Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu

Data: 2012-08-11 11:04:38
Autor: Łaku
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
Niemiecka TV będzie kręciła dłuższy reportaż m.in. o polskim prawie dla nietrzeźwych rowerzystów.
Na potrzeby tego materiału szukają osób które siedziały w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu (Art 178a par 2 kk)
Może wiecie o kimś takim, możecie wyciągnąć nr telefonu czy jakąś inną formę kontaktu.
Jak to w TV szukają jakiejś ludzkiej tragedii typu normalny człowiek który pracował a np przez więzienie stracił pracę a potem nie znalazł nowe bo było duże bezrobocie. Z góry dziękuję za pomoc (zgłoszenia na priv).

Adam
GSM: +48504510723

Data: 2012-08-11 11:23:50
Autor: Wilk
On 11 Sie, 20:04, Łaku <lak...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Daj sobie spokój facet z takimi pomysłami - nie pluje się we własne
gniazdo. Już mieliśmy w czasie Euro taki paszkwil autorstwa BBC, a
teraz chcesz żebyśmy (i to jeszcze Szwabom) pomagali pluć na nasz
kraj?
:(((

Chcesz walczyć z prawem, które uważasz za złe - rób to w Polsce, nie
brakuje ku temu możliwości; bo takie zagrywki jak proponujesz - są
bardzo nieprzyjemne. Zresztą często bywa, że to co twierdzą o
intencjach programu publicystycznego autorzy w czasie jego realizacji
lubi się różnić od tego co faktycznie zostaje później zmontowane - i
np. dowiemy się, jak to polska policja skatowała biednego spitego
dziennikarza z Holandii, którego złapano za jazdę pod wpływem i który
był śmiertelnie oburzony, że go aresztowano (był taki przypadek w
czasie Euro)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-11 18:40:42
Autor: Robert Ostrowski
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
A ja uważam, że z polską patologią należy walczyć wszelkimi sposobami i może
niemiecki sposób się sprawdzi skoro tam rowerzystę traktuje się daleko w inny,
odmienny sposób niż w Polsce.

Data: 2012-08-11 12:07:21
Autor: Wilk
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
On 11 Sie, 20:40, "Robert Ostrowski" <robertrobert1.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
A ja uważam, że z polską patologią należy walczyć wszelkimi sposobami i może
niemiecki sposób się sprawdzi skoro tam rowerzystę traktuje się daleko w inny,
odmienny sposób niż w Polsce.

Jesteś na tyle dziecinny, że myślisz, że materiał w niemieckiej TV o
polskim prawie w tak nieistotnej kwestii - wpłynie na polskich posłów
i go natychmiast zmienią? Przecież gołym okiem widać, że ma to być
manipulacja cytat:"szukają jakiejś ludzkiej tragedii typu normalny
człowiek który pracował a np przez więzienie stracił pracę a potem nie
znalazł nowe bo było duże bezrobocie."

Dlaczego akurat coś takiego ich interesuje? Dlaczego nie spróbują
sobie zadać trudu sprawdzenia ilu takich ludzi rzeczywiście straciło
przez to pracę? Jaki procent skazanych za to rzeczywiście siedzi, a
jaki dostało zawiasy?
No - dlaczego?
Ano dlatego, że jest to klasyczny materiał z gotową tezą; dziennikarzy
nie obchodzi opisanie prawdziwej rzeczywistości, dziennikarzom chodzi
po prostu o skompromitowanie Polski. W Polsce o takim materiale nawet
nie usłyszymy - ale obejrzą go za to ileś osób w Niemczech, podobnie
jak ileś obejrzało w Anglii potwornie zmanipulowany reportaż BBC - i
osoby nie znające polskich realiów na jego podstawie wyrobią sobię
fałszywe zdanie o naszym kraju.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-11 22:28:01
Autor: Titus Atomicus
Szukam ludzi którzy siedzieli w więz ieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu

wrote:
> [...]

