Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice

Data: 2009-05-12 13:09:00
Autor: KJ Siła Słów
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
doktorski pisze:

Czego szukam: kombi skora, 2 czesciowe. Priorytety: bezpieczenstwo,
wygoda, malo krzykliwy wyglad. Zalezy mi na atestowanych protektorach
i wywietrznikach. Elastyczne i odblaskowe wstawki oraz dobre zamki
mile widziane. Oczywiscie szukam produktu dobraj jakosci, ktory nie
rozpadnie mi sie na koniec sezonu.

tarbor na kijowskiej.

przemysl sobie dobrze kwestie jak duzo chcesz miec wentylacji, bo w lato na miasto to  kombi bez elastycznych wstawek i perforacji na klacie i udach to meczarnia.

Inna sprawa ze na chlodniejsze dni i na trase trzeba sobie pod perforowane kombi kupic windostopera (a najlepiej dwa - normalna bluze i bezrekawnik).

KJ dziurkowane Suzuki tribe colors

Data: 2009-05-12 21:29:10
Autor: ania
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice

Użytkownik "KJ Siła Słów"

KJ dziurkowane Suzuki tribe colors

mowiles ze pekniete - zlamane a nie dziurkowane

--
ania

Data: 2009-05-12 21:38:24
Autor: KJ Siła Słów
ania pisze:

mowiles ze pekniete - zlamane a nie dziurkowane

Idz zawracac glowe mezowi, przyjacielowi, wspolnikowi czy komus takiemu.

KJ

Data: 2009-05-12 23:10:30
Autor: ania
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice

Użytkownik "KJ Siła Słów"

Idz zawracac glowe mezowi, przyjacielowi, wspolnikowi czy komus takiemu.

ale jemu nie pekaja ramy, w sumie nic mu nie peka, a jak tobie?
tez sie dziurkuja - nie tylko pekaja - a fuj

--
ania

Data: 2009-05-13 00:29:17
Autor: KJ Siła Słów
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
ania pisze:
Użytkownik "KJ Siła Słów"

Idz zawracac glowe mezowi, przyjacielowi, wspolnikowi czy komus takiemu.

ale jemu nie pekaja ramy, w sumie nic mu nie peka,

Powtorze uprzejmie moja poprzednia prosbe:

Spierdalaj.

Mam nadzieje ze poczulas podniecenie w zwiazku z nadchodzaca podroza.

KJ

Data: 2009-05-13 06:14:18
Autor: zbigi
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
KJ Siła Słów napisał(a):
ania pisze:
Użytkownik "KJ Siła Słów"

[...]

No wiesz Pawelku? Nie za mocne slowo? :\

Data: 2009-05-13 08:38:53
Autor: Arni
zbigi pisze:

Powtorze uprzejmie moja poprzednia prosbe:
Spierdalaj.
Mam nadzieje ze poczulas podniecenie w zwiazku z nadchodzaca podroza.

No wiesz Pawelku? Nie za mocne slowo? :\

no tak sie wlasnie zastanawiam czy to taki zart wysublimowany czy juz chamstwo zaczyna nam włazic drzwiami i oknami?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-13 08:56:27
Autor: ania
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice

Użytkownik "Arni" <

no tak sie wlasnie zastanawiam czy to taki zart wysublimowany czy juz chamstwo zaczyna nam włazic drzwiami i oknami?

jak wlazic - przeciez chamem sie jest - i nie ma znaczenia o jekiej porze dnia czy zycia, niektorym na starosc sie to tylko poglebia:-)

--
ania

Data: 2009-05-13 09:11:38
Autor: Arni
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
ania pisze:
Użytkownik "Arni" <

[...]

mnie chodzilo o ogolne zjawisko a nie jednego przedstawiciela

Data: 2009-05-13 10:23:52
Autor: KJ Siła Słów
Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
Arni pisze:
zbigi pisze:

Panowie,

Po pierwsze to ja od zawsze mowilem, ze ja to takim bardziej chujem jestem.

Po drugie mamy rownouprawnienie.
Chyba nie uwazacie ze kobiety nie dorownuja mezczyznom albo co ?
Albo ze nie maja rownych praw w dyskusji ?

Po trzecie to macie racje ze to nieodpowiednie miejsce, niemniej jednak przypominam sobie jak przez mgle ze zaczalem swoj udzial w tym watku od wypowiedzi na temat. Reszte to mozna sobie doczytac, kto komu co usilowal przekazac.

Dla mnie EOT, jak kto chce sie rozwinac w tym watku to proponuje priv.

KJ

Data: 2009-05-13 15:20:25
Autor: zbigi
KJ Siła Słów napisał(a):
Arni pisze:
zbigi pisze:

Po pierwsze to ja od zawsze mowilem, ze ja to takim bardziej chujem jestem.

Mozna se byc chujem, ale nie nalezy rownac poziomu w dol. Wszak dobrze wiesz, ze wulgaryzmow nalezy uzywac swiadomie i z pelnym uzasadnieniem. Tu moze i miales uzasadnienie ale dla postronnych czytaczy bylo ono nieczytelne. Ergo nieuzasadnione.

Po drugie mamy rownouprawnienie.
Chyba nie uwazacie ze kobiety nie dorownuja mezczyznom albo co ?

A mnie to wali, czy baba, czy chlop. Brak czytelnego uzasadnienia.

Dla mnie EOT, jak kto chce sie rozwinac w tym watku to proponuje priv.

Juzem powiedzial, co mnie zabolalo, wiec zgadzam sie na twoj EOT. :)

Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice