[LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...

Data: 2010-10-20 08:41:48
Autor: --=olo=--
[LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...
Witam
Szukam kogoś z laptopem z LPT do przetestowania mojego Mondeo.
Lokalizacja Lublin-Lubartów.

-- =olo=--

Data: 2010-10-20 09:40:06
Autor: krz
-- =olo=-- wrote:
Witam
Szukam kogoś z laptopem z LPT do przetestowania mojego Mondeo.
Lokalizacja Lublin-Lubartów.

-- =olo=--

Z ciekawości, co ty chcesz w Mondeo podłączać poprzez LPT?
Większość interfejsów do OBD jest już na porcie usb..

Data: 2010-10-20 10:07:00
Autor: ąćęłńóśźż
[LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...
Może klucz sprzętowy?

-- -- -

Data: 2010-10-20 11:33:57
Autor: --=olo=--

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9m6cm$32t$1inews.gazeta.pl...
-- =olo=-- wrote:
[...]

w komorze silnika przy zbiorniczku od wspomagania jest takie małe złącze trójkątne i przez to można się wpiąć, a do kompa potrzebny LPT - Mondeo '94, soft i opis z http://forum.fordclubpolska.org/

[LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...