Szukam ludzi do biznesu

Data: 2009-03-02 11:59:51
Autor: Menadżer
Szukam ludzi do biznesu
Jestem menadżerem w firmie Polskie Doradztwo Finansowe Sp. z o.o.. Mamy razem ze wspólnikami zamiar w 2013 wejść na giełdę (GPW- Giełda Papierów Wartościowych). Tworzę teraz nowy oddział w Krakowie. Poszukuję ludzi do biznesu, w wieku 25 – 35 lat, ambitnych którzy obecnie pracują i zarabiają za mało na swoje potrzeby a jako osoby ambitne chcą zarabiać powyżej 10 tyś. zł. Jeżeli jesteś taką osobą wyślij do mnie swoje CV i list motywacyjny. Mój adres email: doradca_krakow@gazeta.pl

Data: 2009-03-02 07:55:53
Autor: A.L.
Szukam ludzi do biznesu
On Mon, 2 Mar 2009 11:59:51 +0000 (UTC), "Menadżer"
<doradca_krakow.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jestem menadżerem w firmie Polskie Doradztwo Finansowe Sp. z o.o.. Mamy razem ze wspólnikami zamiar w 2013 wejść na giełdę (GPW- Giełda Papierów Wartościowych). Tworzę teraz nowy oddział w Krakowie. Poszukuję ludzi do biznesu, w wieku 25 &#8211; 35 lat, ambitnych którzy obecnie pracują i zarabiają za mało na swoje potrzeby a jako osoby ambitne chcą zarabiać powyżej 10 tyś. zł.

Nowa definicja "osoby ambitnej" i "kapitalisty"?... 10 tysiecy to
zarabia dobry programista w Warszawie...

A.L.

Data: 2009-03-02 15:24:22
Autor: Kucing
Szukam ludzi do biznesu
Dnia Mon, 02 Mar 2009 07:55:53 -0600, A.L. napisał(a):

[...]

Dobry budowlaniec, fryzjer, kierowca itp. zarabiają tyle.
Przy okazji, w reklamie jest napisane "powyżej 10 tysięcy" - zresztą z
błędem, bo słowo "tysiąc" skraca się przez "tys." a nie przez "tyś.".

--
- Kucing -

Data: 2009-03-02 08:41:52
Autor: A.L.
Szukam ludzi do biznesu
On Mon, 2 Mar 2009 15:24:22 +0100, Kucing <kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com>
wrote:

[...]

Widac dla biznesmenow 10 tysiecy to "magiczny prog bogactwa". Przy
okazji: podoba mi sie owo 25 - 35 lat. Normalnie pisze sie o
wymaganiach dotyczacych umejetnosci, tutaj o umniejetnosciach ani
slowa, tylko wymagania co do wieku. Widac mlodzienczy entuzjazm
zastapi wiedze i doswiadczenie. Tak magicznie. Pewnie biznesmeni
potzrebuja osilkow z silowni i panienki z "dobrymi warunkami"

No i to "wejscie w 2013". To sie nazywa planowanie!

Tak na marginesie, wedle kalendarza Majow i wedle Nostradamusa, w 2012
ma byc koneic swiata

A.L.

Data: 2009-03-02 20:14:41
Autor: Baloo
Szukam ludzi do biznesu

Użytkownik "A.L." <alewando@zanoza.com> napisał w wiadomości

Tak na marginesie, wedle kalendarza Majow i wedle Nostradamusa, w 2012
ma byc koneic swiata

Który to już z kolei? ;-)

Data: 2009-03-03 05:45:05
Autor: Kuba_K (WLConsullting)
Szukam ludzi do biznesu
On 2 Mar, 15:41, A.L. <alewa...@zanoza.com> wrote:
On Mon, 2 Mar 2009 15:24:22 +0100, Kucing <kuc...@h.u.s.h.m.a.i.l.com>
wrote:

No i to "wejscie w 2013". To sie nazywa planowanie!

:)  Pan Karzełek mało płaci nowicjuszom.. MLMy w usługach finansowych
odchodzą do przeszłości. Rynek doradców jest powoli przesycony. Za
dużo ludzi = zostaną najlepsi, a ci chcą zarabiać, a nie piąć się po
szczeblach kariery.

Jednak gratuluję wam sukcesu rynkowego. Wyzwaniem będzie utrzymanie
tej pozycji.

Jakub Krupnik
www.wlconsulting.eu/wspolpraca
www.freefinance.pl

Data: 2009-03-05 13:44:08
Autor: Doradca z PDF
Szukam ludzi do biznesu
:)  Pan Karze=B3ek ma=B3o p=B3aci nowicjuszom..

A skąd Ty wiesz ile Pan Karzełek płaci nowicjuszom. Pracowałeś u niego?

Data: 2009-03-02 13:19:10
Autor: SDD
Szukam ludzi do biznesu

Użytkownik "Menadżer" <doradca_krakow.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goghnn$hl2$1inews.gazeta.pl...
Jestem menadżerem w firmie Polskie Doradztwo Finansowe Sp. z o.o.. Mamy

Nazwa w sam raz wskazuje na kolejna argentyne.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 13:20:15
Autor: zly
Szukam ludzi do biznesu
Dnia Mon, 2 Mar 2009 11:59:51 +0000 (UTC), Menadżer napisał(a):

adres email: doradca_krakow@gazeta.pl

i nie stac was nawet na wykup domeny?
--
marcin

Data: 2009-03-02 13:22:37
Autor: Liwiusz
Szukam ludzi do biznesu
zly pisze:
Dnia Mon, 2 Mar 2009 11:59:51 +0000 (UTC), Menadżer napisał(a):

adres email: doradca_krakow@gazeta.pl

i nie stac was nawet na wykup domeny?

   Wręcz przeciwnie, myślisz, że domena gazeta.pl jest tania? :)

--
Liwiusz

Data: 2009-03-04 19:36:06
Autor: Ianus
Szukam ludzi do biznesu

[...]

Dobrze, że napisałeś o jaką giełdę chodzi bo mógłby ktoś pomyśleć, że na samochodową.
A swoją droga czy jest jeszcze jakieś inne powszechne znaczenie skrótu GPW?

JS

Szukam ludzi do biznesu