Szukam kontaktu do w艂a艣ciela SP-YXY

Data: 2010-12-21 14:45:38
Autor: Kacper Perschke
Szukam kontaktu do w艂a艣ciela SP-YXY
Dnia 20.12.2010 M <mcpc@wp.pl> napisa艂:
[...]
Znalaz艂em w google, 偶e stacjonuje prawdopodobnie na lotnisku Rudniki...

Telefon na lotnisko Rudniki +48 34 327-97-55Z.

A ja znalaz艂em, 偶e bra艂 udzia艂 w Krak贸w Air Show 2010. Organizator b臋dzie mia艂
kontakt do w艂asciciela.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-12-22 15:43:20
Autor: M
[...]

Dzi臋ki - ju偶 wszystko wiem i nawi膮zuj膮c do mojego poni偶szego w膮tku mog臋 napisa膰, 偶e rozmawia艂em sobie dzisiaj spokojnie z w艂a艣cicielem tego statku powietrznego i stwierdzi艂 z ca艂膮 stanowczo艣ci膮, 偶e NIE MA 呕ADNYCH NIESTWORZONYCH PROBLEM脫W ani innych przeciwno艣ci przy rejestracji statku w klasie specjalny sprowadzonego z USA zw艂aszcza z aktualnym airwothness certificate (w klasie experimental). Procedura trwa艂a nieca艂y rok i dlatego tak d艂ugo, 偶e w艂a艣ciciel na pocz膮tku samodzielnie si臋 tym zajmowa艂 a p贸藕niej wynaj膮艂 cz艂owieka i wtedy prace ruszy艂y z kopyta. Generalnie jedynym (je艣li w og贸le w tych kategoriach mo偶na m贸wi膰) problemem jest wskazanie mechanika kt贸ry b臋dzie obs艂ugiwa艂 dany statek powietrzny. Wi臋c albo si臋 takiego znajdzie albo nale偶y si臋 samemu lub kogo艣 innego w przeci膮gu kilku dni (np w fabryce w USA) przeszkoli膰 (w fabryce wydadz膮 stosowny certyfikat) kt贸ry nale偶y przed艂o偶y膰 w ULC. Reszta to s膮 tylko formalno艣ci - pisanie instrukcji, pr贸by, itp, itd...
Zainteresowanym mog臋 poda膰 kontakt do w艂a艣ciciela - zreszt膮 samolot stacjonuje na lotnisku Rudniki!

Szukam kontaktu do w艂a艣ciela SP-YXY