Szukam namiarów na naklejki na ścianę!

Data: 2012-09-24 01:26:42
Autor: Gruby Kij
Szukam namiarów na naklejki na ścianę!
Ktoś może wie, gdzie w Warszawie lub okolicach (ewentualnie w Poznaniu lub Gdańsku) można kupić naklejki na ścianę, takie mniej więcej jak te, o których poczytałem na stronie: http://www.hometrendy.pl/wyposazenie/dekoracje/hobby-naklejone-na-scianie/
Z góry dzięki za info ;)

Data: 2012-09-25 01:37:15
Autor: Aicha
W dniu 2012-09-24 10:26, Gruby Kij pisze:

[...]

Nie wiem czy akurat takie, ale sprawdź w necie (namiary z dodatku do Czterech Kątów z 04'11):
dekornik.pl
naklejkiscienne.pl
naklejkolandia.pl
urbanzen.pl