Szukam małego zestawu klawiatura+mysz

Data: 2010-09-29 07:13:54
Autor: Adramelech
Szukam małego zestawu klawiatura+mysz
Witam

Mojej dziewczynie psuje się klawiatura. Ma klawiature Benq 6511-ME

imgg1.store.pchome.com.tw/~prod/M05588018/1.jpg?pimg=static&P=1265566910

Jest to bardzo mała klawiatura, bez klawiszy numerycznych z niskim skokiem.
Gabarytowo jest wielkości klawiatury od 10" może 12" netbooka.
Trochę szukałem, ale nic podobnych rozmiarów nie udało mi się znaleźć. Są klawiarury bez numerycznej, ale wielkościowo są jak zwykła klawiatura bez bloku numerycznego, czyli za duże, i z wyższym skokiem klawiszy.
Może ktoś zna podobny wielkościowo zestaw do tego Benq 6511-Me, najlepiej bezprzewodowy, najlepiej w cenie nie przekraczającej 150zł.
Widziałem na necie mniejsze klawiatury, ale to już przesada...
Prosze o pomoc...

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Szukam małego zestawu klawiatura+mysz