Szukam leasingu odnawialnego

Data: 2010-01-27 14:27:35
Autor: WW3
Szukam leasingu odnawialnego
Witam,

Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.

Ktora firma?

Data: 2010-02-01 16:23:03
Autor: ksoniek
Szukam leasingu odnawialnego
Samochody stały, bo miały zaporowe ceny. Z każdą fakturą przysyłali
tony śmiecia z wykazem tych aut.
na części tych samochodów były zaporowe, ale były też "perełki"
Miałem okazje skorzystać z leasingu odnawialnego i samochód który powinienm sprzedać za 18 tys był u nich po 16,5 tys. (18 wziąłem z allegro i z komisu gdzie od ręki brali za 17)

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Szukam leasingu odnawialnego