Jesteś na tyle dziecinny, że myślisz, że materiał w niemieckiej TV o
polskim prawie w tak nieistotnej kwestii - wpłynie na polskich posłów

Och, a ja jestem przekonany ze taki film wywola tu u nas w Polsce dyskusje na ten temat.

[ciach wilkowe glupoty]

dziennikarzom chodzi
po prostu o skompromitowanie Polski. W Polsce o takim materiale nawet
nie usłyszymy - ale obejrzą go za to ileś osób w Niemczech,

Ach, ci wstertni Niemcy.
Jak zwykle kol. Wilk ma krysztalowa kule w ktorej widzi terazniejszosc, przeszlosci i przyszlosc...
Nie, Wilku. Nie wszyscy mysla tylko o tym zeby kompromitowac innych. Nie porownuj innych do siebie, nie kazdy jest ci podobny.

podobnie
jak ileś obejrzało w Anglii potwornie zmanipulowany reportaż BBC - i
osoby nie znające polskich realiów na jego podstawie wyrobią sobię
fałszywe zdanie o naszym kraju.

No, fakt, byl taki dokument. Wypadek przy pracy. Zdarza sie.
A ty bedziesz go eksploatowal przez najblizsze 10 lat.
--
TA

Data: 2012-08-11 14:19:53
Autor: Łaku
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
Wilk. A może Dulski?
Tak się składa że Niemcy zadali sobie trud zebrania statystyk - sam im to podesłałem. Zresztą Niemcy skontaktowali się ze mną z polecenia ich związku rowerowego ADFC, z którym korespondowałem wcześniej przez kilka miesięcy i który podrzucił mi wiele interesujących informacji czy badań i statystyk. Więc jeśli miałbym wskazać nację która mi najbardziej pomogła to byliby to właśnie Niemcy (konkretnie to kilka osób z ADFC bo cały naród to nie pomagał).
Po drugie materiał nie ma być "anty polski", tylko generalnie o podejściu do pijanych rowerzystów, bo w Niemczech jest akurat debata na ten temat. Po trzecie to tak się składa że mamy akurat tysiące osób które siedzą w pierdlu za alkohol na rowerze więc nie widzę powodu dla którego mam udawać że jest inaczej. Wystarczy poszperać na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości. To zupełnie inna rzecz niż z BBC gdzie nikt nie bazował na statystykach. PS. Namiar na Holendra Berta Van Der Lidena, co go capnęli w czerwcu w Krakowie już Niemcom dałem :p

Adam

Data: 2012-08-11 14:51:27
Autor: Wilk
On 11 Sie, 23:19, Łaku <lak...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Aż się wzruszyłem...
A raczej wzruszyłbym się, ale jeszcze raz przeczytałem Twoją
wcześniejszą wypowiedź:
"Jak to w TV szukają jakiejś ludzkiej tragedii typu normalny człowiek
który pracował a np przez więzienie stracił pracę a potem nie znalazł
nowe bo było duże bezrobocie"
Poza tym ciekawe czy dotrą do statystyki ile pijani rowerzyści
spowodowali wypadków, czy były obrażenia także wśród nie-rowerzystó;
ciekawe czy porozmawiają z uczciwymi kierowcami którzy z nie swojej
winy zabili pijanego rowerzystę; jak zabicie człowieka odbiło się na
ich psychice - i co myślą o surowym karaniu pijanych; czy porozmawiają
z rowerzystami takimi jak ja, którzy omal nie mieli wypadku przez
pijaków na rowerach.

To zupełnie inna rzecz niż z BBC gdzie nikt nie bazował na statystykach.

Dobre, dobre; naiwność wręcz modelowa Czy myślisz, że Brytyjczycy
zamawiając do tego filmu zdjęcia z Polski mówili - "Potrzebujemy tych
materiałów, bo planujemy nakręcić pięknego paszkwila z gotową tezą na
tych ciemnych Polaczków". Każdy reżyser Ci powie - że film to powstaje
nie w czasie kręcenia zdjęć, a w trakcie montażu i ewentualnych
interwencji cenzury (w tym przypadku szefa z TV odpowiedzialnego za
dany produkt). Zakładanie z góry, że dziennikarz który "Jak to w TV
szukają jakiejś ludzkiej tragedii typu normalny człowiek który
pracował a np przez więzienie stracił pracę a potem nie znalazł nowe
bo było duże bezrobocie" - będzie chciał zrobić 100% uczciwy materiał
jest założeniem bardzo optymistycznym.

