Szukam mikro kanału do samochodu

Data: 2018-09-09 11:36:43
Autor: Marcin N
Szukam mikro kanału do samochodu
Chciałbym sobie kupić mikro podjazd do samochodu: chodzi o wjechanie jedną osią na to, żeby samochód powiększył przestrzeń między podwoziem a ziemią.

Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

--
MN

Data: 2018-09-09 03:20:06
Autor: losspistolss
Szukam mikro kanału do samochodu
Są takie najazdy, czasem używają to w salonach samochodowych.. Sprzedają to raczej w kompletach po 2 szt. Kiedyś dawno temu kupiłem to za 100 zł. Pod samochodem jest trochę wiecej miejsca, choć szału nie ma. Trzeba uważać przy najeżdzaniu, może wystrzelić spod koła.

Data: 2018-09-09 12:46:27
Autor: collie
W dniu 9.09.2018 11:36, Marcin N pisze:

Chciałbym sobie kupić mikro podjazd do samochodu: chodzi o wjechanie jedną osią na
to, żeby samochód powiększył przestrzeń między podwoziem a ziemią.

Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

Data: 2018-09-10 07:07:00
Autor: Jimiasty
W dniu niedziela, 9 września 2018 12:46:29 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]

> Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

--
Pozdro,
Jimiasty

Data: 2018-09-10 16:18:05
Autor: collie
W dniu 10.09.2018 16:07, Jimiasty pisze:

Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

Zmień okulary, albo nie pij tyle.

https://allegro.pl/najazd-samochodowy-podnosnik-udzwig-1500kg-i7475100395.html

Data: 2018-09-11 01:47:43
Autor: Jimiasty
Szukam mikro kanału do samochodu
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 16:23:28 UTC+2 użytkownik T. napisał:
Nawet za 90 :-)

Wygląda jak by się miał rozlecieć.

Data: 2018-09-09 13:08:13
Autor: Marcin N
W dniu 2018-09-09 o 12:20, losspistolss@gmail.com pisze:
[...]

Nastraszyłeś mnie tym wystrzelaniem spod kół.

--
MN

Data: 2018-09-10 07:54:13
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 09.09.2018 o 13:08, Marcin N pisze:

Nastraszyłeś mnie tym wystrzelaniem spod kół.

To przytwierdź do ziemi najazd, to nie wystrzeli :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-09-10 12:39:01
Autor: losspistolss
Szukam mikro kanału do samochodu
Bać się nie na czego, trzeba uważać, szczególnie w garażu, gdzie raczej najazdu nie przytwierdzisz do posadzki. Najazd "wystrzeliwuje" na samym początku najeżdzania więc samochód jest raczej bezpieczny.

Data: 2018-09-11 00:12:06
Autor: Marcin Debowski
On 2018-09-10, losspistolss@gmail.com <losspistolss@gmail.com> wrote:
Bać się nie na czego, trzeba uważać, szczególnie w garażu, gdzie raczej najazdu nie przytwierdzisz do posadzki. Najazd "wystrzeliwuje" na samym początku najeżdzania więc samochód jest raczej bezpieczny.

Zawsze można tez podłozyć jakąś cienką, gumową matę, albo wręcz wziąć kawałek gumowego węza, rozciąć i nałożyć na spodnie rury/pręty.

--
Marcin

Szukam mikro kanału do samochodu