pisze:

> "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> wrote in message

> Jest taka jedna szmata w twoim typie, musisz koniecznie do niej
> [...]

Kto to jest, Raffik? To twoja dzieczyna? :D

Antenka

Data: 2009-11-26 22:12:16
Autor: raff
Szukam kobiety...
[...]

Tak. Schudla troche.

R.

Data: 2009-11-26 13:16:51
Autor: Antenka
Szukam kobiety...
> Kto to jest, Raffik? To twoja dzieczyna? :D

> Antenka

Tak. Schudla troche.

No no no nie widziałam, że gustujesz w takiej kupie mięsa hihihi :D

Antenka

Data: 2009-11-26 22:24:02
Autor: raff
Szukam kobiety...
Kto to jest, Raffik? To twoja dzieczyna? :D
Antenka
Tak. Schudla troche.

No no no nie widziałam, że gustujesz w takiej kupie mięsa hihihi :D

Nie ma to jak lekko wysportowane cialo.

R.

Data: 2009-11-26 22:52:09
Autor: Piotr
Szukam kobiety...
Dnia Thu, 26 Nov 2009 21:42:09 +0100, raff napisał(a):

http://bi.gazeta.pl/im/8/5270/z5270548X.jpg

http://www.obrazky.pl/obrazky/kulturystka-258-OBRAZKY.PL.jpg

Rany, to ja już nie wiem co ładniejsze... Piotr

Data: 2009-11-27 07:32:03
Autor: raff
Szukam kobiety...
Piotr pisze:
Dnia Thu, 26 Nov 2009 21:42:09 +0100, raff napisał(a):

http://bi.gazeta.pl/im/8/5270/z5270548X.jpg
http://www.obrazky.pl/obrazky/kulturystka-258-OBRAZKY.PL.jpg

Rany, to ja już nie wiem co ładniejsze... Piotr

Co ? Kobieta - DOMINATOR ! Marzenie Kupy.

R.

Data: 2009-11-26 22:35:13
Autor: boukun
Szukam kobiety...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f98ffb93-a6ae-4d4e-9e46-37e2a2d3982ac3g2000yqd.googlegroups.com...
.... która traktowałaby mnie jak szmatę, która byłaby silniejsza ode
mnie, lepiej zarabiała i miała mnie za nic.. Chciałbym lizać jej
pantofle i z ubóstwieniem zanurzać język w jej cipce....

Hm, różne są zboczenia. Mój kolega kiedyś miał w Niemczech pierwszą żonę, która skarżyła się mojej żonie, że każe jej mówić podczas stosunku głośno, jestem kurwą, pierdol mnie, ruchaj w odbytnicę, jestem ździrą, jestem szmatą, jeb mnie, jeb...
A potem uciekła mu z Turkiem... Nie wiem jak traktuje drugą żonę, bo nie chwali się mojej o tych sprawach...

boukun

Szukam kobiety...