Powtarzam - szanujący się człowiek nie pluje na własny kraj; nie
prowadzi działań, które mogą postawić Polskę za granicą w złym
świetle. Swoich spraw nie pierze się za granicą, polskie sprawy
załatwia się w Polsce; niestety szanujących się ludzi jest coraz
mniej, za to takich co dla kasy zrobią wiele - coraz więcej :(
I tu jest pies pogrzebany; mamy inne podejście do takich wartości,
dlatego dalsza dyskusja nie ma sensu, co miałem napisać o takim
zachowaniu jak Twoje - napisałem
EOT
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-11 15:08:41
Autor: Łaku
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
By było jasne: napisałem że potrzebują kogoś po odsiadce, bo osób które tylko są przestępcami i mają zakaz na rower to mogę im podesłać kilkadziesiąt, a zamiast opowiadać 5 takich historii wolą 1 a mocną a przez resztę materiału robić coś konstruktywnego.

Taka ciekawostka: Jak temat rozpoczynała Gazeta Wyborcza to także proszono mnie o podesłanie kontaktu do jakiegoś gościa z wyrokiem jako przykładu. Chrzestny mojej żony miał pracownika który 2x był zatrzymany za alkohol na rowerze i za drugim razem odwieszono mu zawiasy z 1 razu i poszedł siedzieć na 6 miesięcy. Nie żaden pijak-alkoholik bezrobotny, tylko normalny robotnik, uczciwy i pracowity. W dodatku złapano go na polnej drodze przy niskiej zawartości alkoholu.  No i ten chrzestny musiał gościa wywalić z roboty, bo potrzebował pracownika i musiał na jego miejsce zatrudnić kolejnego.

Teraz zadzwoniłem do niego ponownie z pytaniem czy zechce wystąpić dla ARD.
Odpowiedź była odmowna, bo ... po tamtym tekście w GW mimo że samego skazanego nie wymieniono z nazwiska to wymieniono tego jego pracodawcę i w małym mieście już wszyscy wiedzieli o kogo chodzi. Zaczęły się różne telefony od różnych osób z pretensjami, łącznie z pretensjami od służb mundurowych (także do wujka)... Ciekawe jak te pretensje musiały wyglądać skoro rozmowny przedtem wujek nie chciał ze mną za dużo rozmawiać, a sam skazany jest mocno zaszczuty.

W każdym razie jestem mocno przerażony jak wygląda bagno małej miejscowości.

PS. Wilku http://ibikekrakow.com/2012/03/31/pijani-sprawcy-wypadkow-kto-szkodzi-glownie-sobie-a-kto-innym-pijani-rowerzysci-jak-pijani-piesi/
Adam

Data: 2012-08-11 22:39:12
Autor: PK
On 2012-08-11, Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:
Powtarzam - szanujący się człowiek nie pluje na własny kraj; nie
prowadzi działań, które mogą postawić Polskę za granicą w złym
świetle. Swoich spraw nie pierze się za granicą, polskie sprawy

W tym wątku Ty stawiasz ten kraj w złym świetle nawet przed rodakami,
więc czemu się tak opinią za granicą martwisz? Tym bardziej, że i tak
wszyscy obcokrajowcy chcą Twój kraj skrzywdzić?
A to "i to jeszcze Szwabom" już zupełnie mnie rozwaliło.
Ile Ty masz lat? Na zdjęciach wyglądasz poważnie, ale obiektyw
podobno kobietom dodaje 5 lat. MoĹźe Tobie dorzuca 40?

