Szukam kobiety...

Data: 2009-11-26 22:35:13
Autor: boukun
Szukam kobiety...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f98ffb93-a6ae-4d4e-9e46-37e2a2d3982ac3g2000yqd.googlegroups.com...
.... która traktowałaby mnie jak szmatę, która byłaby silniejsza ode
mnie, lepiej zarabiała i miała mnie za nic.. Chciałbym lizać jej
pantofle i z ubóstwieniem zanurzać język w jej cipce....

Hm, różne są zboczenia. Mój kolega kiedyś miał w Niemczech pierwszą żonę, która skarżyła się mojej żonie, że każe jej mówić podczas stosunku głośno, jestem kurwą, pierdol mnie, ruchaj w odbytnicę, jestem ździrą, jestem szmatą, jeb mnie, jeb...
A potem uciekła mu z Turkiem... Nie wiem jak traktuje drugą żonę, bo nie chwali się mojej o tych sprawach...

boukun

Szukam kobiety...