Szukam mikro kanału do samochodu

Data: 2018-09-09 12:46:27
Autor: collie
Szukam mikro kanału do samochodu
W dniu 9.09.2018 11:36, Marcin N pisze:

Chciałbym sobie kupić mikro podjazd do samochodu: chodzi o wjechanie jedną osią na
to, żeby samochód powiększył przestrzeń między podwoziem a ziemią.

Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

Data: 2018-09-10 07:07:00
Autor: Jimiasty
W dniu niedziela, 9 września 2018 12:46:29 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]

> Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

--
Pozdro,
Jimiasty

Data: 2018-09-10 16:18:05
Autor: collie
W dniu 10.09.2018 16:07, Jimiasty pisze:

Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

Zmień okulary, albo nie pij tyle.

https://allegro.pl/najazd-samochodowy-podnosnik-udzwig-1500kg-i7475100395.html

Data: 2018-09-11 01:47:43
Autor: Jimiasty
Szukam mikro kanału do samochodu
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 16:23:28 UTC+2 użytkownik T. napisał:
Nawet za 90 :-)

Wygląda jak by się miał rozlecieć.

Szukam mikro kanału do samochodu