Czy jeżdżąc dużo na rowerze można wypocić płyn mózgowo-rdzeniowy? :D

Niemcy robią normalny "lekki" dokument dla telewizji. Widziałeś kiedyś
taki materiał? W tej chwili na TVP Info leci o Buffecie (bohaterze
mojego pokolenia) - może sobie włączysz?

Temat niemieckiego dokumentu pewnie taki: w Polsce bardzo ostro traktuje
się pijanych rowerzystów. Pokażą pewnie rozmowy z ekspertami, którzy
powiedzą coś o szkodliwości i bezpieczeństwie, a w przerywnikach
wrzucą m.in. Pana Romana, który powie: "jechołem pustom drogom
o piontej rano - z wesela w remizie. Nikogo tam nie było poza tymi
milicjantami w krzokach!", a w pasku na dole będzie "Pan Roman - były pracownik mleczarni - od 3 lat bezrobotny po wyroku za jazdę
rowerem po piwie".

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-12 08:22:03
Autor: Ghost

On 2012-08-11, Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Ile Ty masz lat?

Przeciez to ewuidentnie wyznawca polskjezbawia, pewnie tak jak jaro, nie ma nawet prawa jazdy.

Data: 2012-08-12 07:26:42
Autor: Shrek
On 2012-08-11 23:51, Wilk wrote:

Poza tym ciekawe czy dotrą do statystyki ile pijani rowerzyści
spowodowali wypadków, czy były obrażenia także wśród nie-rowerzystó;

No to napieraj. Powszechnie wiadomo, że "pijani" rowerzyści w wypadkach uszkadzają gównie siebie. Najlepiej napinaj ile "pijanych" rowerzystów zabiło kogoś na drodze w poszczególnych latach i czy w każdym roku była to liczba większa od zera. Szczerze mówiąc wolę na chodniku spotkać pijanego rowerzystę niż pijanego pieszego - od rowerzysty żadna przykrość mnie nie spotkała, a od pijanych pieszych dostałem wpiedol:P

Shrek.

Data: 2012-08-13 17:11:12
Autor: Tomasz Tarchała

Niezawodny Raczkowski: http://tarchala.com/pubimg/szkalowanie.jpg

Data: 2012-08-13 09:31:56
Autor: Wilk
On 13 Sie, 17:11, Tomasz Tarchała <tom...@tarchala.com> wrote:

Niezawodny Raczkowski:http://tarchala.com/pubimg/szkalowanie.jpg

Ja wolę to:
http://g.blox.pl/resource/socjalizm.jpg

Ty już Tarchała się do takich dysput nie mieszaj, bo to tak jakby
gwiazda porno się do pisania encykliki brała...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-13 19:36:35
Autor: !@#%^&*\(\)
Użytkownik "Łaku" <laku82@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bebc7d41-a652-429e-b293-e0180bde1ad3googlegroups.com...

[...]
-- -- -- -- -- -

Folksdojcz jakiś?

--
!@#%^&*()

Data: 2012-08-12 08:19:50
Autor: Ghost

wrote:
[...]

Wplynie

i go natychmiast zmienią?

I tu mamy Twoja wlasnie dziecinna manipulacje.

Dlaczego akurat coś takiego ich interesuje?

Bo chca zagarnac nasze Ziemie Zachodnie.

Data: 2012-08-11 21:06:21
Autor: arturb
On 2012-08-11 20:23, Wilk wrote:
[...]

Toż to co pisesz to _hipokryzja_ i dualizm , udawać że jest _super_
podczas gdy mamy totalne bagno w tym temacie.
Dobrze robi, brawo Adam, na naszych polityków nie ma innego sposobu jak
media, najlepiej zachodnie.

Data: 2012-08-11 12:23:47
Autor: Wilk
On 11 Sie, 21:06, arturb <ar...@nospam.ebasoft.com.pl> wrote:

[...]

