Szukam melodramatu opowiadającego o znęcaniu się macochy nad 4 córkami

Data: 2011-11-30 04:19:24
Autor: maxknowledge
Szukam melodramatu opowiadającego o znęcaniu się macochy nad 4 córkami
Film opowiada o pewnym związku, kobiety z mężczyzną i czwórką
dziewczynek. Stosunek ojca do córek biologiczny. Stosunek matki
kooptowanie (macocha). Film należy do melodramatów. Przewija się wątek
znęcania się nad dziećmi, macocha źle traktuje córki, jedno wyrzuca
przez okno. Na sam koniec, kiedy dziewczynki dorastają macosze zostaje
wytoczony proces sądowy.

Data: 2011-11-30 15:07:56
Autor: maxknowledge
On 30 Lis, 13:19, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
[...]

Film nazywa się: Obietnica. Dzięki, nie wiem po co tu siedzicie...:|

Data: 2011-12-01 00:35:45
Autor: Maciej Bojko
Szukam melodramatu opowiadającego o znęcaniu się macochy nad 4 córkami
On Wed, 30 Nov 2011 15:07:56 -0800 (PST), maxknowledge
<maxknowledge@gmail.com> wrote:

[...]

Szacunku godna samowystarczalność. Sam zadaje pytanie, sam odpowiada,
i po wszystkim sam się obraża. Rispekt.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-12-27 17:36:12
Autor: maxknowledge

<maxknowle...@gmail.com> wrote:

>Film nazywa się: Obietnica. Dzięki, nie wiem po co tu siedzicie...:|

Szacunku godna samowystarczalność. Sam zadaje pytanie, sam odpowiada,
> [...]

Wiesz może Macias gdzie mogę zdobyć ten film? Nigdzie nie ma, w
Internecie też nie...

Data: 2011-12-01 02:43:34
Autor: moon
Dnia Wed, 30 Nov 2011 15:07:56 -0800 (PST), maxknowledge napisał(a):

[...]

Czekamy na pytania o "Billy Eliott".
Obietnica nas nie interesuje.

moon

Szukam melodramatu opowiadającego o znęcaniu się macochy nad 4 córkami