Jaka hipokryzja? Z jakiej racji sobie założyłeś, że wszyscy uważają ów
przepis za bzdurny?
Ja jestem jego zwolennikiem - uważam, że każdy uczestnik ruchu pod
wpływem alkoholu powinien być surowo karany, rowerzyści jak
najbardziej też; a szczególnie w Polsce, gdzie przyzwolenie społeczne
dla alkoholu w takich sytuacjach jest zastraszające, podobnie jak i
ilość wypadków przez pijaków powodowana.

To jest właśnie prawdziwe bagno, a nie surowe prawo każące pijaków na
drogach. Można dyskutować czy akurat kara więzienia za jazdę rowerem
po pijaku jest sensowna, ale sama idea walki z pijanymi rowerzystami
jest IMO jak najbardziej konieczna, nie może być na to przyzwolenia
prawa. Ja w przeciwieństwie do wielu osób jeżdżę długie trasy nocami -
i parę razy miałem okazję się takich pijaków na rowerach spotykać,
prawie zawsze bez oświetlenia, często np nie przy krawędzi jezdni;
nawet i rowerem mało się na nich nie wpakowałem, co dopiero jadącym
3-4 razy szybciej samochodem.

To jest jedna sprawa, a druga tak jak napisałem - nie pluje się na
swój kraj za granicą, nie załatwia się wewnętrznych polskich spraw za
pomocą zagranicznych interwencji (takich czy innych); to taka sama
podstawa jak to, że na hymnie się zawsze stoi, a przy Rocie się nie
tańczy; jak ktoś takiego abecadła nie rozumie - to nie mamy dalej o
czym rozmawiać, bo jesteśmy ludźmi o innych wartościach.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.p

Data: 2012-08-11 23:53:03
Autor: Titus Atomicus
Szukam ludzi którzy siedzieli w więz ieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
In article <25d457e7-da75-4dfc-9ce9-1d3d89b4ab40@h5g2000vbl.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

To jest jedna sprawa, a druga tak jak napisałem - nie pluje się na
swój kraj za granicą, nie załatwia się wewnętrznych polskich spraw za
pomocą zagranicznych interwencji (takich czy innych);

Jasne. Precz z Targowica! A wszystkich co sie w Strasburgu odwoluja - pod sciane!

[...]

Co do mnie, to moge smialo oswiadczyc ze jestesmy ludzmi o innych wartosciach. Albowiem obce mi jest klamstwo, hipokryzja, hejterstwo, pycha i tym podobne nieszlachetne zachowania niegodne czlowieka.
Patryjota od siedmiu bolesci sie znalazl.
Tfu! Zacznij te sanacje od siebie.
--
TA

Data: 2012-08-11 22:20:59
Autor: Titus Atomicus
Szukam ludzi którzy siedzieli w więz ieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
In article <21923c24-6800-4bef-afaf-42ff09f0a757@j11g2000vbc.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

gniazdo. Już mieliśmy w czasie Euro taki paszkwil autorstwa BBC, a
teraz chcesz żebyśmy (i to jeszcze Szwabom) pomagali pluć na nasz
Coz za ultra ksenofobiczna wypowiedz :-(

Chcesz walczyć z prawem, które uważasz za złe - rób to w Polsce, nie
brakuje ku temu możliwości;

A znasz jakas polska telewizje ktoraby krecilaby podobny film na podobny temat?
Dawaj namiary.

[...]

No, ale dotyczy generalnie wspolpracy z mediami.
Nie mamy wplywu na efekt koncowy. I nasza wypowiedz moze byc w dowolny sposob zmontowana i wykorzystana niezgodnie z naszymi intencjami.

Prochu nie wymysliles.
--
TA

Data: 2012-08-11 23:58:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu
Łaku, Sat, 11 Aug 2012 11:04:38 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Z góry dziękuję za pomoc (zgłoszenia na priv).

Adam
GSM: +48504510723

Proponuję uderzyć do agencji, które wystawiają ludzi do programów typu
"gwałty z wakacji".
Tak odpowiem, nie na temat. A co.

--
Pozdrowienia,

Szukam ludzi którzy siedzieli w więzieniu za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu